Klub piłkarski SCP Sporting Portugal zwycięzcą turnieju NUMBER ONE CUP w Gdańsku
Klub SCP Sporting Portugal został zwycięzcą turnieju piłki nożnej Number One Cup U11 2022, który zakończył się w Gdańsku. Sportowe rozgrywki zawodników z 15 europejskich krajów w kategorii wiekowej 11 lat odbyły się w gdańskim Klubie Piłkarskim Jaguar przy wsparciu organizatorów - Hotelu Number One by Grano, a także Live Adventure i Akademii Piłkarskiej Jaguar Gdańsk. Wydarzenie odbyło się również pod patronatem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Sponsorami marcowej edycji turnieju były natomiast firmy Eco Club, PepsiCo, Brokeria, Ekoncept, a także Restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka. Wydarzeniu partnerowały z kolei Gdańskie Autobusy i Tramwaje, Miasto Gdańsk, Gdańska Organizacja Turystyczna oraz Polsat Plus Arena Gdańsk.
Podczas meczy rozgrywanych w ramach turnieju do walki stanęli młodzi reprezentanci w kategorii wiekowej 11 lat z 15 klubów. Były to: Juventus Turin, PSV Eindhoven, FC Nordsjaelland, Slovan Liberec, MFS Gdańsk, Arkonia Szczecin, Barca Academy Grana, Jaguar Gdańsk, Sporting CP, Redbull Salzburg, Brondby IF, IF Brommapojkarna, Baltic Football Academy (BFA), UKS Gol Brodnica, Barca Academy Blau, Lechia Gdańsk, RB Leipzig, Matrix Center, FK Pardubice, Gentofte Fodbold Akademi, FDS Findland, Voetbaloa, Zagłębie Sosnowiec, PSV Eindhoven, Crystal Palace, Hvidofre IF, APK Jedynka Kartuzy, AP Karol Piątek i Akademia Sandecja Nowy Sącz.
Ideą Number One Cup jest integracja społeczności młodych piłkarzy. Organizatorzy, gdański Hotel Number One należący do sieci Grano Hotels, a także Live Adventure i Akademia Piłkarska Jaguar Gdańsk, poprzez cykliczność rozgrywek chcą promować otwartość na innych i pokazać, że pomimo pochodzenia z różnych krajów, czy mówienia różnymi językami - młodych ludzi łączy wspólna sportowa pasja.
- Jako hotel przyjazny rodzinie postawiliśmy sobie za główne cele promowanie aktywnego stylu życia pośród dzieci i młodzieży szkolnej oraz wspieranie młodych talentów. Jesteśmy wielkimi fanami piłki nożnej - spełniając marzenia młodych piłkarzy, spełniamy też swoje – powiedział Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Number One by Grano.
Międzynarodowe rozgrywki Number One Cup U11 2022 miały miejsce w Klubie Piłkarskim Jaguar przy ul. Budowlanych 49/5 w Gdańsku.
Więcej informacji nt. turnieju można znaleźć na stronie: https://www.granohotels.pl/grano-hotels/number-one-cup/1/edycje/number-one-cup-u11-2022
Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności
Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów
W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.
Infrastruktura
Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna
Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.