Komunikaty PR

Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców

2024-09-05  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania jpg ( 0.31 MB )

Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.   

Riviera stawia na modę 

Molton, Tatuum, Recman, Terranova – to nowe marki, które pojawiły się w Centrum Riviera w ciągu ostatnich trzech miesięcy. W sezonie wakacyjnym popularne marki H&M, New Yorker,  CCC oraz Boss rozpoczęły w swoich salonach remonty i modernizacje, wdrażając nowe, jeszcze bardziej przyjazne kupującym, odpowiadające na współczesne trendy, koncepty aranżacji przestrzeni i ekspozycji towaru. Salony H&M oraz New Yorker są już dostępne dla klientów, natomiast marki Boss oraz CCC planują reotwarcia do końca III kwartału 2024 roku. Łączna powierzchnia salonów nowych marek oraz sklepów zmodernizowanych to ponad 3 000 m2.  

– Nowo otwarte salony dopełniają ofertę modową Riviery, czyniąc centrum jeszcze bardziej atrakcyjnym. Jako największe centrum handlowe na Pomorzu, mamy zróżnicowaną grupę klientów, dlatego dbamy o to, by oferta odpowiadała zarówno na potrzeby osób ceniących marki premium, jak i tych, które zaopatrują się w popularnych salonach sieciowych. Marki, które do nas dołączyły, zapewnią dostęp do najnowszych trendów oraz szerokiej gamy ubrań i akcesoriów, które idealnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.  

Nowe punkty gastronomiczne i odnowione restauracje 

W gdyńskiej Rivierze znajduje się ponad 20 punktów związane z gastronomią – to nie tylko restauracje, ale również cukiernie i kawiarnie. Większość z nich zlokalizowanych jest w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze centrum. Od początku roku również w tej strefie nastąpiły zmiany. 

Klienci centrum mogą już korzystać z oferty lokalnej cukierni Błogo, w której posmakują wysokiej jakości wypieków. Z kolei lodziarnia Lody Bałtyckie oferuje lody kraftowe o nietuzinkowych smakach. Nowym punktem na gastronomicznej mapie Riviery jest także restauracja Pizzarium, w której pizzę sprzedawaną w kawałkach serwuje włoski szef kuchni.  

W ostatnim czasie metamorfozę przeszła restauracja KFC, a także Pizza Hut – zmiany w tych punktach związane były z wdrożeniem nowych konceptów przez obie marki. Jesienią otworzy się zyskująca coraz większą popularność restauracja Popeyes wywodząca się z Luizjany, w menu której dominują dania z kurczaka.  

– W Rivierze stawiamy na współpracę nie tylko z dużymi brandami, ale również z lokalnymi markami, jakimi są Lody Bałtyckie, Błogo i Pizzarium. Jest to element wdrażanego przez Apsys nowego pozycjonowania centrum, mocno osadzonego w lokalności i unikalności Gdyni i regionu. Jest ono kluczowe dla każdego z obszarów funkcjonowania obiektu – znajduje wyraz w działaniach marketingowych, aranżacji przestrzeni centrum, a także kierunku, w jakim rozwijamy ofertę handlową. Nowe pozycjonowanie realizuje założenia celu strategicznego Apsys i polityki ESG firmy. Robimy wszystko, by zarządzane przez nas obiekty miały pozytywny wpływ na rozwój miast i regionów. Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy widzą w Centrum Riviera partnera do rozwoju swojego biznesu – komentuje Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.     

 

O Centrum Riviera  

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.   

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.   

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.    

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.     

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.