Krzysztof Hołowczyc stawia na technologiczne produkty Mannol
Najbardziej utytułowany polski kierowca rajdowy został twarzą kampanii marki Mannol Polska. Popularny Hołek wspiera swoim autorytetem wysokiej klasy oleje silnikowe z innowacyjną technologią SCT ESTER.
Kampania ma przekonać kierowców do podjęcia technologicznego wyboru produktów motoryzacyjnych sygnowanych marką uznanego niemieckiego producenta, który znany jest z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań.
Mannol jest pionierem w produkcji olejów z nowoczesną technologią SCT ESTER, wykorzystywaną wcześniej w przemyśle lotniczym, która spełnia najwyższe standardy ochrony silnika. Naszym celem jest zadowolenie klienta oraz maksymalny profesjonalizm w doborze i zastosowaniu środków smarnych. Mimo zaawansowania technologicznego i wysokiej jakości nasze produkty są w zasięgu każdego kierowcy, dzięki konkurencyjnej cenie i dobrej dystrybucji – dodaje Krystian Pietrzykowski, CEO Mannol Polska.
Krzysztof Hołowczyc nieprzypadkowo został ambasadorem marki. Jak sam dodaje: Chętnie wpieram rozwiązania, które są przyszłością motoryzacji i wyznaczają kierunek jej rozwoju, takie jak zastosowanie technologii estrowej w olejach silnikowych. Mannol to porządny niemiecki olej, który będzie atakował cały świat, od Polski zaczynając…
Kampania online wystartowała 15 października i z każdym tygodniem rozpędza się coraz bardziej. Banery reklamowe oraz materiały video promujące szeroką gamę produktów – od olejów po kosmetyki i chemię do samochodów, pojawiły się w największych portalach i na stronach motoryzacyjnych. Stworzone zostały nowe profile marki w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn). W programach Grupy TVN są emitowane billboardy sponsorskie. Dodatkowo odświeżona została strona internetowa marki. Materiały reklamowe będą obecne podczas rajdów samochodowych i innych wydarzeń branżowych.
Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja MK GROUP we współpracy z kooki.To koordynującym działania online.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.