Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie KFC i zagraj w Kentucky DUO!

2023-03-28  |  16:00
Biuro prasowe

Szukasz sposobu na wyjatkowe i kreatywne spędzanie czasu w rodzinnym gronie? A może szukasz czegoś, co urozmaici wspólne chwile z ukochaną osobą lub z paczką przyjaciół? Sieć restauracji KFC przychodzi do Ciebie z gotowym, mistrzowskim rozwiązaniem w iście smakowitym stylu. Już od 28 marca przy zakupie 2 kubełków chrupiącego kurczaka otrzymasz gratis specjalnie stworzoną dla fanów marki grę – Kentucky DUO. Rozsmakuj się złocistymi i chrupiącymi kawałkami kurczaka oraz podejmij wyzwanie KFC i zagraj z najbliższymi o tytuł mistrza KFC Kentucky DUO. Limitowana gra będzie prawdziwą niespodzianką dla wszystkich fanów kultowej marki.

Zabawa w Kentucky DUO to idealna okazja, aby urozmaić każde spotkanie z przyjaciółmi lub ciekawie i rodzinnie spędzić wspaniałe popołudnia. Warto to zrobić w towarzystwie kubełka KFC pełnego kawałków złocistego i chrupiącego kurczaka. Aby zdobyć grę Kentucky DUO, wystarczy kupić dwa kubełki KFC, a to zawsze świetny plan. Po pierwsze dlatego, że kurczaki z KFC są tak pyszne, że zawsze chce się ich więcej i więcej. A po drugie są one wprost stworzone do tego, by celebrować posiłek z rodziną, czy grupą przyjaciół, z którymi po prostu przyjemnie jest się dzielić ich unikalnym smakiem. Promocja rozpoczyna się 28 marca i obejmuje zamówienia na miejscu w restauracji oraz w dostawie. Zdecydowanie warto się spieszyć, bo liczba gier jest ograniczona.

Kentucky DUO to gra towarzyska, która jest świetnym sposobem na spędzanie wspólnego czasu. Jej zasady są bardzo proste. Każdy z graczy dostaje jedną kartę startową, a pozostałe leżą w stosie. Uczestnicy zabawy próbują znaleźć i wskazać ten sam symbol ze stosu na swoich kartach. Gracz, który znajdzie parę, zabiera kartę. Zwycięzcą Kentucky DUO zostaje ta osoba, która uzbiera najwięcej kart. Kentucky DUO jest gwarantem świetnej zabawy zarówno dla grupy przyjaciół, jak i całych rodzin. Idealnie sprawdzi się nawet wśród najmłodszych, którzy zresztą w tego typu rozgrywkach często radzą sobie lepiej od swoich rodziców, czy starszego rodzeństwa. Dodatkowo, dzięki wygodnemu i trwałemu opakowaniu – karty zamknięte są bowiem w eleganckiej puszce z logo marki – gra będzie świetnym pomysłem na spędzanie wiosennych wieczorów oraz nadchodzącących majówek, nie tylko w domu ale także i w plenerze.

A to jeszcze nie koniec wyjątkowych niespodzianek dla fanów wielkich sportowych emocji! Już na początku kwietnia, na profilu KFC na TikToku, Instagramie i Youtube, odbędzie się Turniej Kentucky DUO z udziałem influencerów. Sześć gwiazd Internetu stoczy pełne emocji potyczki o tytuł prawdziwego mistrza KFC Kentucky DUO. W zabawie wezmą udział między innymi Kamila Bliska, Młoda Nikola z Nastu World oraz Bartek Kubicki.

Gra Kentucky DUO będzie dostępna we wszystkich restauracjach KFC w Polsce od 28 marca. Promocja dotyczy kubełków z kurczakiem, nie dotyczy kubełka dla 1 osoby. Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów.

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.