Rekordowa Radosna Wigilia!

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Radosna Wigilia znów zakończyła się sukcesem. Dzięki tegorocznej edycji tej szlachetnej akcji wypełnione po brzegi worki ze świątecznymi prezentami otrzymało aż 270 dzieci!
Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa młodzi podopieczni Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaseczne oraz dzieci i młodzież z Domów Dziecka w Czernicach Borowych, Pęcherach i Szczutowie mogli znów spotkać się ze Świętym Mikołajem i we wspólnym gronie przez kilka godzin bawić się w najlepsze. W Szkole Podstawowej nr 5 w Piasecznie na gości czekały nie lada atrakcje: park dmuchańców, zabawy z Futrzakami ze społeczności Warsaw Furries, smaczny poczęstunek, malowanie twarzy, dekorowanie pierniczków i występy artystyczne. Tradycyjny Taniec Lwa i pokaz chińskich sztuk walki wykonali trenerzy ze szkoły Złoty Lew, krótką lekcję kickboxingu przeprowadzili zawodnicy Kobra Fight Team, gorącą salsę zatańczyli Kamila Zimnowodzka i Tomasz Starzyk, a młodych widzów do łez rozbawił cyrkowiec Maciej Borza. O nieco starszych gości zadbała Fundacja WEBskie Babki, która przeprowadziła warsztaty z pielęgnacji twarzy.
Tegoroczna Radosna Wigilia była rekordowa. Święty Mikołaj dzięki wsparciu partnerów, sponsorów i prywatnych darczyńców mógł obdarować prezentami aż 270 dzieci, a worki pełne zabawek, książek, ubrań i słodyczy ważyły łącznie ponad tonę. – Bardzo cieszymy się, że możemy znów się spotkać. W poprzednich dwóch latach nasza akcja miała nieco inną formę, teraz zaś możemy powrócić do sprawdzonej formuły, która pozwala nam spędzić razem ten wyjątkowy dzień – mówiła Weronika Jarosz, członek zarządu odpowiedzialnej za organizację wydarzenia Fundacji Dziecięca Radość.
Radosna Wigilia odbyła się już po raz czternasty. Osiemnaście lat temu inicjatywę zapoczątkowała społeczność Gminy Piaseczno, następnie zaś – po pięcioletniej przerwie – wskrzesił ją dotychczasowy sponsor – LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji. W 2018 roku, podczas pierwszej edycji organizowanej przez Fundację, Święty Mikołaj obdarował 106 dzieci. Teraz, mimo niekorzystnej sytuacji gospodarczej na świecie, liczba ta wzrosła do 270.
Partnerem Radosnej Wigilii 2022 był Samorząd Województwa Mazowieckiego. Inicjatywę wsparli: producent i importer licencyjnej odzieży dziecięcej E plus M, Fundacja Keller, Silekol, Wydawnictwo Naukowe PWN, Husqvarna, Glov, hurtownia opakowań Ema-Pol, Jurajska, cukiernia Grela z Lublina, Pizza Hut Piaseczno Karuzela oraz anonimowi darczyńcy. Podziękowania należą się także ML Studio i drukarni APS Multiprint oraz Szkole Podstawowej w Nowej Iwicznej, która zorganizowała zbiórkę zabawek, książek i słodyczy.

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina

Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.