Klienci wybierają Majonez Kielecki roślinny
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nowy, innowacyjny produkt Majonez Kielecki roślinny produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Zostały przyznane na podstawie opinii konsumentów biorących udział w badaniu internetowym.
Miesięcznik „Hurt & Detal” w październiku przeprowadził badania preferencji wśród 4.262 internautów, którzy w 27 kategoriach wybierali najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty na polskim rynku w branży FMCG i Retail. Majonez Kielecki roślinny otrzymał aż dwie nagrody -„Złotą Innowację FMCG 2020” w kategorii „PRZYPRAWY I SOSY” oraz „Złotą Innowację FMCG 2020 - wyróżnienie” w kategorii „ŻYWNOŚĆ I NAPOJE”. W tym roku w konkursie wzięło udział 168 produktów z branży FMCG i 55 z grup Retail. O wyborze laureatów decydowali konsumenci biorący udział w internetowym badaniu przeprowadzonym przez firmę Territory Influence, którzy głosowali na specjalnie przygotowanej platformie on-line.
„Niezmiernie cieszymy się, że Majonez Kielecki roślinny roślinny, został tak pozytywnie przyjęty przez konsumentów. Ten nowy wariant naszego sztandarowego produktu to wyrób, który nie zawiera jakichkolwiek składników pochodzenia zwierzęcego, a wyróżnia się doskonałą kompozycją smakową. Został opracowany z myślą o osobach, które w swojej diecie nie uwzględniają produktów odzwierzęcych, ale nie tylko. Jest to także smaczna alternatywa dla tych którzy spożywają mięso czy nabiał. Co ważne, smak Majonezu Kieleckiego roślinnego nawiązuje do tradycyjnej wersji sosu. Jego skład został oparty m.in. na oleju rzepakowym, białkach grochu i aromatycznej musztardzie. To właśnie składniki najlepszej jakości są kluczem do sukcesu – czego dowodem są nagrody miesięcznika „Hurt & Detal”, które cieszą nas tym bardziej, że zostały przyznane na podstawie badań konsumentów” – mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.
BCC: budżet, inwestycje, podatki
Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.