Komunikaty PR

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

2024-12-20  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Rossa
Rumour PR

Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach inicjatywy przekazano foteliki samochodowe do placówek w Siedlcach, Karlinie, Kraśniku i Biłgoraju.

Avionaut to polska marka specjalizująca się w produkcji innowacyjnych fotelików samochodowych dla dzieci, kładąca nacisk na bezpieczeństwo i komfort najmłodszych pasażerów. Producent przykłada szczególną wagę do ergonomii, dbałości o zdrowy rozwój kręgosłupa dziecka oraz zgodności z najwyższymi standardami bezpieczeństwa. Potwierdzeniem tych działań jest m.in. certyfikat przyznawany przez niemieckie stowarzyszenie AGR zrzeszające lekarzy i fizjoterapeutów, które wyróżnia produkty wspierające zdrową postawę. Firma angażuje się również w działania społeczne i charytatywne – w przeszłości, m.in. wspierała kilkukrotnie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy oraz polskie oddziały położnicze, przekazując foteliki dla potrzebujących rodzin.

W ramach działania na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce łącznie dostarczonych zostało 10 fotelików, a producent zadeklarował gotowość do dalszego wsparcia i uzupełniania zapasów fotelików w miarę pojawiających się potrzeb.

Natalia Borysławska, koordynatorka akcji po stronie SOS Wiosek Dziecięcych, wyraziła wdzięczność za otrzymane wsparcie:

"Chciałam ogromnie podziękować Avionaut za organizację przekazania tej darowizny. Dyrektorzy programów i wychowawcy wrócili do mnie z informacją, że foteliki to był strzał w dziesiątkę i odpowiedź na nasze potrzeby. Brakowało fotelików do bezpiecznego przewozu dzieci na co dzień i na wycieczki, a dzięki Państwa pomocy jest to możliwe”.

Świąteczny czas to wyjątkowy moment, by dzielić się dobrem i pomagać innym. Bezpieczeństwo i troska o najmłodszych są ważne na co dzień i od święta – szczególnie w działaniach społecznych. Avionaut pokazuje, że świąteczny duch może przybrać formę realnego wsparcia, które poprawia komfort życia i daje poczucie bezpieczeństwa – na co dzień i podczas każdej podróży.

O Avionaut

Avionaut to innowacyjna polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości fotelików samochodowych dla dzieci. Założona z pasji do bezpieczeństwa i komfortu najmłodszych, w ciągu 13 lat obecności na rynku, uznanie oraz oficjalną certyfikację AGR zyskała dzięki zachowaniu najwyższych standardów w ochronie zdrowego kręgosłupa. Pozytywnie oceniany zarówno w niemieckich testach ADAC oraz rygorystycznym szwedzkim Plus Test, Avionaut łączy nowoczesne rozwiązania inżynieryjne z estetycznym designem, dbając o to, aby każdy fotelik był nie tylko bezpieczny, ale również wygodny i łatwy w użytkowaniu. Avionaut wyróżnia się na rynku jako jedyna firma w Europie, która realizuje cały proces produkcji w jednej, polskiej fabryce, korzystając wyłącznie z własnych, lokalnie wyprodukowanych i opatentowanych komponentów. Więcej na temat marki Avionaut znajdziesz na stronie https://avionaut.com/pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.