KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkości

W ramach nowej odsłony kampanii marki KitKat w TV emitowane będą trzy spoty pod znanym już sloganem „Czas na przerwę. Czas na KitKat”. Koncepcja filmików to zabawne, utrzymane w historycznej konwencji 15-sekundowe klipy zapowiadane planszą „Przerwa na film z KitKat”. Promocja będzie dodatkowo wspierana w kanałach digital oraz – dla wybranych produktów – również w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy UM Thrive.
Od lutego na półkach sklepowych można znaleźć także nowe propozycje słodkości marki. Do oferty dodany został nowy wariant smakowy KitKat 4Finger Premium „Zebra”, który oblewany jest białą i ciemną czekoladą. Oprócz nowych smaków, marka rozszerza również dostępne formaty. Do portfolio zawitały KitKat Pops w trzech wariantach smakowych: mlecznej czekolady, orzeszków ziemnych, kukurydzy i chia oraz orzechów laskowych i kakao. KitKat Pops to czekoladowe kuleczki w opakowaniach do dzielenia się. Dodatkowo, flagowy KitKat Chunky zyskał opakowanie typu multipack, w którym znaleźć można cztery batoniki w 40-gramowych porcjach.
„Nowości w portfolio KitKat to odpowiedź na zmiany w nawykach konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po formaty, dzięki którym mogą dzielić się słodkościami podczas wspólnych chwil z najbliższymi – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Dywizji Słodyczy Nestlé w Polsce i dodaje – „Wprowadzone już nowości to jednak dopiero początek tego, co przygotowaliśmy dla marki KitKat w 2021 roku. W nadchodzących miesiącach pojawią się kolejne warianty batoników, rozpoczniemy także atrakcyjne działania promocyjne”.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt: |
|
|
| ||
Edyta Iroko | Tel.: +48 600 204 870 | edyta.iroko@pl.nestle.com | |||
Joanna Szpatowicz | Tel.: +48 600 204 159 | joanna.szpatowicz@pl.nestle.com | |||

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.