NOWY SINGIEL WSCHODZĄCEJ GWIAZDY POLSKIEJ SCENY MUZYCZNEJ - LiMaVii
Już 19 grudnia br. swoją premierę będzie miał pierwszy singiel artystki pod pseudonimem LiMaVii. Miłość wyrażana w muzyce potrafi wywołać wiele emocji i pobudzać najbardziej skryte zmysły. W połączeniu z przepiękną linią melodyczną, magicznym klimatem i pełną zadumy historią tworzy niekiedy dzieło sztuki. To właśnie miłość jest tematem nowego singla wschodzącej gwiazdy polskiej sceny muzycznej.
Otóż mowa o artystce Lidii Pozanskiej. Lidia jest związana z muzyką od 10 lat, gdzie kształci się w kierunku wokalnym i zaraża swoją pasją coraz to szersze otoczenie. LiMaVii jest autorką wielu tekstów i współkompozytorką licznych utworów. Od najmłodszych lat darzy branżę muzyczną niezwykłą sympatią i marzy by podzielić się swoją pasją i talentem z szerszym gronem osób. Zawodowo Lidia Pozanska prowadzi szkołę języka angielskiego i to właśnie w tym języku zaprezentuje nam swój pierwszy debiutujący singiel No time to wait.
My mission is to touch your soul with my feminine divine. Can you see what is not seen? Just close your eyes and feel. To słowa samej artystki LiMaVii, jednoznacznie wskazują na kobiecy i romantyczny klimat twórczości. Po wielu latach marzeń i wizji swojej kariery muzycznej Lidia postanowiła wydać swój pierwszy singiel. Utwór opowiada historię zagranicznej miłości z tajemniczym mężczyzną. Podkreśla przy tym, że miłość potrzebuje czasu, odważnych i zarazem racjonalnych decyzji, a co najważniejsze pielęgnacji języka miłości, jeśli chcemy zobaczyć słynny happy end.
- Postanowiłam stworzyć dwa teledyski do pierwszego singla. Jeden z nich będzie miał magiczną odsłonę nawiązującą w pewnym sensie do Alicji w krainie czarów, gdyż ukazuje wędrówkę między dwoma światami. W teledysku ukazuję podróż w aspekcie fizycznym i na płaszczyźnie duchowej. Pragnę podkreślić, że prawdziwa miłość nie zna granic. Dla prawdziwej miłości odległość nie ma znaczenia. Każdy marzy o pięknej miłości jak w bajce, która zakończy się happy endem i mam nadzieję, że moja wizja spodoba się odbiorcom – mówi Lidia Pozanska.
Ten magiczny klimat będzie można usłyszeć i jednocześnie zobaczyć w teledysku już 19 grudnia 2022r. Singiel jako zapowiedź całego albumu jest niesłychanie intrygujący i daje nadzieję na więcej. LiMaVii, czyli Lidia Pozanska, jako wschodząca gwiazda chętnie zarazi swoim urokliwym klimatem niejednego marzyciela i miłośnika romantycznej muzyki.
Piosenka No time to wait wraz z teledyskiem swoją premierę będzie miała już 19 grudnia br. na kanale na YouTube artystki i platformach streamingowych, które można znaleźć pod linkiem: https://ffm.to/limavii_notimetowait
LiMaVii – Lidia Pozanska, polska artystka muzyczna, a także właścicielka szkoły języka angielskiego w Trójmieście.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.