Komunikaty PR

„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – FAVBET wzywa ukraińskich

2022-12-15  |  01:00
Biuro prasowe

20 listopada rozpoczęły się Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze. Jest to wydarzenie wielkie i pod wieloma względami unikatowe. Po raz pierwszy w historii mistrzostwa świata odbywają się na Bliskim Wschodzie, w porze zimowej i… na tle największego w Europie konfliktu zbrojnego od II wojny światowej.

 

Podczas gdy katarskie stadiony eksplodują okrzykami zachwytu, ukraińscy kibice słyszą bomby eksplodujące na ulicach ich miast, a Siły Zbrojne Ukrainy na liczącej tysiące kilometrów linii frontu bohatersko stawiają opór nieuzasadnionej rosyjskiej agresji. Pomimo tych okoliczności FAVBET i kijowska agencja kreatywna Taktika znaleźli sposób na zaangażowanie w mundial kibiców z Ukrainy. Chcieli także przypomnieć światu, że piłka nożna to nie tylko sportowa rywalizacja, ale również nieznające granic jedność i wsparcie.

 

„Świat nie może podziwiać gry naszej reprezentacji na katarskich arenach piłkarskich, ale od niemal roku przygląda się naszej walce na innej arenie – polu bitwy. Świat nie tylko się przygląda, ale przede wszystkim niestrudzenie nas wspiera. Anglia, Holandia, Hiszpania, Polska, USA, Francja i wiele innych państw zaopatrują i szkolą ukraińskie wojsko, a także zapewniają schronienie naszym rodakom i dbają o nasze interesy na froncie dyplomatycznym. Uznaliśmy, że mistrzostwa świata są doskonałą okazją na podziękowanie sojusznikom Ukrainy za niesłabnące wsparcie” – powiedział kreatywny copywriter FAVBET, Mykoła Bezkrownyj.

 

Kampania opiera się na krótkich filmikach kręconych na ulicach Kijowa – stolicy Ukrainy. Całość koncentruje się na ukraińskich kibicach noszących stare szaliki kibica, którymi przed laty machali na meczach Ukrainy przeciwko dzisiejszym sojusznikom.

 

„Kiedyś wznosiliśmy te szaliki nad głowy, ponieważ ponad wszystko pragnęliśmy Was pokonać. Teraz je nosimy dlatego, że szczerze życzymy Wam zwycięstwa, tak jak Wy życzycie zwycięstwa nam” – przyznaje lektor czytający manifest kampanii.

 

„Pomysłodawcą kampanii jest Favbet, a naszym zadaniem było znalezienie dla niej najlepszych formy i stylu. Zdaliśmy sobie sprawę, że kiedyś na stadionach byliśmy przeciwnikami niemal wszystkich naszych dzisiejszych sojuszników. Teraz szaliki z tamtych meczów nie są już symbolami rywalizacji, ale jedności. Wielu kibiców nadal ma je w domach na pamiątkę, dlatego postanowiliśmy je wykorzystać jako potężny symbol, wokół którego zbudowaliśmy kampanię” – wyjaśnia Roman Hurbanow, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Taktika.

 

Oprócz manifestu kampania obejmuje filmiki poświęcone kibicowaniu poszczególnym sojusznikom Ukrainy, takim jak Polska, Francja czy Anglia. Filmiki zostały nakręcone przez ukraińskie studio Digital Religion, które znane jest ze współpracy z wiodącymi na świecie markami: Samsungiem, Visą, Pepsi, Uberem i innymi.

 

Nowa kampania FAVBET to nie tylko wyraz wdzięczności dla sojuszników, ale również przypomnienie, że wojna, w przeciwieństwie do piłkarskich mistrzostw świata, nie kończy się wraz z ostatnim gwizdkiem sędziego. Podczas gdy mundial wkrótce się zakończy, Ukraina nadal będzie toczyć walkę z agresorem, który chce zniszczyć ukraińską tożsamość.

 

Ukraina potrzebuje wsparcia bardziej niż kiedykolwiek. Z tego powodu fundacja FAVBET Foundation przyjmuje darowizny z całego świata, aby fani piłki nożnej z każdego zakątka globu mogli przyczynić się do zwycięstwa Ukrainy. Darowiznę można wpłacić na oficjalnej stronie fundacji.

 

Wywodząca się z Ukrainy międzynarodowa firma FAVBET wspiera Ukrainę od pierwszych dni pełnoskalowej inwazji Rosji, angażując się w liczne inicjatywy pomocy humanitarnej i zapewniając ukraińskiemu wojsku niezbędne wyposażenie. Obecnie aż 95% projektów FAVBET Foundation skupia się na pomocy wojsku i cywilom. Fundacja pomaga między innymi w ewakuacji mieszkańców miast frontowych, kupuje karetki pogotowia i pojazdy potrzebne siłom zbrojnym, a także dostarcza zaawansowany technologicznie sprzęt łączności oraz drony.

 

Dodatkowe materiały:

Kampania FAVBET “Wspieraj tych, którzy wspierają nas”: https://www.youtube.com/watch?v=EKO0t9Mf9Us

FAVBET w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/@FAVBET_COM/videos

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego Biuro prasowe
2024-07-11 | 01:00

Wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego

Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza w poniedziałek 15 lipca o godzinie 16:00 na wernisaż twórczości Pawła Adamowskiego pt. „Ulotne piękno
Kultura Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
2024-07-02 | 10:00

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland
Kultura „Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
2024-06-20 | 09:00

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!

To niezwykłe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do poznania ponadczasowych tradycji, jak i również współczesnych aspektów Japonii.  W trakcie pikniku mieszkańcy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.