Komunikaty PR

Kolejny „Milion Grześków do wygrania” w loterii

2021-05-04  |  01:00
Biuro prasowe

Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci.

Grześki to silna polska marka z długoletnią tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafli impulsowych w Polsce. Do tej pory w puli do wygrania w loteriach marki były już trzy miliony gratisowych wafli Grześki! Kolejny milion czeka na zwycięzców w tym roku.

Zasady akcji są proste. Każdy konsument, który w promocyjnym opakowaniu wafli Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g” otrzyma taki sam produkt gratis. Wygrane wafle zwycięzcy będą mogli odbierać na bieżąco aż do końca lipca br.

Promocja będzie szeroko komunikowana w mediach oraz punktach sprzedaży w całej Polsce. Szczegóły loterii oraz regulamin akcji są dostępne od 1 maja br. na stronie: www.grzeski.pl.

Organizatorem akcji jest agencja G3 Group. Media do kampanii reklamowej zakupił dom mediowy Initiative Media. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Grześki

Produkt: Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g, 

Cena regularna: ok. 1,19 zł

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.grzeski.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.