Komunikaty PR

Ponad 2 tysiące produktów Pepco trafi na półki sklepów w UK i Irlandii

2024-02-02  |  09:41
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Produkty Pepco - od przyborów kuchennych, przez dekoracje łazienkowe, po elementy wystroju wnętrz – są już dostępne na półkach ponad 850 sklepów Poundland w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Tym samym klienci z tych – liczących ponad 70 milionów mieszkańców – rynków zyskali dostęp do asortymentu, oferowanego w sklepach Pepco w całej Europie. Rozwój oferty koordynowany jest głównie z Poznania, gdzie mieści się centrala Pepco. Globalne zakupy realizowane są przez spółkę zależną Grupy – PGS, łączącą firmę bezpośrednio z ponad 700 producentami, co pozwala na wybór najlepszych jakościowo i cenowo produktów.

Z końcem stycznia na półki sklepów Poundland trafiły m.in. dobrze znane klientom Pepco naczynia kuchenne, świece, poduszki, zabawki, kubki, sztućce, ręczniki czy obrusy. Pojawienie się nowych akcesoriów domowych w Poundland jest następstwem ubiegłorocznych zmian w ofercie odzieżowej sieci, która obejmowała również wprowadzenie produktów zapewnianych przez Pepco, w tym w szczególności odzieży dziecięcej.  

"To największa metamorfoza ogólnej oferty w trzydziestoletniej historii Poundland i bardzo ważna zmiana dla naszych klientów, nie tylko ze względu na doskonałą wartość nowego asortymentu. Ukończenie przejścia zarówno z asortymentu odzieżowego, jak i domowego do odnowionych linii produktowych zapewnianych przez Pepco, nie tylko nada naszym sklepom nowy wygląd, ale także zapewni niesamowitą wartość, którą możemy zaoferować naszym klientom" – powiedział Tim Bettley, Commercial Director Poundland.

Rewolucja ofertowa w Poundland jest efektem ciągłego rozwoju Grupy Pepco, która stawia na sprawdzony, rentowny model sklepów, przekładający się na wzmacnianie marki wiodącego europejskiego detalisty. Ważną rolę w całym procesie odgrywa PGS, spółka zależna Grupy Pepco, od 2023 roku w pełni zintegrowana z biznesem Pepco i łącząca sieć z ponad 700 producentami.

„Dzięki współpracy z PGS, mamy bezpośredni dostęp do produktów u źródeł, co daje nam wyjątkowe możliwości ich rozwoju, dopasowania do potrzeb naszych klientów i negocjowania możliwie jak najniższych cen. W ten sposób możemy wybierać  najciekawsze; najlepsze jakościowo i cenowo rozwiązania. A dodatkowo tworzyć i zamawiać produkty wyjątkowe i dostępne tylko w naszych sklepach. Kluczową rolę w tym procesie pełni dział Commercial Pepco, zatrudniający dziś 400 osób pracujących głównie w naszej siedzibie w Poznaniu, którzy odpowiedzialni są za kreowanie wyjątkowej oferty jak najlepiej odpowiadającej potrzebom naszych klientów, którzy poszukują produktów dobrej jakości, w niskiej cenie” – komentuje Agnieszka Jaworska Pepco Group Commercial Director.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 21 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 31 tysięcy pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.


Kontakt dla mediów:

e-mail: pepco@alertmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.