Komunikaty PR

Oferta Galerii Jurajskiej zyskuje nowe koncepty handlowe

2024-11-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znane marki modowe i lifestylowe modernizują swoje lokale w Galerii Jurajskiej. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat aż 19 najemców tego obiektu zdecydowało się na ich remodeling. W samym tylko 2024 roku takie inwestycje zrealizowało 9 rynkowych liderów, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport. Łącznie w częstochowskim centrum handlowym remonty przeprowadzono już na niemal 6,3 tys. m kw. powierzchni wynajmowanej przez wieloletnich partnerów biznesowych.

– Przestrzeń Jurajskiej stale się unowocześnia, podążając za trendami na rynku retail oraz trendami konsumenckimi. W ostatnich latach odświeżyliśmy strefy wejść i parkingi piętrowe, a także zyskaliśmy nowe miejsca spotkań i relaksu– mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej i dodaje: – Równolegle także nasi najemcy, zwłaszcza z segmentu mody oraz zdrowia i urody, realizowali swoje inwestycje. Te zaowocowały nie tylko modernizacjami lokali, relokacjami czy zwiększeniem powierzchni najmu, ale w wielu przypadkach także wprowadzeniem nowych, często opartych na omnichannelu, konceptów handlowych.

W rezultacie oferta Galerii Jurajskiej znacząco wzbogaciła się o rozwiązania łączące zakupy online i offline (np. dostęp do usług click&collect), unowocześniła się i zyskała na unikalności. Tym bardziej że dla wielu marek wprowadzenie nowego formatu wiązało się także z jego debiutem na lokalnym rynku.

– Siłą oferty Jurajskiej jest dziś nie tylko bogate, stale rozwijające się portfolio marek, oparte na najpopularniejszych sieciach fashion, ale także to, jak ewoluuje nasza oferta w obrębie już stworzonego tenant-mixu i jak wiele nowości zapewnia klientom na lokalnym rynku – mówi dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Fakt, że kupujący w Jurajskiej mają dostęp do najświeższych konceptów znanych marek oraz do nowych brandów, które wciąż się pojawiają, sprawia, że umacniamy naszą pozycję jako regionalnej destynacji zakupowej nr 1. Co więcej, stale zaciekawiamy konsumenta oraz zapewniamy mu dostęp do nowoczesnych sposobów robienia zakupów – dodaje.

Wśród 19 marek, które w latach 2023-2024 zmodernizowały swoje lokale w Galerii Jurajskiej, oprócz perfumerii Sephora, marek odzieżowych New Yorker i Bershka czy sportowego multibrandu Intersport, znaleźć można także takie brandy jak chociażby: Stradivarius, Massimo Dutti, Monnari, VISTULA, Pepco, Big Star, Wittchen, Matik, Lavard, Tatuum, A-DONG, Bacówka czy iDream.

– Silna pozycja lidera, konkurencyjna oferta, chłonny regionalny rynek konsumencki, dynamiczny rozwój obiektu w ostatnich latach, wysoki wskaźnik zakupów na poziomie 94%* czy z pomysłem prowadzony marketing, to tylko niektóre z atutów Galerii Jurajskiej, które skłaniają coraz większą liczbę najemców do modernizacji lokali lub wprowadzania nowych konceptów – podkreśla Anna Borecka.

– Mają oni bowiem pewność, że realizują te inwestycje w atrakcyjnym obiekcie o dużym potencjale biznesowym oraz w miejscu, które podąża za rzeczywistymi potrzebami klientem i trendami w handlu. Nie bez znaczenia jest także fakt, że niezmiennie od 15 lat Jurajska pozostaje pierwszym wyborem zakupowym dla większości mieszkańców regionu, szczególnie dla klientów poszukujących oferty odzieżowej – dodaje.

To jednak nie koniec nowości. Jak informuje dyrektor obiektu, kolejne marki rozważają podobne zmiany w swoich lokalach. – 2025 rok również zapowiada się intensywnie, a oferta Jurajskiej będzie dalej rozwijana. W planach są nowe otwarcia, obejmujące marki z sektora gastronomii, elektroniki czy usług, a także kolejne modernizacje, których celem jest dalsze unowocześnianie tenant-mixu – dodaje.

*Dane za badaniami marketingowymi Market Side, czerwiec 2024.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Atrium Biała gotowe na Święta! Biuro prasowe
2024-11-26 | 14:30

Atrium Biała gotowe na Święta!

Atrium Biała w Białymstoku wychodzi naprzeciw przedświątecznym przygotowaniom, otwierając drzwi do trzech nowych sklepów. Perfumy, modne akcesoria i wysokiej klasy okulary – to
Handel Co się opłaca kupić w Black Friday? Nie elektronikę, ale kosmetyki i odzież
2024-11-26 | 09:58

Co się opłaca kupić w Black Friday? Nie elektronikę, ale kosmetyki i odzież

Salesforce poinformował, że nadchodzący Cyber Week ma przynieść 311 miliardów dolarów globalnej sprzedaży. Konsumenci z niecierpliwością czekają na świąteczne oferty, a
Handel Krakowskie centra handlowe opanują „czarne przeceny”
2024-11-25 | 12:00

Krakowskie centra handlowe opanują „czarne przeceny”

Z roku na rok coraz więcej sklepów, a także restauracji i punktów usługowych uczestniczy w akcji. Przybywa także osób, które chętnie korzystają z rabatów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Edukacja

RPD chce walczyć z przypadkami przemocy wobec dzieci neuroróżnorodnych. Powstanie specjalny zespół ekspertów

Rzecznik Praw Dziecka zapowiada walkę z mającymi miejsce w szkołach i innych placówkach przypadkami nieuzasadnionego przytrzymywania dzieci i młodzieży w spektrum autyzmu i z niepełnosprawnościami sprzężonymi. Trwają prace nad powołaniem interdyscyplinarnego zespołu, który zajmie się m.in. zaostrzeniem kar za tego typu nieuzasadnione przypadki. O takich sytuacjach młodzi ludzie sami informują Biuro RPD. Jego przedstawiciele apelują nie tylko o zmianę przepisów, ale też edukację dyrektorów szkół.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.