Kultowy Nike otwiera swój pop-up w Manufakturze w Łodzi
To jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć w Manufakturze w Łodzi w tym roku – pop-up marki Nike już czeka na fanów streetwear’u i najwyższej jakości ubrań i akcesoriów sportowych. – Nike była jedną z najczęściej wymienianych marek w naszych ankietach konsumenckich, ta premiera jest szczególnie ważna dla naszych młodszych gości – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.
Nike to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie, działająca na rynku od lat 60. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, łącząc innowacyjne technologie z wyjątkowym designem. To 14 sklep marki w Polsce i jedyny w Łodzi i regionie.
Butik w Manufakturze w Łodzi, w formie pop-up’u ma powierzchnię 250 mkw i zajął lokal na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej. W ofercie można znaleźć nie tylko sportową odzież i akcesoria, ale także popularne szczególnie wśród młodzieży elementy street wear’u, np. kultowe już buty Nike Jordan.
Lokal w formie pop-up’u będzie funkcjonował w Manufakturze do wiosny 2025 roku – później zostanie powiększony o dodatkową powierzchnię i przekształci się w najnowszy koncept Nike.
- Cieszymy się, że tak znana marka dołączyła do naszego portfolio, jako jedynego miejsca w Łodzi i regionie. W ostatnich latach obserwujemy niesamowity wzrost popularności poszczególnych produktów oferowanych przez Nike, a to oczywiście za sprawą social mediów. Wielu naszych gości, w tym tych z najmłodszej grupy wiekowej, wielokrotnie wspominało o tej marce, jako świetnym uzupełnieniu oferty Manufaktury. Można więc powiedzieć, że spełniliśmy niejedno marzenie - Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
Sześć farm wiatrowych o mocy 83,5 MW znalazło się w portfolio Grupy Enea. Spółka Enea Nowa Energia kupiła je od European Energy Polska i zapowiada, że to nie koniec tego typu transakcji. Ten rok ma być intensywny dla spółki pod względem rozwoju OZE. Celem strategicznym jest osiągnięcie 2,1 GW mocy zainstalowanej w zielonych źródłach w 2030 roku i 4,9 GW pięć lat później.
Przemysł
Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.
Problemy społeczne
Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.