Komunikaty PR

KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PR

2020-08-18  |  13:34
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Do pobrania jpeg ( 0 MB )

Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy. Agencja ma wesprzeć drużynę m.in. w komunikowaniu kolejnych wyzwań biznesowych oraz wyników sportowych. Od strony agencji za projekt odpowiada Karolina Kowalska, a Michał Szolc - z Dzików Warszawa. Agencja keyPR od wielu lat specjalizuje się w rozwoju obszaru brandingu sportowego i budowania strategii wizerunku sportowców oraz drużyn sportowych.

 

Agencja zajmuje się przygotowaniem planu komunikacji drużyny w obszarze biznesowym i sportowym. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w obszarze marketingu sportowego oraz Public Relations. Celem komunikacji zespołu Dziki Warszawa jest zbudowanie wizerunku stabilnej organizacji o zróżnicowanych źródłach przychodów oraz budowanie marki, której wartość będzie rosła wraz ze wzrostem poziomu sportowego.

 

Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego (bieżąca obsługa dziennikarzy), przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz tekstów autorskich, proaktywne aranżowanie wywiadów prasowych wraz z ich koordynacją, współpraca z influencerami oraz zarządzanie kontentem foto i video.

 

Dziękuję za zaufanie, którym obdarowała nas drużyna Dziki Warszawa. Budowanie wizerunku marek sportowych to od lat podstawa naszych agencyjnych działań. Wspieramy polskich sportowców nie tylko w zakresie komunikacji mediowej, ale też social mediów, czy budowania strategii wizerunku. Dotychczasowe doświadczenia z pracy dla wielu czołowych sportowców oraz drużyn sportowych (m.in. ORLEN Team) pozycjonuje nas na rynku jako jedną z czołowych agencji, która rozumie specyfikę sportu i potrzeb sportowców.” - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

 

Celem komunikacji biznesowej Dzików Warszawa jest przedstawienie drużyny jako ciekawego projektu biznesowego, który oparty jest o zdrowe i transparentne zasady funkcjonowania. Organizacji, która ma dużą świadomość biznesową, a jej celem jest maksymalizacja wzrostu wartości marki. Klub istnieje od 3 lat i teraz nadszedł czas na kolejny krok w jego rozwoju.

 

Nawiązaliśmy współpracę z agencją keyPR po rekomendacji osób związanych ze sportem. Ten rok będzie dla nas przełomowy - już w czwartym sezonie istnienia klubu zagramy na zapleczu koszykarskiej ekstraklasy. To gigantyczne wyzwanie, zarówno sportowe, jak i organizacyjne. Dlatego zależało nam na tym, by agencja z którą pracujemy łączyła kompetencje z obszaru sportu i biznesu. Wcześniej nie współpracowaliśmy z żadną agencją, więc to nowe doświadczenie dla nas wszystkich. Liczymy na to, że keyPR skutecznie wprowadzi nas w medialny świat.” - mówi Michał Szolc, założyciel i General Manager drużyny Dziki Warszawa.

 

Agencja keyPR

Do tej pory współpracę z keyPR nawiązali m.in. Maciek Giemza (ORLEN Team), Maciek Szczepaniak (Lotos Rally Team), Maja Kuczyńska - mistrzyni lotów w tunelu aerodynamicznym, Wojciech Bógdał - pilot, Indywidualny Slalomowy i Motoparalotniowy Mistrz Świata, Igor Sikorski - paraolimpijczyk, kilkukrotny złoty medalista w Pucharze Świata w narciarstwie alpejskim osób niepełnosprawnych oraz Kuba Piątek - motocyklista, dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w cross country, uczestnik rajdów Dakar, przyszły pilot.

 

 

Dziki Warszawa

Dziki to organizacja stworzona przez biznesowych profesjonalistów i pasjonatów koszykówki. W ubiegłym sezonie wywalczyła awans do 1 ligi koszykówki męskiej. Dziki chcą działać jako start-up, w którym sport ma być nierozerwalnie połączony z innowacjami. Założycielem klubu i General Managerem jest związany ze Storytel Michał Szolc. Dziki zajmują się również szkoleniem dzieci i młodzieży w ramach Akademii Młodych Dzików. W planach na przyszłość mają awans do ekstraklasy i grę w europejskich pucharach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.