Wroclavia: nowa odsłona programu lojalnościowego Cashback
W ramach swojego programu lojalnościowego dla Stałych Klientów, centrum handlowe Wroclavia, wprowadza innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać nawet 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na swoje konto bankowe. Co więcej, punkty za zakupy zliczają się same. Wszystko bezobsługowo i bezpiecznie. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku.
Aby skorzystać z funkcjonalności cashback, wystarczy zarejestrować się bezpłatnie w programie lojalnościowym w aplikacji mobilnej Wroclavii lub na www.wroclavia.pl. Klienci, którzy już są członkami programu lojalnościowego, aktywują funkcję bezpośrednio po zalogowaniu w Panelu Klienta.
Po wyborze jednej z dwóch metod rejestracji zakupów – automatycznej lub ręcznej, można rozpocząć zbieranie punktów.
Automatyczne rejestrowanie zakupów jest najłatwiejsze, punkty zliczają się wówczas same i nie wymaga to żadnych dodatkowych działań. Wystarczy autoryzować swoje konto bankowe i spiąć je
z systemem programu lojalnościowego, za pośrednictwem udostępnionej w tym celu bramki logowania do serwisu transakcyjnego banku, z którego korzysta Klient. Zakupy można rejestrować także manualnie, za pomocą aplikacji mobilnej lub w panelu na stronie internetowej centrum handlowego. Należy w tym celu fotografować paragony z zakupów. Oba modele naliczania punktów są jednakowo honorowane, jednak „ręczne” dodawanie paragonów wymaga więcej czasu. Dlatego tym, którym zależy na wygodniejszej, bezobsługowej formie, model automatyczny przypadnie bardziej do gustu.
Dla Stałych Klientów nie tylko cashback
To wygodny i łatwy sposób na gromadzenie oszczędności, które mogą wynieść aż 10% wartości zakupów – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. Cashback to kolejny sposób na docenienie i nagradzanie naszych Klientów. Lojalni Klienci Wroclavii już od dawna mogą liczyć na ekskluzywne oferty w sklepach i restauracjach, bezpłatną usługę stylisty modowego, dostęp do szybkiego Wi-Fi, dodatkowe 2 godziny bezpłatnego parkowania, udogodnienia dla rodzin oraz ekskluzywne wydarzenia przez cały rok – dodaje. Do długiej listy dotychczasowych korzyści z członkostwa w programie lojalnościowym dołącza możliwość automatycznego otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy we Wroclavii.
Punkty mimo rabatów
Co szczególnie warte zauważenia, na przyznawanie punktów nie mają wpływu promocje
w poszczególnych sklepach zlokalizowanych w centrum. Inaczej, niż w przypadku innych programów, zakupy zrobione w obniżonych cenach, także są objęte cashback’iem i uprawniają do zbierania punktów potrzebnych do otrzymania nagrody w formie przelewu.
Reguły naliczania punktów
Za każde zakupy powyżej 30 złotych Klient zawsze otrzymuje 30 punktów. Po uzbieraniu 300 punktów, każdy Stały Klient jest nagradzany zwrotem pieniędzy w wysokości 30 zł. Robiąc zakupy w kilku sklepach, punkty można zebrać najszybciej, bo drugi paragon z jednego sklepu, z tego samego dnia, nie jest uznawany. W ciągu roku można otrzymać maksymalnie 5 cashback’ów, czyli aż 150 złotych zwrotu za zakupy.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.