Komunikaty PR

Klienci wybierają Majonez Kielecki roślinny

2020-11-10  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Nowy, innowacyjny produkt Majonez Kielecki roślinny produkowany przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” otrzymał aż dwie nagrody w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Zostały przyznane na podstawie opinii konsumentów biorących udział w badaniu internetowym.

Miesięcznik „Hurt & Detal” w październiku przeprowadził badania preferencji wśród 4.262 internautów, którzy w 27 kategoriach wybierali najlepsze i najbardziej innowacyjne produkty na polskim rynku w branży FMCG i Retail. Majonez Kielecki roślinny otrzymał aż dwie nagrody -„Złotą Innowację FMCG 2020” w kategorii „PRZYPRAWY I SOSY” oraz „Złotą Innowację FMCG 2020 - wyróżnienie” w kategorii „ŻYWNOŚĆ I NAPOJE”. W tym roku w konkursie wzięło udział 168 produktów z branży FMCG i  55 z grup Retail. O wyborze laureatów decydowali konsumenci biorący udział w internetowym badaniu przeprowadzonym przez firmę Territory Influence, którzy głosowali na specjalnie przygotowanej platformie on-line.

 „Niezmiernie cieszymy się, że Majonez Kielecki roślinny roślinny, został tak pozytywnie przyjęty przez konsumentów. Ten nowy wariant naszego sztandarowego produktu to wyrób, który nie zawiera jakichkolwiek składników pochodzenia zwierzęcego, a wyróżnia się doskonałą kompozycją smakową. Został opracowany z myślą o osobach, które w swojej diecie nie uwzględniają produktów odzwierzęcych, ale nie tylko.  Jest to także smaczna alternatywa dla tych którzy spożywają mięso czy nabiał. Co ważne, smak Majonezu Kieleckiego roślinnego nawiązuje do tradycyjnej wersji sosu. Jego skład został oparty m.in. na oleju rzepakowym, białkach grochu i aromatycznej musztardzie. To właśnie składniki najlepszej jakości są kluczem do sukcesu – czego dowodem są nagrody miesięcznika „Hurt & Detal”, które cieszą nas tym bardziej, że zostały przyznane na podstawie badań konsumentów” – mówi Zbigniew Mojecki, Zastępca Prezesa ds. Handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Ukraińcy wydają w Polsce tyle co rok temu. W pierwszym kwartale było to 1,4 mld Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:01

Ukraińcy wydają w Polsce tyle co rok temu. W pierwszym kwartale było to 1,4 mld

Wydatki Ukraińców w Polsce w pierwszych trzech miesiącach br. wyniosły 1,41 mld zł. To tyle samo co rok temu. To też zbliżone wyniki do tych
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2024-07-29 | 14:45

Producenci napojów ogłosili nazwę operatora systemu kaucyjnego

W związku z otrzymaniem zgody UOKiK na założenie wspólnego przedsiębiorcy, 12 przedstawicieli branży napojowej w Polsce wybrało nazwę spółki – KAUCJA.PL - Krajowy System Kaucyjny SA. Docelowo będzie ona pełniła
Gospodarka Niewypłacalność firm na świecie znów w górę – wzrost o 10%
2024-07-25 | 20:00

Niewypłacalność firm na świecie znów w górę – wzrost o 10%

W skrócie:  • Według stanu na połowę 2024 r. w większości krajów odnotowywano ciągłą tendencję wzrostową liczby upadłości przedsiębiorstw, co potwierdza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zbiory czereśni zakończyły się o miesiąc wcześniej niż zazwyczaj. Z powodu szybszej wegetacji owoce przypominają te z południa Europy

Zmiany klimatyczne wpływają na uprawy i zbiory owoców. Drzewa czereśni zakwitły w tym roku o kilka tygodni wcześniej niż zazwyczaj. Ciepła i słoneczna pogoda już w marcu przyspieszyła kwitnienie. W efekcie, o ile w poprzednich latach czereśnie można było kupić jeszcze w sierpniu, w tym roku już w lipcu zbierano późne odmiany. – Sezon wegetacyjny był o wiele dłuższy, a temperatura była wysoka w trakcie dojrzewania owoców. To warunki porównywalne z włoskim klimatem, a owoce, które udało nam się wyprodukować, są doskonałej jakości – mówi Krzysztof Czarnecki, wiceprezes Związku Sadowników RP. Część upraw zniszczyły jednak kwietniowe przymrozki.

Prawo

Osoby z niepełnosprawnością i ich opiekunowie czekają na ustawę o asystencji osobistej. Dzięki niej może wzrosnąć zainteresowanie pracą w tym zawodzie

Polska jest jednym z ostatnich europejskich krajów bez ustawy o asystencji osobistej. Tymczasem wspieranie osób z niepełnosprawnościami w różnych aspektach życia może mieć kluczowe znaczenie dla rynku pracy. Zatrudnienie będzie mogła znaleźć część osób z niepełnosprawnościami i ich opiekunowie. Stworzy to też duże zapotrzebowanie na pracę asystentów. Dziś część z nich nie chce podejmować niepewnego zatrudnienia, nieuregulowanego w przepisach. – Jest przestrzeń dla tego nowego, bardzo prestiżowego w Europie zawodu asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, który wesprze system ochrony zdrowia – przekonuje Małgorzata Szumowska, prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna.

Bankowość

Małe i średnie firmy czeka szereg wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem. Banki chcą im w tym pomagać

Hasła takie jak zrównoważony rozwój, ESG, taksonomia czy dekarbonizacja będą w nadchodzącym czasie dotyczyć nie tylko korporacji, ale też małych i średnich firm. Chcąc pozostać konkurencyjnymi uczestnikami łańcucha dostaw, także mniejsze podmioty  będą musiały wypełnić unijne wymogi i realizować proekologiczne projekty. To jednak oznacza dla nich szereg wyzwań, związanych chociażby z poznaniem wymogów unijnych, terminów ich realizacji i całym aspektem ich wdrożenia. Wydany właśnie przez Bank Ochrony Środowiska przewodnik, podsumowujący najważniejsze wyzwania legislacyjne, ma pomóc przedsiębiorcom się odnaleźć w gąszczu regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.