Komunikaty PR

Komputronik debiutuje w Galerii Jurajskiej

2024-12-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, będące częścią portfolio GTC SA, poszerza swoją ofertę w segmencie elektroniki, pozyskując do tenant-mixu jednego z rynkowych liderów. W obiekcie zadebiutował właśnie salon sieci Komputronik.

– Rozwijając ofertę Galerii Jurajskiej, konsekwentnie odpowiadamy na aktualne trendy oraz potrzeby lokalnego rynku i naszych klientów. Te od lat wnikliwie analizujemy i przekładamy na strategię leasingową. Debiut salonu Komputronik to kolejny ważny krok w jej realizacji – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Komputronik, jedna z kluczowych marek na rynku elektroniki, nie tylko wzmacnia i uzupełnia tenant-mix Jurajskiej, ale również tworzy nową, atrakcyjną w regionie destynację zakupową dla osób poszukujących nowych technologii i sprzętów RTV/AGD. Co więcej, dzięki temu otwarciu zapewniamy klientom dostęp do wielu znanych marek, sprzętów wysokiej klasy oraz nowinek – dodaje.

Nowy sklep popularnej marki ma powierzchnię ponad 50 m kw. W jego asortymencie znaleźć można laptopy i komputery, smartfony i smartwatche, urządzenia smart home, sprzęty gamingowe i PC, jak również sprzęty fotograficzne. Nie brakuje także bogatej oferty AGD i RTV oraz akcesoriów.

Sam salon w Jurajskiej zaprojektowany został według najnowszych standardów marki i rozwijanego konceptu handlowego. Produkty i usługi w lokalu zgrupowane są w dedykowane im strefy, które ułatwiają zapoznanie się z ofertą, kontakt z produktem i czynią zakupy komfortowymi.

Odwiedzający mogą także liczyć na fachową poradę przy wyborze produktów i pomoc, np. w konfiguracji sprzętu. Sieć oferuje też usługi serwisowe. Ponadto w nowym lokalu klienci mają dostęp do rozwiązań omnichannelowych marki, w tym usługi click&collect, czyli odbioru zamówień ze sklepu online w sklepie stacjonarnym w Jurajskiej.

– Cieszymy się, że możemy stale wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Potwierdzeniem tego może być np. zmiana lokalizacji naszego salonu w Częstochowie na jeszcze bardziej dostępną. Z tej okazji planujemy obniżki cen sięgające nawet ponad 30 proc. Dotyczy to bardzo popularnych modeli sprzętów, takich jak iPhone, Galaxy, MacBook czy Victus. Serdecznie zapraszamy na re-otwarcie już 6 grudnia – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel z Komputronik S.A.

Komputronik to siódmy sklep z ofertą elektroniki, RTV i AGD w Galerii Jurajskiej. Oprócz niego swoje lokale mają tu marki RTV Euro AGD, x-kom, Xiaomi, iDream czy Fonmix. Od początku 2024 roku w centrum zadebiutowało dwóch nowych najemców: The North Face i Rituals Cosmetics. Jednocześnie aż dziewięciu najemców zmodernizowało swoje lokale, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport.

– Umacniając tenant-mix Jurajskiej, sięgamy po marki i koncepty, które nie tylko uzupełniają ofertę, ale też wnoszą do niej nowe doświadczenia zakupowe i odpowiadają na zmieniające się oczekiwania klientów. Naszym celem jest tworzenie portfolio najemców, które jest nie tylko komplementarne, ale przede wszystkim unikalne w skali regionu – mówi Anna Borecka.

– Potwierdzają to szczególnie ostatnie otwarcia i modernizacje, które wzmacniają naszą pozycję jako kluczowej lokalizacji biznesowej dla wiodących marek. Realizowane działania umacniają również naszą rolę jako centrum handlowego numer jeden w północnej części województwa śląskiego, atrakcyjnego zarówno dla największych rynkowych graczy, jak i dla klientów – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.