Klarna wprowadzi w Polsce klub bonusów oraz usługę Zapłać Teraz

Klarna wprowadzi w Polsce klub bonusów oraz usługę Zapłać Teraz
- Po ogromnym sukcesie w USA i Australii, Klarna zapowiada uruchomienie swojego globalnego klubu bonusów (https://www.klarna.com/pl/rewards) także w Polsce. Użytkownicy będą nagradzani za każdą terminową płatność i otrzymają dostęp do wyjątkowych ofert w aplikacji Klarny.
- Ponadto Klarna udostępni nad Wisłą opcję Pay Now (“Zapłać Teraz”). Ta innowacja pozwala - za pomocą zaledwie jednego kliknięcia – zrealizować pełną, natychmiastową płatność kartą w sklepach wszystkich partnerów detalicznych Klarny.
Klarna, wiodący globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych pomagających konsumentom oszczędzać czas i pieniądze oraz podejmować świadome decyzje zakupowe, ogłosiła dziś plany wprowadzenia do Polski dwóch swoich najszybciej rozwijających się produktów. To klub bonusów Klarny, czyli program lojalnościowy z nagrodami dla użytkowników spłacających terminowo swoje zobowiązania oraz metoda płatności Pay Now (“Zapłać Teraz”).
- Wprowadzając usługę „Zapłać Teraz”, Klarna zaoferuje konsumentom możliwość natychmiastowej, pełnej płatności. Ta opcja dołączy do obecnej już w Polsce usługi “Zapłać za 30 dni”, gdzie konsumenci mają możliwość odroczenia płatności bez żadnych odsetek i opłat. Nowa usługa oznacza dla kupujących dodatkowy wybór, jeszcze lepszą kontrolę oraz większą elastyczność przy płatnościach za zakupy. Z kolei klub bonusów Klarny gwarantuje nagrody za sumienność i odpowiedzialność zakupowiczów, premiując dokonywanie przez nich płatności na czas. Nagradzamy wszystkie terminowo opłacone zakupy, od tych większych po te codzienne, takie jak płatności za usługi mobilności miejskiej, rozrywkę czy dostawę jedzenia – podkreśla Sebastian Siemiątkowski, CEO i współzałożyciel Klarny.
Nagradzając konsumentów za każdą dokonaną w terminie płatność, Klarna ma ambicje stać się najpopularniejszą metodą płatności w Polsce.
- Tylko w 2021 r. uczestnicy naszego programu lojalnościowego wymienili ponad 35 mln USD na nagrody i to bez konieczności płacenia jakichkolwiek składek członkowskich lub innych opłat. To mocno wyróżnia nas na tle np. programów lojalnościowych, oferowanych do kart kredytowych – zaznacza Łukasz Dwulit, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Klarna w Polsce. - Dzięki naszemu klubowi bonusów część każdej wydanej przez użytkownika złotówki wraca do niego, gdy tylko terminowo płaci on za swoje zakupy. Klarna od początku swojej działalności promuje odpowiedzialne postawy zakupowe i wspiera konsumentów w świadomym zarządzaniu ich wydatkami. Teraz, dzięki swojemu programowi lojalnościowemu będzie ich za to także nagradzać – wyjaśnia Łukasz Dwulit.
Jak działa klub bonusów Klarny (https://www.klarna.com/pl/rewards)
Od czasu uruchomienia klubu bonusów Klarny we wrześniu 2020 r. korzysta z niego już ponad 4 mln konsumentów ze Stanów Zjednoczonych i Australii. Tylko w ostatnim kwartale dołączył do niego aż 1 mln nowych użytkowników, zachęconych korzyściami oraz jasnymi i przejrzystymi zasadami klubu. Teraz jego zasięg rozszerzy się na Polskę i 8 kolejnych rynków Klarny.
Jak zdobywać korzyści w klubie bonusów Klarny? Korzystający z programu dostają punkty za każdą, terminową płatność z Klarną - bez względu na to, czy korzystają z opcji “Zapłać Teraz” czy “Zapłać za 30 dni”. Po zalogowaniu się do aplikacji Klarna, zdobyte w ten sposób punkty można łatwo wymienić na produkty ze sklepów topowych, globalnych marek. Członkowie programu otrzymują również dostęp do ekskluzywnych ofert i wyjątkowych zniżek u wyselekcjonowanych sprzedawców. Dodatkowo, w ramach międzynarodowej ekspansji klubu bonusów, w aplikacji pojawią się również “Missions”. To drobne, ale angażujące zadania, po wykonaniu których konsumenci zdobywają dodatkowe punkty. „Missions” mają na celu zachęcenie użytkowników do odkrywania mnogości funkcji aplikacji Klarny i do świadomego zarządzania swoimi finansami.
Jak działa Pay Now (“Zapłać Teraz”)
Wkrótce na polskim rynku zadebiutuje również popularna metoda płatności Klarny „Zapłać Teraz” (“Pay Now”). W jej ramach Klarna umożliwi konsumentom natychmiastową, pełną płatność zaledwie jednym kliknięciem – wszędzie tam, gdzie rozwiązania Klarny są dostępne. Konsumenci, podłączając swoją istniejącą kartę płatniczą do osobistego konta w Klarnie, zapłacą bezpiecznie, od razu i w całości za swoje zamówienia u każdego sprzedawcy, przyjmującego płatności Klarny.
Wprowadzenie usługi “Zapłać Teraz” jest zarazem częścią zmian w procesie checkoutu z Klarną, które zostaną wdrożone u wszystkich współpracujących z nią sprzedawców detalicznych. Zapewnią one spójne i pozytywne doświadczenia dla konsumentów za każdym razem, gdy wybiorą oni płatność z Klarną. Głównym elementem nowego procesu checkoutu jest tzw. “review screen” - przejrzysty dla użytkownika ekran przeglądu wszystkich zamówień, harmonogramu płatności, jak i wybranego źródła finansowania. Co więcej, w chwili płatności dane rozliczeniowe klienta zostaną już wstępnie wypełnione, a preferowana przez niego opcja płatności zostanie ustawiona jako domyślna, umożliwiając obsługę jednym kliknięciem.
Wprowadzenie w Polsce nowych, ale sprawdzonych na innych, bardzo wymagających rynkach produktów i funkcji Klarny łączy się z niedawną premierą aplikacji zakupowej Klarny. Ta aplikacja, zaprojektowana w formule “all-in-one” (“wszystko w jednym”) jest już używana przez ponad 45 mln konsumentów z całego świata, w tym z Polski. Umożliwia ona robienie zakupów z Klarną w dowolnym sklepie internetowym. Rozwój i wprowadzanie nad Wisłą nowych produktów Klarny to kolejne elementy strategii rozwoju firmy w Polsce i napędzania wzrostu liczby polskich użytkowników jej rozwiązań - zarówno wśród konsumentów, jak i merchantów.
Klarna zadebiutowała w Polsce w sierpniu 2021 r. ogłaszając współpracę z H&M by następnie wdrażać swoją usługę u kolejnych merchantów. W ostatnim czasie Klarna wprowadziła też na polski rynek m.in. rozwiązanie “Zapłać za 30 dni” w sklepach stacjonarnych. Firma nawiązała także współpracę z platformą e-commerce IdoSell, tak, aby umożliwić ponad 6500 sprzedawcom internetowym w Polsce oferowanie swoim klientom elastycznych, wygodnych i bezpiecznych opcji płatności.
Dodatkowe informacje:
- Program bonusów w klubie bonusów Klarny będzie wkrótce dostępny nie tylko w Polsce, ale i w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Kanadzie oraz Nowej Zelandii.
- Usługa Zapłać Teraz/Pay Now, która została uruchomiona w USA i Wielkiej Brytanii w 2021 r., będzie wkrótce dostępna w aplikacji Klarna w Polsce oraz w Australii, Irlandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Kanadzie i Nowej Zelandii.
- Oba produkty będą dostępne na wszystkich rynkach Klarny do końca 2022 r.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z:
Mariusz Orłowski
mariusz@hagen.pl | +48 513 065 784
Aneta Arwaj
aneta@hagen.pl | +48 695 558 889
O Klarnie
Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki ponad 100 mln aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 mln transakcji dziennie, Klarna zaspokaja zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas oraz pieniądze a jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 250 tys. globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group czy Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, tak aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online oraz w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest już aktywna na 20 rynkach i - z wyceną sięgającą 45,6 mld USD - pozostaje jednym z najcenniejszych prywatnych fintechów na świecie. Więcej na www.klarna.com

