Konsultacje i lekcje pokazowe j. chińskiego online
Instytut Konfucjusza w Krakowie
Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/
Instytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich na konsultacje oraz lekcje pokazowe języka chińskiego online dla dorosłych.
Konsultacje językowe online odbędą się w dwóch terminach:
- 5 października (poniedziałek) 17:00-18:00.
- 9 października (piątek) 17:00-18:00.
Konsultacje językowe przeznaczone są dla osób, które chcą kontynuować naukę języka chińskiego, ale mają problem z określeniem swojego poziomu oraz wyborem grupy w Instytucie Konfucjusza. Lektorzy przeprowadzą z uczestnikami krótką rozmowę w języku polskim i chińskim oraz sprawdzą ich umiejętności z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych.
Lekcje pokazowe dla dorosłych:
- 7 października (środa) 18:30-19:15 - chiński biznesowy dla osób na poziomie HSK 3+.
- 8 października (czwartek):
- 18:30-19:15 - poziom początkujący.
- 18:30-19:15 - poziom B2.4 (HSK 4).
Uczestnicy lekcji pokazowych będą mogli sprawdzić, jakich metod nauczania używają lektorzy Instytutu Konfucjusza. Podczas lekcji online i przekonają się, że nauka chińskiego w formie zdalnej może być równie ciekawa i efektywna, jak podczas spotkań na żywo.
Ilość osób w grupie od 6 do 12. Lekcje odbywać się będą na platformie Webex.
Zajęcia pokazowe oraz konsultacje są bezpłatne, ilość miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy mailowe: instytut.konfucjusza@uj.edu.pl. Po potwierdzeniu zgłoszenia, przesłany zostanie link potrzebny do wzięcia udziału w lekcji.
Wszystkie informacje znajdują się na stronie www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.