Kruszone płatki chili i inne nowości w ofercie KAMIS
Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki[1] wynika, że Polacy są otwarci na nowe warianty pikantnych przypraw o różnym poziomie ostrości i zmielenia. Właśnie dlatego KAMIS postanowił wprowadzić do swojego portfolio kruszone chili w płatkach. Będzie to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, a także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. Z kolei pikantny pieprz cayenne – najpopularniejszy wariant chili w Polsce – świetnie współgra z curry, chili con carne i gulaszami. A dzięki eleganckim i praktycznym słoiczkom będzie nie tylko działać na podniebienia, ale także cieszyć oko na kuchennej półce. Z kolei czarnuszka zyskała popularność podczas lockdownu, kiedy wielu konsumentów zaczęło piec chleb i szukać ciekawych połączeń przypraw, aby nadać mu odpowiednie walory smakowe. Ta nowość w portfolio KAMIS wyróżnia się zachowaniem intensywnego smaku i aromatu na dłużej dzięki procesowi naturalnego suszenia.
Przyprawy w słoiczkach to bardzo dynamicznie rosnący segment, produkty KAMIS już teraz cieszą się dużą popularnością, po zaledwie kilku miesiącach od wprowadzenia na rynek. To pokazuje, jak fantastycznie tego typu praktyczne, a jednocześnie eleganckie opakowania sprawdzają się w domach naszych konsumentów. Nieustannie powiększamy naszą ofertę o nowe, ciekawe rozwiązania, które sprawdzą się w każdej kuchni. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości w wygodnych w użyciu opakowaniach – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska. - Polacy coraz chętniej i odważniej eksperymentują ze smakami, dlatego jesteśmy pewni, że kruszone chili w płatkach, dodające wyjątkowej pikanterii każdej potrawie, spotka się z ciepłym przyjęciem na rynku.
Wejście produktów na rynek wspierane jest materiałami POS typu zjeżdżalnie i cenówki wyróżniające produkt oraz specjalne oznaczenia w sklepach. Wszystkie wymienione przyprawy będą dostępne w sklepach od 15 marca 2021.
***
Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. McCormick produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.
Dodatkowych informacji udziela:
Maja Głuśniewska
Great Minds
tel. +48 512 352 187
m.glusniewska@greatminds.pl
[1] Źródło: KAMIS First Choice Jar Research prepared by MMR – August 2020, Zappi - June 2020

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.