Komunikaty PR

Rusza kampania wizerunkowa OLEWNIK. W roli głównej Sucha Krakowska z Szynki

2022-11-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy OLEWNIK. W rolach głównych najwyższa jakość i nieporównywalny smak Suchej Krakowskiej z Szynki

Właśnie ruszyła ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę OLEWNIK - „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” W ramach akcji promowane będą najwyższa jakość i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji. Wykorzystując dwuznaczność słów i sytuacji OLEWNIK w zabawny sposób wprowadza nas w swój świat czerpiący z tradycji w nowoczesnym stylu. Spoty w kilku wersjach emitowane będą w telewizjach TVN, TVP i Polsat w listopadzie oraz grudniu. To kolejna odsłona działań prezentujących nową strategię Grupy OLEWNIK, która czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, tworzy najlepsze na rynku produkty. 

OLEWNIK to wiodący i uznany przez konsumentów polski producent najwyższej jakości wędlin i mięsa. Firma korzysta z wieloletniego doświadczenia, a jednocześnie uważnie obserwuje najnowsze trendy i odpowiada na potrzeby klientów. Stąd wprowadzenie do oferty przekąsek na bazie roślin oraz doskonalenie najbardziej rozpoznawalnych produktów, jak Sucha Krakowska z Szynki, poprzez eksplorowanie możliwości smaków i propozycji pakowania. Opakowanie gwiazdy kampanii Suchej Krakowskiej z Szynki zyskało niedawno nową, atrakcyjną szatę graficzną. Nowe opakowanie zwraca uwagę konsumentów, w przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje o produkcie a zarazem jest wygodne w użyciu. Spoty, które już od soboty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, w zabawny sposób prezentują najistotniejsze przewagi Suchej Krakowskiej z Szynki OLEWNIK: niedościgniony smak uzyskany między innymi długim procesem suszenia trwającym minimum 100 godzin, wysoka zawartość mięsa (143 g mięsa na 100 g produktu) oraz odpowiednio zbilansowana zawartość, czyli 30 plasterków w wygodnym opakowaniu. 

- Wierzymy, że niezależnie od tego kim jest nasz klient, jakie ma upodobania, gdzie mieszka i co lubi robić, to nigdy się nie nudzi, czerpie z życia to co najlepsze i dlatego wybiera najwyższej jakości na rynku produkty OLEWNIK. W ramach nowej kampanii chcemy pokazać, że nasza oferta jest niepowtarzalna, bo jej bazą jest doświadczenie, przy uwzględnieniu najnowszych trendów i potrzeb konsumentów tworzymy smak nie do podrobienia. W Grupie OLEWNIK niezmiennie podkreślamy, że „Jedzenie ma znaczenie” i za to hasło bierzemy pełną odpowiedzialność. Bazując na ponad 30 letnim doświadczeniu łączymy tradycję i jakość z nowoczesnością i wygodą – mówi Agnieszka Stańczyk, Category Manager Grupy OLEWNIK.

Grupa OLEWNIK w ostatnim czasie prowadzi intensywne działania w ramach nowej strategii firmy. Grupa zmienia się oraz inwestuje w usprawnianie produkcji. Zarząd podkreśla przywiązanie do ponad 30-letniej tradycji, ale z odwagą odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, czego dowodem jest wprowadzenie do oferty produktów zdobywających prestiżowe nagrody np. złotą innowację. Firma stawia na zrównoważony rozwój, który przejawia się w działaniach organizacji, wprowadza liczne innowacje produktowe, starannie selekcjonuje składniki i używa tylko niezbędnych surowców, dbając o najwyższą jakość oraz wygodę konsumentów.

Sucha Krakowska z Szynki to rynkowy przebój, który dzięki oryginalnej recepturze i przywiązaniu do jakości, zdobywa pierwsze miejsce w ocenie konsumentów. Spoty promujące hit OLEWNIK od soboty będzie można zobaczyć na antenach stacji TVN, Polsat oraz TVP a także w Internecie. Za kreację i wyprodukowanie filmów reklamowych oraz media plan i zakup TV odpowiada Agencja dentsu X, zakup mediów i kreację online prowadzi Huta19, obsługę media relations zapewnia Agencja Prepare. 

OLEWNIK oferuje najwyższej jakości produkty dla osób, które uwielbiają̨ pyszne jedzenie: sprawdzone smaki i nowe, zaskakujące połączenia. To marka, która tworzy produkty mięsne, roślinne i hybrydowe, podążając za obecnymi potrzebami Polaków. OLEWNIK celebruje tradycyjne i nowoczesne smaki dzięki swojemu nieustannemu rozwojowi jest innowatorem w obszarze prowadzonej działalności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.