Komunikaty PR

Rusza kampania wizerunkowa OLEWNIK. W roli głównej Sucha Krakowska z Szynki

2022-11-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Świąder
Prepare Sp. z o.o.

Świętokrzyska 18
00-052 Warszawa
pawel.swiader|prepare.pl| |pawel.swiader|prepare.pl
783917437
www.prepare.pl

Rusza nowa kampania wizerunkowa Grupy OLEWNIK. W rolach głównych najwyższa jakość i nieporównywalny smak Suchej Krakowskiej z Szynki

Właśnie ruszyła ogólnopolska, telewizyjna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę OLEWNIK - „Idzie Nowe. Krakowska jak się patrzy!” W ramach akcji promowane będą najwyższa jakość i niedościgniony smak Suchej Krakowskiej z Szynki oraz przywiązanie producenta do tradycji. Wykorzystując dwuznaczność słów i sytuacji OLEWNIK w zabawny sposób wprowadza nas w swój świat czerpiący z tradycji w nowoczesnym stylu. Spoty w kilku wersjach emitowane będą w telewizjach TVN, TVP i Polsat w listopadzie oraz grudniu. To kolejna odsłona działań prezentujących nową strategię Grupy OLEWNIK, która czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, tworzy najlepsze na rynku produkty. 

OLEWNIK to wiodący i uznany przez konsumentów polski producent najwyższej jakości wędlin i mięsa. Firma korzysta z wieloletniego doświadczenia, a jednocześnie uważnie obserwuje najnowsze trendy i odpowiada na potrzeby klientów. Stąd wprowadzenie do oferty przekąsek na bazie roślin oraz doskonalenie najbardziej rozpoznawalnych produktów, jak Sucha Krakowska z Szynki, poprzez eksplorowanie możliwości smaków i propozycji pakowania. Opakowanie gwiazdy kampanii Suchej Krakowskiej z Szynki zyskało niedawno nową, atrakcyjną szatę graficzną. Nowe opakowanie zwraca uwagę konsumentów, w przystępny sposób prezentuje najważniejsze informacje o produkcie a zarazem jest wygodne w użyciu. Spoty, które już od soboty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce, w zabawny sposób prezentują najistotniejsze przewagi Suchej Krakowskiej z Szynki OLEWNIK: niedościgniony smak uzyskany między innymi długim procesem suszenia trwającym minimum 100 godzin, wysoka zawartość mięsa (143 g mięsa na 100 g produktu) oraz odpowiednio zbilansowana zawartość, czyli 30 plasterków w wygodnym opakowaniu. 

- Wierzymy, że niezależnie od tego kim jest nasz klient, jakie ma upodobania, gdzie mieszka i co lubi robić, to nigdy się nie nudzi, czerpie z życia to co najlepsze i dlatego wybiera najwyższej jakości na rynku produkty OLEWNIK. W ramach nowej kampanii chcemy pokazać, że nasza oferta jest niepowtarzalna, bo jej bazą jest doświadczenie, przy uwzględnieniu najnowszych trendów i potrzeb konsumentów tworzymy smak nie do podrobienia. W Grupie OLEWNIK niezmiennie podkreślamy, że „Jedzenie ma znaczenie” i za to hasło bierzemy pełną odpowiedzialność. Bazując na ponad 30 letnim doświadczeniu łączymy tradycję i jakość z nowoczesnością i wygodą – mówi Agnieszka Stańczyk, Category Manager Grupy OLEWNIK.

Grupa OLEWNIK w ostatnim czasie prowadzi intensywne działania w ramach nowej strategii firmy. Grupa zmienia się oraz inwestuje w usprawnianie produkcji. Zarząd podkreśla przywiązanie do ponad 30-letniej tradycji, ale z odwagą odpowiada na zmieniające się potrzeby konsumentów, czego dowodem jest wprowadzenie do oferty produktów zdobywających prestiżowe nagrody np. złotą innowację. Firma stawia na zrównoważony rozwój, który przejawia się w działaniach organizacji, wprowadza liczne innowacje produktowe, starannie selekcjonuje składniki i używa tylko niezbędnych surowców, dbając o najwyższą jakość oraz wygodę konsumentów.

Sucha Krakowska z Szynki to rynkowy przebój, który dzięki oryginalnej recepturze i przywiązaniu do jakości, zdobywa pierwsze miejsce w ocenie konsumentów. Spoty promujące hit OLEWNIK od soboty będzie można zobaczyć na antenach stacji TVN, Polsat oraz TVP a także w Internecie. Za kreację i wyprodukowanie filmów reklamowych oraz media plan i zakup TV odpowiada Agencja dentsu X, zakup mediów i kreację online prowadzi Huta19, obsługę media relations zapewnia Agencja Prepare. 

OLEWNIK oferuje najwyższej jakości produkty dla osób, które uwielbiają̨ pyszne jedzenie: sprawdzone smaki i nowe, zaskakujące połączenia. To marka, która tworzy produkty mięsne, roślinne i hybrydowe, podążając za obecnymi potrzebami Polaków. OLEWNIK celebruje tradycyjne i nowoczesne smaki dzięki swojemu nieustannemu rozwojowi jest innowatorem w obszarze prowadzonej działalności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Prepare Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe
2024-06-26 | 12:00

Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI

Samsung prezentuje „Klasę AI”, czyli urządzenia, które dzięki zaawansowanym funkcjom wykorzystującym sztuczną inteligencję mogą realnie pomóc nam w codziennych
Konsument Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
2024-06-21 | 09:00

Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC

Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom podczas Euro 2024 było jeszcze przyjemniejsze, KFC wprowadziło specjalny KFC Pizza Twisters Box i KFC Pizza Twisters Box & Chicken. Wybierz
Konsument Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
2024-06-14 | 09:00

Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box

KFC Pizza Twisters to wyjątkowo mocny zawodnik – tylko przez tydzień setki tysięcy Polaków skosztowało tego kulinarnego hitu! Aby wspólne kibicowanie polskim zawodnikom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.