MOXO zaprasza – Fabryka Norblina z nowym wyjątkowym konceptem

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Długo wyczekiwane otwarcie restauracji i klubu muzycznego MOXO za nami. Wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy powstało w niezwykłych wnętrzach zrewitalizowanej XIX-wiecznej Hali Odlewni Fabryki Norblina. Na gości przez 7 dni w tygodniu czeka tu wyjątkowe menu i muzyka na żywo. Filozofia Nikkei przeniknęła stare mury dawnej fabryki tworząc miejsce jakiego w stolicy jeszcze nie było.
MOXO w Fabryce Norblina to 1.200 mkw. połączenia nowoczesnego designu z industrialnym klimatem, które stworzyli architekci z biura PRC Architekci i PRC Design. Projekt wnętrza podkreśla zarówno wyjątkowość konceptu, jak i miejsca – Hali Odlewni z 1882 roku. Naturalną surowość pofabrycznej przestrzeni równoważy wystrój wnętrza - miękkie welurowe kanapy, butelkowa zieleń oraz ciepłe światło, podkreślające urok zabytkowych ścian. Charakter miejsca podkreśla zachowane pofabryczne wyposażenie obiektu - trójstanowiskowy piec kotlinowy wraz ze wspomagającym jego pracę przyściennym żurawiem oraz indukcyjne piece odlewnicze. Zwieńczeniem tej imponującej przestrzeni na parterze jest najwyższy w Polsce (wysoki na 8 m i szeroki na 12 m) bar, obok którego nie da się przejść obojętnie. We wschodniej części zabytkowej hali zaprojektowano natomiast antresolę, na którą prowadzą wachlarzowe schody, a na niej znajduje się drugi, już nieco mniejszy bar.
Sercem MOXO jest otwarta restauracja, bijąca w rytmie Nikkei – niepowtarzalnej fuzji kulinarnej dwóch światów - Japonii i Peru. Szefem kuchni i twórcą menu jest Radosław Pelc, pasjonat z wieloletnim stażem, który doświadczenie zdobywał w wielu restauracjach w Polsce i na świecie, m.in. w Fort Village na Sardynii czy w restauracji warszawskiego Hotelu Sheraton. Na koncie ma liczne nagrody i wyróżnienia, jak choćby I miejsce na VII Kulinarnym Rajdzie Mistrzów. W stworzonej przez niego karcie znajdziemy m.in. sushi, peruwiańskie ceviche, owoce morza, a także ryby i dania mięsne. Prawdziwi smakosze przeżyją tu wyjątkowe doznania kulinarne, które uzupełni autorska karta koktajli, również inspirowana filozofią przenikania się tych dwóch potężnych kultur, serwowana w obydwu barach.
Przestrzeń dla gości to łącznie 900 mkw. (parter plus antresola), na której znajduje się 210 miejsc siedzących. Przy układzie koktajlowym lokal pomieści nawet 600 osób. O ich komfort i obsługę dba obecnie 60 pracowników.
MOXO to autorski projekt Tomika Grewińskiego - jednej z najbardziej znanych i wpływowych osób w polskiej branży muzycznej i rozrywkowej oraz Bertranda Jasińskiego, twórcy takich marek, jak Centrum Podróży, GO!Internet, Sale Zabaw Fikołki, Kuźnia Kulturalna, The Beer Store, Cook Story, Scena Kulturalna, Museum Store, czy Cucina Wilanów.
- MOXO to miejsce spotkań z wyśmienitym jedzeniem, muzyką i dobrą energią. Szukaliśmy idealnej przestrzeni do realizacji naszego konceptu, w którym będziemy mogli stworzyć niepowtarzalny klimat i takie znaleźliśmy. Piękna, XIX–wieczna Hala Odlewni urządzona na nowo zapiera dech w piersiach – mówią Grewiński i Jasiński, inwestorzy z Amvox International, właściciela MOXO.
MOXO to połączenie smaków i dźwięków, dlatego po kolacji restauracja zamienia się w oryginalny klub muzyczny, przystosowany nie tylko do regularnych imprez klubowych, ale także dużych koncertów.
- Jesteśmy niezwykle dumni, że w naszym kompleksie powstało tak wyjątkowe miejsce. MOXO to restauracja i klub muzyczny na miarę Nowego Jorku czy Londynu. Niesamowity design pofabrycznej hali zachwyca już od progu, do tego świetne jedzenie, dobra muzyka w wykonaniu najpopularniejszych artystów w Polsce i na świecie. Jestem pewna, że Warszawa pokocha MOXO – mówi Kinga Nowakowska, członkini zarządu i dyrektor operacyjna Grupy Capital Park.
Nowe oblicze starej Odlewni tętni życiem przez 7 dni w tygodniu. Obok Piano Baru i Food Town, to kolejne miejsce w Fabryce Norblina, w którym codziennie można posłuchać muzyki na żywo. Dominować tu będą imprezy cykliczne, podczas których usłyszymy najlepsze brzmienia od muzyki klubowej, po jazz, funk i soul. Poniedziałek to dzień przeznaczony w MOXO na eventy, jeśli jednak akurat nie będzie zaplanowana impreza zamknięta, wieczór upłynie pod hasłem „Move On”. To propozycja dla tych, którzy lubią wychodzić z domu niezależnie od dnia tygodnia. O ich dobry nastrój zadbają znani DJ-e. Wtorek to mix funk&soul w najlepszym wydaniu, czyli w wydaniu MOXO Band, a środa to dzień, w którym stery przejmują kobiety. Warto sprawdzić, jak płeć piękna radzi sobie za konsolą. Czwartki to dzień, w którym znane twarze zabierać będą gości w swoją indywidualną podróż muzyczną. Muzyczne piątki dedykowane są miłośnikom funk, disco, boogie, którzy przy tych rytmach chcą idealnie rozpoczną weekend. Sobota to dźwięki house w przeróżnych odmianach. Sunday chill pozwoli łagodnie zakończyć weekend i nastroić się odpowiednio przed nowym tygodniem.
Szczegółowe informacje o MOXO: https://moxo.pl/
Fabryka Norblina to wielofunkcyjny kompleks w sercu warszawskiej Woli. Po wieloletnim procesie rewitalizacji dawnych zakładów Norblin, Bracia Buch i T. Werner przeprowadzonej przez Grupę Capital Park ponownie otworzył się na miasto zachwycając historyczną zabudową, w którą wkomponowana została nowoczesna architektura. Łączna powierzchnia kompleksu wnosi ponad 65.000 mkw., z czego 41.000 mkw. stanowi powierzchnia biurowa. Dla gości Fabryki Norblina dostępne są koncepty kulturalne, rozrywkowe i gastronomiczne, w tym m.in.: autorskie, butikowe kino KinoGram, ekologiczny targ – BioBazar, największa w stolicy strefa gastronomiczna z Food Town i restauracjami z obsługą kelnerską, Piano Bar z muzyką na żywo, Muzeum Fabryki Norblina, galeria Art Box Experience, Apple Muzeum Polska, centrum mądrej rozrywki Smart Kids Planet, a także sklepy, lokale usługowe oraz strefa zdrowia i urody.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.