KLINK International przedłuża umowę z agencją N42
KLINK International podjął decyzję o wydłużeniu współpracy z agencją N42. Firmy współpracują ze sobą od stycznia 2023 roku w zakresie działań marketingowych i PR-owych. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Do zadań agencji należą: prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych, doradztwo marketingowe, współpraca z influencerami, a także prowadzenie działań wizerunkowych w sieci. Ze strony agencji za działania na rzecz klienta odpowiada Maciej Sztupek, Marta Pronobis, Łukasz Rogowski i Daria Hnat.
Firma KLINK działa od ponad 30 lat importując materiały z całego świata. Dysponuje własnym centrum logistycznym oraz ogólnokrajową siecią punktów handlowych – obecnie na terenie kraju posiada 20 salonów sprzedaży oraz sklep online. W ofercie KLINK znajdują się miedzy innymi: granity, marmury, łupki, kwarcyty, wapienie, trawertyny i piaskowce. Oferta obejmuje również płytki, mozaiki, stopnice, parapety, panele, forniry, palisady, kostki, krawężniki, bloki, pasy i slaby.
N42 creative solutions to agencja która, od ponad 17 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich Klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać KLINK INTERNATIONAL na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.