Konkurs konsumencki w Biedronce w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa 41. sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich, a równolegle z nim, prowadzona jest druga odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.
W ramach długofalowej akcji wystartował właśnie ogólnopolski konkurs konsumencki w sieci sklepów Biedronka. Na miłośników narciarskich rozgrywek i czekoladowych słodkości czekają liczne atrakcyjne nagrody, w tym bilety na zawody w Zakopanem!
Tegoroczny konkurs konsumencki w Biedronce
W ramach toczącej się kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka przygotowała moc atrakcji kierowanych do konsumentów w tym szereg konkursów. Pierwszy z nich właśnie wystartował!
Między 16 a 18 stycznia 2020 roku w sieci sklepów Biedronka do wygrania będzie 10 pakietów obejmujących voucher o równowartości 2000 złotych na pobyt w 4-gwiazdkowym hotelu i dwa bilety na odbywające się 25 stycznia zawody w skokach narciarskich w Zakopanem!
Aby wziąć udział w konkursie należy:
- zakupić w okresie trwania promocji dowolne produkty Milka
(z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł i zachować dowód zakupu (oryginalny paragon fiskalny), - dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl,
- wykonać zadanie konkursowe wskazane w regulaminie, gdzie można znaleźć wszystkie szczegóły i zasady dotyczące konkursu.
Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”
Konkurs konsumencki jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, po raz kolejny pragnie nie tylko wesprzeć polskich zawodników, ale również zagrzać do działania kibiców. Obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milkaw zakładce sponsoring.
Zaoperacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, a obsługę loterii – Karlsbad. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka, a strategią i zakupem mediów dom mediowy Mindshire. Materiały graficzne zostały przygotowane przez IQ Marketing i zaadaptowane na potrzeby loterii przez Hasselford. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Prawo
Wdrożenie dyrektywy o jawności wynagrodzeń będzie dużym wyzwaniem dla ustawodawcy. Pracodawcy muszą się liczyć z nowymi obowiązkami
Za niespełna półtora roku do polskiego prawa powinna zostać wdrożona dyrektywa o jawności wynagrodzeń, która nałoży na pracodawców obowiązek informowania kandydatów do pracy o widełkach płacowych dla oferowanych stanowisk. Także każdy zatrudniony pracownik będzie miał prawo do informacji na temat średnich wynagrodzeń osób zajmujących podobne stanowiska lub wykonujących pracę o tej samej wartości. Dla pracodawców oznacza to konieczność usystematyzowania siatki płac, a także – w niektórych przypadkach – ich raportowania.
Polityka
Na skrajnie prawicową AfD chce głosować co piąty Niemiec. Coraz więcej zwolenników ma jej polityka migracyjna i energetyczna
W poprzednich wyborach do Bundestagu w 2021 roku Alternatywa dla Niemiec (AfD) uzyskała 10 proc. głosów. Najnowsze sondaże przed lutowymi wyborami dają jej dwukrotnie większe poparcie, tym samym prawicowo-populistyczna partia może stać się drugą siłą polityczną. Coraz więcej Niemców popiera postulaty AfD – 68 proc. chce zaostrzenia polityki migracyjnej, podobny odsetek popiera wykorzystanie energii jądrowej, a blisko połowa – budowę nowych elektrowni.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.