Koniec z kupą po pachy z Pampers Pants Stop & Protect!
Kupa po pachy to temat dobrze znany rodzicom – zawsze pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie i psuje wspólne chwile spędzane z maluchem. Wiąże się z nią stres, czasochłonne przebieranie i mycie dziecka. A gdyby tak zamienić kupę po pachy na ubaw po pachy? Marka Pampers przychodzi z rozwiązaniem i prezentuje nowe pieluchomajtki Pampers Pants ze specjalną kieszonką Stop & Protect zapobiegającą nieprzyjemnym niespodziankom.
Koniec z kupą po pachy
Pierwsze urodziny Twojego maluszka, rodzinny obiad w niedzielę, szybkie zakupy w hipermarkecie – w każdej z tych sytuacji może zdarzyć się ONA. Niespodziewana kupka, zwana przez rodziców „kupą po pachy”. Wydostaje się poza pieluszkę brudząc nie tylko ciało dziecka, ale całe ubranko, a niekiedy nawet włosy! Sprawia dyskomfort dziecku i jest czynnikiem stresu wśród opiekunów. Z badań przeprowadzonych w 2021 roku na zlecenie marki Pampersa® wynika, że taki niespodziewany wyciek z pieluszki to jedno z największych zmartwień rodziców w całej Europie. Co więcej, 45% osób przyznało, że zdarza się to nawet kilka razy w tygodniu*. Z czego wynikają takie przykre „niespodzianki”? Wpływ na kupkę maluszka ma przede wszystkim dieta. Niezwykle ważne jest, aby powoli i uważnie wprowadzać nowe produkty do codziennych posiłków naszej pociechy.
- W czasie rozszerzania diety układ pokarmowy dziecka potrzebuje czasu, żeby przyzwyczaić się do trawienia nowych posiłków. Dieta malucha powinna stopniowo zmieniać się z opartej na mleku na dietę rodzinną. Pamiętaj, żeby wprowadzanie nowych posiłków odbywało się stopniowo, bo duże porcje nowości wprowadzane z dnia na dzień mogą skończyć się problemami z kupką! Zaparciami, biegunką, bólami brzucha. Kupa po pachy może zdarzać się częściej, jeśli w diecie dziecka jest zbyt dużo cukrów prostych. Unikaj nadmiaru owoców, musów owocowych, soków i przetworzonych zbóż (kleików, kaszek). Dbaj o urozmaicenie diety dziecka. Posiłki komponuj tak, żeby znalazły się w nich produkty zbożowe (np. kasza, pieczywo), źródła białka (np. mięso, strączki, jajka) i dodatek tłuszczu (oliwa, oleje) oraz owoce lub warzywa. I nie podawaj tylko gładkich przecierów, starsze niemowlaki i maluchy w drugim roku życia mogą i powinny żuć i gryźć jedzenie – to korzystne dla rozwoju mięśni twarzy, a na dodatek pobudza trawienie! – mówi Małgorzata Jackowska, dietetyk dziecięcy.
Ubaw po pachy z Pampers® Stop&Protect
Firma Procter and Gamble, właściciel marki Pampers nieustannie rozwija swoje produkty, tak aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby maluszków oraz ich opiekunów. Najnowsze pieluchomajtkach Pampers mają nowe rozwiązanie - innowacyjną kieszonkę Stop & Protect™. Kieszonka znajduje się z tyłu pieluszki, aby przechwytywać płynne kupki, zapobiegając przeciekom wędrującym w górę pleców dziecka i dalej.
Pieluchomajtki Pampers® z innowacyjną kieszonką Stop & Protect zapewniają komfort dziecku i rodzicom, dzięki następującym cechom:
- Podwójnej osłonce wokół nogawek, która zapobiega przeciekaniu, zapewniając doskonałą ochronę
- Pełnemu dopasowaniu 360° zapobiegającemu szczelinom i przeciekom również w nocy
- Ochrona przed przeciekaniem nawet do 12 godzin
- Ulepszone szwy boczne, ułatwiające rozerwanie w trakcie zmiany pieluszki
- Superchłonny materiał chłonący wilogoć i utrzymujący ją z dala do skóry dziecka
- Kieszonka pomagająca zapobiegać wydostaniu się kupki z pieluszki - Rodzicielstwo to nie tylko wiele pięknych chwil, ale również mnóstwo wyzwań. Do tych zaliczyć możemy niespodziewaną kupkę po pachy, która może zaburzyć nie tylko zabawę ale również rodzinne momenty. Marka Pampers wprowadza do swoich pieluchomajtek innowacyjną kieszonkę Stop & Protect, która zapobiega wydostaniu się nieczystości z pieluszki dziecka. Wierzymy, że dzięki zastosowaniu tego rozwiązania w produktach Pampers, kupkę po pachy zamienić będzie można na ubaw po pachy, by cieszyć się każdą chwilą z maluszkiem, bez stresu i obaw, że pojawi się niechciana „niespodzianka” – mówi Mariola Mirek, dyrektor ds. komunikacji P&G.
Pieluszki marki Pampers® zostały przebadane dermatologiczne i są bezpieczne dla delikatnej skóry dziecka. Nowa innowacyjna kieszonka dostępna jest w pieluchomajtkach Pampers® Pants i Premium Care we wszystkich rozmiarach.. Pieluszki można znaleźć w sklepach wybranych sieci m.in. Carrefour, Kaufland, Auchan i Allegro.
Sugerowana cena detaliczna**:
- Pampers® Pants rozm. 3, 6-11 kg (32 sztuki) – 33 zł
- Pampers® Pants rozm. 4, 9-15 (30 sztuk) – 33 zł
- Pampers® Pants rozm. 5, 12-17 kg (28 sztuk) – 33 zł
- Pampers® Pants rozm. 6, 14-19 kg (25 sztuk) – 33 zł
*Ogólnoeuropejskie badanie dot. niepożądanych sytuacji związanych z pieluszką, wykonane na zlecenie marki Pampers, 2021
**Ceny na półce są ustalane przez dystrybutorów indywidualnie.
O Pampers
Od ponad 60 lat rodzice ufają marce Pampers i korzystają z produktów Pampers, pielęgnując swoje dzieci. Producentem pieluszek Pampers jest firma Procter & Gamble. Każdego dnia ponad 25 milionów dzieci ze 100 krajów na świecie nosi pieluszki Pampers. W portfolio marki znajduje się szeroki wybór pieluszek, chusteczek i pieluchomajtek, zaprojektowanych by zapewnić wygodę i ochronę dziecka na każdym etapie jego rozwoju. Po więcej informacji na temat marki Pampers zapraszamy na stronę www.pampers.pl
Procter&Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
Kontakt prasowy:
Procter & Gamble Mariola Mirek Dyrektor ds. Komunikacji w P&G Europa Centralna tel: 668 458 401 mirek.m@pg.com | MSLGROUP Gabriela Gajewska Senior Account Executive tel: 882 140 107 gabriela.gajewska@mslgroup.com |
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.