Komunikaty PR

Kluczowe zmiany w sieci dealerskiej John Deere

2021-09-16  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP_JD ( 0.12 MB )
  • Firma John Deere znajduje się w trakcie zmian strukturalnych w sieci dealerskiej;
  • W efekcie na terytorium Polski aktywnych będzie sześciu autoryzowanych dealerów;
  • Dla klientów oznacza to jeszcze większe możliwości w zakresie prowadzenia biznesu i wsparcie profesjonalnego partnera

 

 

Zmiany w sieci dealerskiej, które John Deere sukcesywnie wprowadza wynikają z potrzeby wniesienia usług na jeszcze wyższy poziom oraz poszerzenia dostępności najnowocześniejszych technologii. Jest to klucz do rozwoju biznesów klientów amerykańskiego producenta maszyn rolniczych. Równie ważną rolę w codziennym wsparciu odgrywać będzie doświadczona i wysoko wykwalifikowana kadra, której doradztwo ma mieć jeszcze większy wpływ. Dlatego też ostatnie miesiące to czas intensywnej pracy, analiz oraz rozmów z partnerów, czego efektem jest reorganizacja sieci, która od 1 listopada 2021r. prezentować się będzie się następująco:

 

  • Wanicki Serwis – terytorium województwa małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, śląskiego oraz wybrane obszary województw lubelskiego, łódzkiego, mazowieckiego oraz opolskiego
  • Fricke Maszyny Rolnicze – terytorium województwa warmińsko – mazurskiego, podlaskiego oraz wybrane obszary województwa lubelskiego
  • Agro-Efekt – terytorium województwa dolnośląskiego, opolskiego oraz wybrane obszary województw wielkopolskiego oraz lubuskiego
  • Rol-Brat – terytorium województwa mazowieckiego
  • Agro-Sieć Maszyny – terytorium województw pomorskiego, kujawsko – pomorskiego, zachodniopomorskiego oraz wybrane obszary województw lubuskiego, wielkopolskiego oraz mazowieckiego
  • Małolepszy Group – terytorium województwa łódzkiego oraz wybrane obszary województw śląskiego oraz świętokrzyskiego

 

 

Wkrótce za pomocą własnych kanałów informacyjnych o szczegółach, w tym lokalizacji poszczególnych oddziałów poinformują sami dealerzy.

 

 

Dealer Jutra 3.0 – biznes na nowym, wyższym poziomie

 

Strategia Dealer Jutra 3.0 wdrażana jest od roku w Polsce i zakłada wzmocnienie sieci dealerskiej w Polsce i utworzenie struktur oddziałów, które rolnikom i przedsiębiorcom pozwolą poczynić znaczne postępy w prowadzeniu biznesu przy wykorzystaniu cyfryzacji, maszyn najwyższej klasy oraz zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanych specjalistów.

 

Dla John Deere zachodzące zmiany to element strategii Dealer Jutra 3.0, będącego odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość. Rolnicy stojąc przed podjęciem strategicznych, rozwojowych decyzji będą posiłkować się wiedzą opartą o zaawansowane rozwiązania rolnictwa precyzyjnego.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rolnictwo Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Rolnictwo Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty
2025-03-12 | 06:00

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Resort rolnictwa zapowiedział kontynuację dofinansowywania ubezpieczenia zwierząt gospodarskich od chorób zakaźnych, rozpoczętego w 2025 roku. Dopłata ponownie wyniesie 70
Rolnictwo Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?
2024-12-17 | 14:00

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

Jedna z najnowocześniejszych instalacji rolniczych w kraju - magazyn zbożowy w Goli k. Gostynia w woj. wielkopolskim należący do gospodarstwa Top Farms Wielkopolska,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.