Komunikaty PR

Kruszone płatki chili i inne nowości w ofercie KAMIS

2021-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki[1] wynika, że Polacy są otwarci na nowe warianty pikantnych przypraw o różnym poziomie ostrości i zmielenia. Właśnie dlatego KAMIS postanowił wprowadzić do swojego portfolio kruszone chili w płatkach. Będzie to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, a także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. Z kolei pikantny pieprz cayenne – najpopularniejszy wariant chili w Polsce – świetnie współgra z curry, chili con carne i gulaszami. A dzięki eleganckim i praktycznym słoiczkom będzie nie tylko działać na podniebienia, ale także cieszyć oko na kuchennej półce. Z kolei czarnuszka zyskała popularność podczas lockdownu, kiedy wielu konsumentów zaczęło piec chleb i szukać ciekawych połączeń przypraw, aby nadać mu odpowiednie walory smakowe. Ta nowość w portfolio KAMIS wyróżnia się zachowaniem intensywnego smaku i aromatu na dłużej dzięki procesowi naturalnego suszenia.

 

Przyprawy w słoiczkach to bardzo dynamicznie rosnący segment, produkty KAMIS już teraz cieszą się dużą popularnością, po zaledwie kilku miesiącach od wprowadzenia na rynek. To pokazuje, jak fantastycznie tego typu praktyczne, a jednocześnie eleganckie opakowania sprawdzają się w domach naszych konsumentów. Nieustannie powiększamy naszą ofertę o nowe, ciekawe rozwiązania, które sprawdzą się w każdej kuchni. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości w wygodnych w użyciu opakowaniach – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska. - Polacy coraz chętniej i odważniej eksperymentują ze smakami, dlatego jesteśmy pewni, że kruszone chili w płatkach, dodające wyjątkowej pikanterii każdej potrawie, spotka się z ciepłym przyjęciem na rynku.

 

Wejście produktów na rynek wspierane jest materiałami POS typu zjeżdżalnie i cenówki wyróżniające produkt oraz specjalne oznaczenia w sklepach. Wszystkie wymienione przyprawy będą dostępne w sklepach od 15 marca 2021.

 

***

Firma McCormick jest światowym liderem w kategorii przypraw i produktów smakowych. McCormick produkuje, sprzedaje i dystrybuuje przyprawy, mieszanki przypraw i inne smakowite produkty dla całego przemysłu spożywczego - punktów sprzedaży detalicznej, producentów żywności i firm gastronomicznych. Dzięki firmie McCormick każdego dnia, bez względu na to, gdzie i co jesz, możesz delektować się wyśmienitym smakiem potraw.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Maja Głuśniewska
Great Minds
tel. +48 512 352 187
m.glusniewska@greatminds.pl

 

 

 


[1] Źródło: KAMIS First Choice Jar Research prepared by MMR – August 2020, Zappi  - June 2020

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.