Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali w Warszawie i Poznaniu

Wsparcie szpitali w czasie pandemii COVID-19
Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł dla szpitali
w Warszawie i Poznaniu
Firma Henkel Polska przekazała kolejną darowiznę rzeczową szpitalom walczącym z pandemią COVID-19. Kosmetyki o wartości ponad 75 000 zł trafiły do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie oraz Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Łącznie na cel wsparcia pracowników służby zdrowia firma Henkel przekazała już produkty o rynkowej wartości 316 000 zł.
Henkel Polska kontynuuje akcję wspierania szpitali w całej Polsce, które w tym trudnym czasie szczególnie potrzebują środków higieny osobistej. Wśród beneficjentów znalazły się tym razem Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie oraz Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Oba szpitale otrzymały kosmetyki o wartości 38 000 zł każdy.
W tej niezwykle trudnej sytuacji chcemy po prostu pomagać. A ponieważ w szpitalach wciąż jest duże zapotrzebowanie na środki czystości i higieny osobistej, po raz kolejny przekazujemy na ich rzecz nasze produkty. Tym razem są to kosmetyki i cieszymy się, że w ten sposób możemy wesprzeć trudną pracę personelu medycznego i ratowniczego w szpitalach – powiedziała Dorota Strosznajder, dyrektor komunikacji korporacyjnej i pełnomocnik zarządu ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
Wcześniej Henkel przekazał wsparcie rzeczowe w produktach firmy Szpitalowi Rejonowemu im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu oraz, we współpracy z gliwickim Caritasem, 15 szpitalom z województwa śląskiego. Łączna wartość rynkowa produktów przekazanych dotychczasowo przez firmę Henkel Polska na rzecz walki z pandemią to 316 000 zł.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.