Komunikaty PR

Kolejny klient Simple decyduje się na poszerzenie współpracy i wdrożenie ZSI

2020-05-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dział Marketingu
Simple SA

ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/

7 maja br. Simple SA podpisało kontrakt z Akademią Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku na dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Realizacja umowy o wartości 1.230.000 zł brutto zostanie przeprowadzona do końca czerwca 2022 r. Akademia Wychowania Fizycznego jest następnym klientem, który zdecydował się na poszerzenie współpracy i zakup kolejnego systemu spółki Simple.

Simple SA to firma, z którą współpracowaliśmy w przeszłości przy wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Pracę uczelni. Dlatego – tym bardziej jesteśmy zadowoleni z wygranego przez nich przetargu i informatyzację kolejnych sektorów Akademii. Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania pozwoli usprawnić nam m.in. obsługę rekrutacji, funkcjonowanie dziekanatu, archiwum, czy spraw związanych z płatnościami studentów. To wpłynie na optymalizację funkcjonowania uczelni oraz zwiększy prestiż wśród potencjalnych kandydatów – mówi prof. Paweł Cięszczyk, rektor Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku.

Realizacja przetargu będzie polegać na dostawie i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania AWFiS wraz ze świadczeniem usługi serwisu gwarancyjnego. Dodatkowo specjaliści Simple SA przeszkolą personel uczelni z zaimplementowanego narzędzia oraz będą świadczyć usługi serwisu gwarancyjnego systemu w okresie gwarancji.

Kontynuacja współpracy z AWFiS i wygranie przetargu na wdrożenie systemu SIMPLE.EDU jest kolejnym prestiżowym projektem, który zdobyła spółka Simple. Oferowane przez nas rozwiązanie niezmiennie cieszy się zainteresowaniem oraz spełnia wszystkie kryteria stawiane przez tak wymagających klientów, jakimi są uczelnie wyższe. Cieszymy się, że nasze rozwiązania usprawnią funkcjonowanie Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Rozwiązania Simple – dedykowane uczelniom i uniwersytetom – stawiają nas niezmiennie w roli lidera na rynku edukacyjnym – mówi Edyta Popławska, Dyrektor Działu Sprzedaży Simple SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:00

Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne

Śniadanie Technologiczne, które jest inicjatywą Forum Technologii Bankowych (FTB) oraz Związku Banków Polskich (ZBP), gromadzi przedstawicieli branży bankowej z obszarów
IT i technologie Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
2024-04-30 | 11:20

Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację

Laptopy i tablety Panasonic, wytrzymałe na trudne warunki, są certyfikowane dla wojsk NATO i mogą być dostosowywane do różnych potrzeb przez cały okres ich
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 11:00

Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.

Choć wydawać by się mogło, że internet i idący za nim dostęp do informacji, stał się dobrem powszechnym zaglądającym w każdy zakątek świata, rzeczywistość jest nieco inna. Dostęp do internetu posiada ponad 5 miliardów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.