Komunikaty PR

Zupa na Drogę już dostępna – odkręć, podgrzej i pij! Masz to w butelce!

2024-01-03  |  11:20
Biuro prasowe

Zupy to jedno z najbardziej lubianych przez klientów Żabki dań gotowych marki Szamamm. Sieć od lat ma w swojej ofercie kilka rodzajów zup do samodzielnego podgrzania. Teraz Żabka, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza do portfolio marki nowy, innowacyjny produkt – Zupę na Drogę w specjalnie zaprojektowanej butelce, umożliwiającej jej podgrzanie bez konieczności przelewania i to na miejscu – w sklepie. Kupując produkt, klienci zyskują możliwość zjedzenia ciepłej zupy gdziekolwiek i kiedykolwiek chcą. Wystarczy tylko dostęp do kuchenki mikrofalowej.

W Żabce, tworząc ofertę produktową marek własnych, zawsze staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby konsumentów. Jako pierwsi w Polsce dajemy klientom możliwość zakupu zupy w poręcznej butelce, która już w sklepie może zostać podgrzana przez sprzedawcę. Zupa na Drogę to innowacyjny produkt typu „on the go” – opakowanie zostało zaprojektowane tak, że można je bez wysiłku utrzymać w dłoni, co daje możliwość swobodnej konsumpcji w trakcie codziennych czynności np. spaceru czy przerwy w pracy bądź na uczelni – mówi Elżbieta Noga, Innovation and NPD Director w Żabka Polska.

Odkręć, podgrzej i pij!

Zupa na Drogę Szamamm dostępna jest w butelce o pojemności 330 ml w cenie 7,99 zł/szt., z aplikacją mobilną Żappka: 6,99 zł/szt. (do 16.01.2024). Do wyboru są dwa warianty smakowe: pomidorowa i dyniowa. Zupy nie zawierają substancji konserwujących ani sztucznych barwników.

Jedyna butelka w Polsce umożliwiająca podgrzanie produktu

Nowe zupy Szamamm dostępne są w specjalnie przygotowanych butelkach wykonanych z polipropylenu odpornego na działanie wysokiej temperatury. To jedyne butelki w Polsce umożliwiające podgrzanie produktu w kuchence mikrofalowej. Ich wprowadzenie na rynek poprzedził szereg drobiazgowych testów i prób. Prototyp wykonano przy użyciu drukarki 3D. Kształt i wymiary były doskonalone, aby końcowy produkt był jak najbardziej wygodny w użyciu. Przeprowadzono także serię badań laboratoryjnych, które potwierdziły, że butelka nadaje się do bezpośredniego kontaktu z żywnością.

Produkt Szamamm – kolejna Porcja DobreGO!

Program „Porcja DobreGO!” ma na celu promocję dobrze zbilansowanych i smacznych posiłków, które mogą być szybkim rozwiązaniem na każdą porę dnia, oferując bogatą gamę dań gotowych oraz przekąsek. Szamamm to jedna z marek własnych Żabki, w ramach której sieć oferuje gotowe dania obiadowe, bez dodatku substancji konserwujących, w porcjach idealnych na raz. Można je błyskawicznie przygotować, np. odgrzewając w kuchence mikrofalowej i zjeść wygodnie w pracy lub w domu. Są wśród nich dania tradycyjne, m.in. zupy, pierogi, naleśniki czy kotlety, jak i inspirowane kuchniami świata – od włoskiej po smaki Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Dostępne są też specjalnie oznaczone warianty bezmięsne. Więcej informacji o marce: https://www.zabka.pl/tylko-u-nas/szamamm

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.