Komunikaty PR

Kultowy Nike otwiera swój pop-up w Manufakturze w Łodzi

2024-12-19  |  15:12
Biuro prasowe

To jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć w Manufakturze w Łodzi w tym roku – pop-up marki Nike już czeka na fanów streetwear’u i najwyższej jakości ubrań i akcesoriów sportowych. – Nike była jedną z najczęściej wymienianych marek w naszych ankietach konsumenckich, ta premiera jest szczególnie ważna dla naszych młodszych gościkomentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Nike to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie, działająca na rynku od lat 60. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, łącząc innowacyjne technologie z wyjątkowym designem. To 14 sklep marki w Polsce i jedyny w Łodzi i regionie.

Butik w Manufakturze w Łodzi, w formie pop-up’u ma powierzchnię 250 mkw i zajął lokal na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej. W ofercie można znaleźć nie tylko sportową odzież i akcesoria, ale także popularne szczególnie wśród młodzieży elementy street wear’u, np. kultowe już buty Nike Jordan.

Lokal w formie pop-up’u będzie funkcjonował w Manufakturze do wiosny 2025 roku – później zostanie powiększony o dodatkową powierzchnię i przekształci się w najnowszy koncept Nike. ​

- Cieszymy się, że tak znana marka dołączyła do naszego portfolio, jako jedynego miejsca w Łodzi i regionie. W ostatnich latach obserwujemy niesamowity wzrost popularności poszczególnych produktów oferowanych przez Nike, a to oczywiście za sprawą social mediów. Wielu naszych gości, w tym tych z najmłodszej grupy wiekowej, wielokrotnie wspominało o tej marce, jako świetnym uzupełnieniu oferty Manufaktury. Można więc powiedzieć, że spełniliśmy niejedno marzenie - Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Przemysł

Brak krajowej polityki kosmicznej blokuje możliwości współpracy międzynarodowej. Wspólne projekty mogłyby być katalizatorem rozwoju sektora

Sektor kosmiczny jest jednym z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie obszarów w gospodarce. Zapotrzebowanie na kosmiczne technologie napędzają niestabilność gospodarczo-polityczna oraz kryzys klimatyczny. Rozwój polskiego sektora kosmicznego mocno przyspieszył po przystąpieniu Polski do ESA, jednak brak przyjętej polityki kosmicznej sprawia, że nie wykorzystujemy do końca związanego z tym potencjału. Brak jasnych przepisów utrudnia też współpracę bilateralną z innymi krajami.

Problemy społeczne

Wrocław najczęściej wskazywanym miejscem na ewentualną przeprowadzkę. To przekłada się na potencjał gospodarczy

40 proc. Polaków planujących w najbliższych latach przeprowadzkę wybrałoby Wrocław – wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Stolica Dolnego Śląska jest postrzegana jako miejsce, w którym można znaleźć dobrą pracę i mieszkanie, a komunikacja miejska działa w satysfakcjonujący sposób. Miasto jest również doceniane za walory turystyczne i chętnie odwiedzane przez podróżujących. Postrzeganie miasta przez mieszkańców i pracowników przekłada się również na potencjał inwestycyjny i zainteresowanie biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.