Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej marki
Lexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis Feefo – brytyjską platformę zbierającą niezależne recenzje rzeczywistych użytkowników. Konsumenci docenili zarówno jakość samochodów Lexusa, jak i obsługę klienta oferowaną przez japońską markę.
Wysokie oceny w dwóch kategoriach
Wyróżnienie przyznano na podstawie recenzji właścicieli Lexusów. Użytkownicy Feefo ocenili swoje samochody na podstawie wyposażenia, poziomu wykonania, stosunku jakości do ceny czy oszczędności paliwa. Recenzje dotyczyły również wrażeń związanych z obsługą klienta w czasie zakupu i serwisowania auta.
Lexus zdobył bardzo wysokie oceny ze średnią 4,8 na 5 gwiazdek w obu kategoriach. Największą liczbę 5-gwiazdkowych recenzji zebrał model NX – ponad 150. Lexus NX, tak samo jak mniejszy UX otrzymały średnią notę na poziomie 4,8 gwiazdki, a Lexus RX został oceniony na 4,9/5. Feefo zebrało w sumie około 700 recenzji pozytywnych dla Lexusa, w tym ponad 90 dotyczących bezpośrednio jego pracowników.
Początek roku z nagrodami
Rok 2021 dopiero się rozpoczął, a Lexus ma już na koncie kilka istotnych nagród. Japońska marka okazała się producentem najbardziej niezawodnych aut w słynnym amerykańskim rankingu U.S. Vehicle Dependability Study. To już 9. raz w ciągu ostatnich 10 lat, kiedy Lexus wygrywa w zestawieniu. W tej samej kategorii Producent z Kraju Kwitnącej Wiśni został również nagrodzony w ramach What Car? Awards. A Lexus LC Convertible otrzymał tytuł najlepszego kabrioletu 2021 roku zdaniem uznanego brytyjskiego portalu Carwow.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.