Komunikaty PR

Wroclavia: nowa odsłona programu lojalnościowego Cashback

2020-09-17  |  12:58

W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centrum handlowe Wroclavia, wprowadza innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać nawet 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na swoje konto bankowe. Co więcej, punkty za zakupy zliczają się same. Wszystko bezobsługowo i bezpiecznie. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.

Aby skorzystać z funkcjonalności cashback, wystarczy zarejestrować się bezpłatnie w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej Wroclavii lub na www.wroclavia.pl. Klienci, którzy już są członkami programu lojalnościowego, aktywują funkcję bezpośrednio po zalogowaniu w Panelu Klienta.

Po wyborze jednej z dwóch metod rejestracji zakupów – automatycznej lub ręcznej, można rozpocząć zbieranie punktów.

Automatyczne rejestrowanie zakupów jest najłatwiejsze, punkty zliczają się wówczas same i nie wymaga to żadnych dodatkowych działań. Wystarczy autoryzować swoje konto bankowe i spiąć je

z systemem programu lojalnościowego, za pośrednictwem udostępnionej w tym celu bramki logowania do serwisu transakcyjnego banku, z którego korzysta Klient. Zakupy można rejestrować także manualnie, za pomocą aplikacji mobilnej lub w panelu na stronie internetowej centrum handlowego. Należy w tym celu fotografować paragony z zakupów. Oba modele naliczania punktów są jednakowo honorowane, jednak „ręczne” dodawanie paragonów wymaga więcej czasu. Dlatego tym, którym zależy na wygodniejszej, bezobsługowej formie, model automatyczny przypadnie bardziej do gustu.

Dla Stałych Klientów nie tylko cashback

To wygodny i łatwy sposób na gromadzenie oszczędności, które mogą wynieść aż 10% wartości zakupów – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. Cashback to kolejny sposób na docenienie i nagradzanie naszych Klientów. Lojalni Klienci Wroclavii już od dawna mogą liczyć na ekskluzywne oferty w sklepach i restauracjach, bezpłatną usługę stylisty modowego, dostęp do szybkiego Wi-Fi, dodatkowe 2 godziny bezpłatnego parkowania, udogodnienia dla rodzin oraz ekskluzywne wydarzenia przez cały rok – dodaje. Do długiej listy dotychczasowych korzyści z członkostwa w programie lojalnościowym dołącza możliwość automatycznego otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy we Wroclavii.

Punkty mimo rabatów

Co szczególnie warte zauważenia, na przyznawanie punktów nie mają wpływu promocje

w poszczególnych sklepach zlokalizowanych w centrum. Inaczej, niż w przypadku innych programów, zakupy zrobione w obniżonych cenach, także są objęte cashback’iem i uprawniają do zbierania punktów potrzebnych do otrzymania nagrody w formie przelewu.

Reguły naliczania punktów

Za każde zakupy powyżej 30 złotych Klient zawsze otrzymuje 30 punktów. Po uzbieraniu 300 punktów, każdy Stały Klient jest nagradzany zwrotem pieniędzy w wysokości 30 zł. Robiąc zakupy w kilku sklepach, punkty można zebrać najszybciej, bo drugi paragon z jednego sklepu, z tego samego dnia, nie jest uznawany. W ciągu roku można otrzymać maksymalnie 5 cashback’ów, czyli aż 150 złotych zwrotu za zakupy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie? Biuro prasowe
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Konsument Złodzieje nie mają Świąt
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.