NOWY SINGIEL WSCHODZĄCEJ GWIAZDY POLSKIEJ SCENY MUZYCZNEJ - LiMaVii
Już 19 grudnia br. swoją premierę będzie miał pierwszy singiel artystki pod pseudonimem LiMaVii. Miłość wyrażana w muzyce potrafi wywołać wiele emocji i pobudzać najbardziej skryte zmysły. W połączeniu z przepiękną linią melodyczną, magicznym klimatem i pełną zadumy historią tworzy niekiedy dzieło sztuki. To właśnie miłość jest tematem nowego singla wschodzącej gwiazdy polskiej sceny muzycznej.
Otóż mowa o artystce Lidii Pozanskiej. Lidia jest związana z muzyką od 10 lat, gdzie kształci się w kierunku wokalnym i zaraża swoją pasją coraz to szersze otoczenie. LiMaVii jest autorką wielu tekstów i współkompozytorką licznych utworów. Od najmłodszych lat darzy branżę muzyczną niezwykłą sympatią i marzy by podzielić się swoją pasją i talentem z szerszym gronem osób. Zawodowo Lidia Pozanska prowadzi szkołę języka angielskiego i to właśnie w tym języku zaprezentuje nam swój pierwszy debiutujący singiel No time to wait.
My mission is to touch your soul with my feminine divine. Can you see what is not seen? Just close your eyes and feel. To słowa samej artystki LiMaVii, jednoznacznie wskazują na kobiecy i romantyczny klimat twórczości. Po wielu latach marzeń i wizji swojej kariery muzycznej Lidia postanowiła wydać swój pierwszy singiel. Utwór opowiada historię zagranicznej miłości z tajemniczym mężczyzną. Podkreśla przy tym, że miłość potrzebuje czasu, odważnych i zarazem racjonalnych decyzji, a co najważniejsze pielęgnacji języka miłości, jeśli chcemy zobaczyć słynny happy end.
- Postanowiłam stworzyć dwa teledyski do pierwszego singla. Jeden z nich będzie miał magiczną odsłonę nawiązującą w pewnym sensie do Alicji w krainie czarów, gdyż ukazuje wędrówkę między dwoma światami. W teledysku ukazuję podróż w aspekcie fizycznym i na płaszczyźnie duchowej. Pragnę podkreślić, że prawdziwa miłość nie zna granic. Dla prawdziwej miłości odległość nie ma znaczenia. Każdy marzy o pięknej miłości jak w bajce, która zakończy się happy endem i mam nadzieję, że moja wizja spodoba się odbiorcom – mówi Lidia Pozanska.
Ten magiczny klimat będzie można usłyszeć i jednocześnie zobaczyć w teledysku już 19 grudnia 2022r. Singiel jako zapowiedź całego albumu jest niesłychanie intrygujący i daje nadzieję na więcej. LiMaVii, czyli Lidia Pozanska, jako wschodząca gwiazda chętnie zarazi swoim urokliwym klimatem niejednego marzyciela i miłośnika romantycznej muzyki.
Piosenka No time to wait wraz z teledyskiem swoją premierę będzie miała już 19 grudnia br. na kanale na YouTube artystki i platformach streamingowych, które można znaleźć pod linkiem: https://ffm.to/limavii_notimetowait
LiMaVii – Lidia Pozanska, polska artystka muzyczna, a także właścicielka szkoły języka angielskiego w Trójmieście.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.