OKAM promuje lokalnych artystów na terenie F.S.O. PARK
OKAM został organizatorem oraz mecenasem wystawy rysunku Tymona Wodnickiego z cyklu “Never ending drawing”. Ekspozycja potrwa od 14 grudnia br. do 5 stycznia 2024 r. i do obejrzenia będzie w Budynku Bramy Głównej F.S.O. PARK przy ul. Jagiellońskiej 88 w Warszawie. Wernisaż odbędzie się w najbliższy czwartek o godz. 18:00. Inauguracji wystawy towarzyszyć będzie występ akustyczny Miss Ann.
Tymon Wodnicki to znany stołeczny artysta z Pragi. Z wykształcenia jest rzeźbiarzem i rysownikiem, ale zajmuje się również grafiką, malarstwem oraz muzyką. Jest Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Od lat czerpie ze świata fantastyki i komiksu, kreuje m.in. portrety znanych osób, a oprócz wielkoformatowych rysunków tworzy też małe formy. Jego pracownia mieści się na Pradze Północ.
Cieszymy się, że możemy wspierać utalentowanych, wyjątkowych artystów, takich jak Tymon Wodnicki, który tworzy z wielką kreatywnością i oryginalnością, gromadząc wokół siebie ogromną społeczność, w szczególności młodych osób otwartych na nowoczesne formy artystyczne. Dodatkowo na co dzień związany jest z Pragą Północ, gdzie powstaje nasza największa w historii inwestycja - F.S.O. PARK. Ten projekt będzie miejscem przede wszystkim do życia w pełni, które koncentrować się będzie również na promowaniu aktywności kulturowych, w tym lokalnych twórców - mówi Anna Watkowska, Członkini Zarządu OKAM City i Liderka Projektu F.S.O. PARK.
Wernisaż uświetni występ Anny Watkowskiej, prywatnie wokalistki oraz autorki tekstów i muzyki, występującej na scenie pod pseudonimem Miss Ann.
Wystawa na terenie F.S.O. PARK będzie czynna od 14 grudnia 2023 r. do 5 stycznia 2024 r., od poniedziałku do czwartku, w godzinach 16:00-18:00.
Partnerami wystawy są Atelier Judith Gallery oraz firma REDIRECTED.
Inwestycja F.S.O. PARK realizowana będzie przez OKAM przez ok. 25 lat, na działce o wielkości 62 ha zlokalizowanej na Pradze Północ w Warszawie. We wrześniu br. firma wraz z partnerami ogłosiła Master Plan dla tego terenu. Koncepcja architektoniczna zakłada stworzenie wielofunkcyjnego i ekologicznego Miasta Przyszłości, uwzględniającego nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz zrównoważony rozwój. F.S.O. PARK będzie miejscem charakteryzującym się wysoką jakością życia, łączącym funkcję mieszkaniową, handlową, edukacyjną, kulturową, biurową czy rekreacyjną. Aż 20 ha stanowić będą tereny zielone, z czego 10 ha - centralny park, zastosowany zostanie również szereg rozwiązań ekologicznych.
Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
„NÓŻ. ROZWAŻANIA PO PRÓBIE ZABÓJSTWA” – PREMIERA KSIĄŻKI I FILM NA ARTE.TV
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.