Potrzebujesz dofinansowania do protezy lub rehabilitacji? Fundacja Poland Business Run szuka beneficjentów!

Rynek pracy w Polsce 2025: gdzie szukać pracy i jak zwiększyć swoje szanse na sukces?

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Niepewna sytuacja zwracanych do Skarbu Państwa gruntów dzierżawnych. To może się wiązać z likwidacją infrastruktury rolniczej i miejsc pracy
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa wciąż nie przedstawił spójnego planu zagospodarowania gruntów zwracanych do Zasobów Skarbu Państwa. W efekcie setki hektarów gruntów leżą odłogiem, a strategiczna infrastruktura rolnicza jest demontowana. Spółka Top Farms od dawna wnioskowała do KOWR-u o utworzenie ośrodków produkcji rolniczej (OPR) lub podjęcie jakichkolwiek decyzji, które umożliwiłyby dalsze funkcjonowanie wielu takich obiektów rolniczych. Brak decyzji skutkuje trwałą utratą potencjału produkcyjnego, a tym samym może osłabić pozycję konkurencyjną polskiego rolnictwa.
Transport
Europejskie miasta planują wzrost inwestycji w infrastrukturę społeczną. Wydatki na niskoemisyjny transport wciąż są niewystarczające [DEPESZA]

W ciągu najbliższych trzech lat 56 proc. gmin miejskich w UE planuje zwiększyć nakłady na redukcję emisji gazów cieplarnianych, a 53 proc. – na infrastrukturę społeczną – wynika z badania EBI. Dotacje krajowe i unijne pozostają głównym źródłem finansowania inwestycji, choć samorządy szukają także innych form finansowania. O potrzebach w tym obszarze eksperci i samorządowcy rozmawiali w trakcie panelu „Fundusze unijne w rozwoju miast i regionów”, który odbył się w ramach EKG w Katowicach.
Farmacja
Właściciele psów i kotów szczególnie narażeni na choroby odkleszczowe. Nie decydują się jednak na profilaktyczne szczepienia

Eksperci ostrzegają, że Polska znajduje się w czołówce krajów Europy Środkowej pod względem liczby zachorowań na kleszczowe zapalenie mózgu, a mimo to poziom zaszczepienia przeciwko tej chorobie pozostaje dramatycznie niski. Tymczasem zmiany klimatyczne, coraz wyższe temperatury, migracje kleszczy i zanik sezonowości ich aktywności powodują, że ryzyko zakażenia jest coraz większe – nie tylko w lesie, ale i w mieście, parku czy ogrodzie, a nawet w domu, szczególnie tam, gdzie mieszkają zwierzęta.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.