Kluczowe awanse w McCANN Poland
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Od 1 lutego br. Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński awansowali na stanowiska Co-Managing Directorów w McCANN, aby razem pokierować działaniami operacyjnymi agencji.
Małgorzata Tereszczenko funkcję Co-Managing Directora będzie łączyć ze stanowiskiem Client Management Lead i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Nadal będzie odpowiadać też za efektywność zespołu Client Management. Tereszczenko pracuje w McCANN od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę i rozwój działań dla marki Mastercard. Stworzone pod jej sterami liczne kampanie zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach.
„To dla mnie ogromne wyróżnienie i kolejny krok w moim rozwoju zawodowym. Cieszę się, że moje zaangażowanie w kluczowe projekty agencji zostało docenione i powierzono mi możliwość wpływania na decyzje na poziomie operacyjnym. Wysokie standardy i nasza budowana na nowo kultura współpracy zarówno w agencji jak i z klientami w środowisku pracy zdalnej jest cenionym wyróżnikiem przez naszych partnerów” – mówi Małgorzata Tereszczenko.
Marcin Sosiński, funkcję Co-Managing Directora będzie łączył z zarządzaniem kreacją McCANN i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Z branżą reklamową związany od 18 lat, z czego dwie trzecie swojej kariery spędził w McCANN. Zaczynał jako Art Director, żeby od 2018 już jako Executive Creative Director zarządzać działem kreacji. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród i wyróżnień na festiwalach reklamowych za granicą i w Polsce. Jest też członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.
„McCANN to miejsce, w którym od lat mogłem rozwijać swoją kreatywność, jednocześnie ucząc się jak zarządzać zespołem i rozwijać biznes. Cieszę się, że firma stawia przede mną coraz to większe wyzwania, dając szansę na osobisty rozwój i wpływ na rozwój marki na polskim rynku reklamowym” – powiedział Marcin Sosiński.
Zmiany w McCANN Poland na poziomie operacyjnym to jeden z elementów ewolucji struktury, która ma za zadanie wzmocnić działania grupy w Polsce, umożliwiając rozwój swoich kluczowych ludzi.
„Rok 2021 był dla nas wyjątkowo udany pod kątem docenienia działań agencji, ukoronowanej tytułem najbardziej skutecznej agencji kreatywnej na rynku w Rankingu EFFIE Awards Poland. Małgorzata i Marcin mieli ogromny wkład w kluczowe sukcesy agencji i są gotowi, aby przejąć jej operacyjny leadership na tym etapie jej rozwoju” - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.