Komunikaty PR

Rekordowa Radosna Wigilia!

2022-12-19  |  14:15
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Radosna Wigilia znów zakończyła się sukcesem. Dzięki tegorocznej edycji tej szlachetnej akcji wypełnione po brzegi worki ze świątecznymi prezentami otrzymało aż 270 dzieci!

Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa młodzi podopieczni Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piaseczne oraz dzieci i młodzież z Domów Dziecka w Czernicach Borowych, Pęcherach i Szczutowie mogli znów spotkać się ze Świętym Mikołajem i we wspólnym gronie przez kilka godzin bawić się w najlepsze. W Szkole Podstawowej nr 5 w Piasecznie na gości czekały nie lada atrakcje: park dmuchańców, zabawy z Futrzakami ze społeczności Warsaw Furries, smaczny poczęstunek, malowanie twarzy, dekorowanie pierniczków i występy artystyczne. Tradycyjny Taniec Lwa i pokaz chińskich sztuk walki wykonali trenerzy ze szkoły Złoty Lew, krótką lekcję kickboxingu przeprowadzili zawodnicy Kobra Fight Team, gorącą salsę zatańczyli Kamila Zimnowodzka i Tomasz Starzyk, a młodych widzów do łez rozbawił cyrkowiec Maciej Borza. O nieco starszych gości zadbała Fundacja WEBskie Babki, która przeprowadziła warsztaty z pielęgnacji twarzy.

Tegoroczna Radosna Wigilia była rekordowa. Święty Mikołaj dzięki wsparciu partnerów, sponsorów i prywatnych darczyńców mógł obdarować prezentami aż 270 dzieci, a worki pełne zabawek, książek, ubrań i słodyczy ważyły łącznie ponad tonę. – Bardzo cieszymy się, że możemy znów się spotkać. W poprzednich dwóch latach nasza akcja miała nieco inną formę, teraz zaś możemy powrócić do sprawdzonej formuły, która pozwala nam spędzić razem ten wyjątkowy dzień – mówiła Weronika Jarosz, członek zarządu odpowiedzialnej za organizację wydarzenia Fundacji Dziecięca Radość.

Radosna Wigilia odbyła się już po raz czternasty. Osiemnaście lat temu inicjatywę zapoczątkowała społeczność Gminy Piaseczno, następnie zaś – po pięcioletniej przerwie – wskrzesił ją dotychczasowy sponsor – LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji. W 2018 roku, podczas pierwszej edycji organizowanej przez Fundację, Święty Mikołaj obdarował 106 dzieci. Teraz, mimo niekorzystnej sytuacji gospodarczej na świecie, liczba ta wzrosła do 270.

Partnerem Radosnej Wigilii 2022 był Samorząd Województwa Mazowieckiego. Inicjatywę wsparli: producent i importer licencyjnej odzieży dziecięcej E plus M, Fundacja Keller, Silekol, Wydawnictwo Naukowe PWN, Husqvarna, Glov, hurtownia opakowań Ema-Pol, Jurajska, cukiernia Grela z Lublina, Pizza Hut Piaseczno Karuzela oraz anonimowi darczyńcy. Podziękowania należą się także ML Studio i drukarni APS Multiprint oraz Szkole Podstawowej w Nowej Iwicznej, która zorganizowała zbiórkę zabawek, książek i słodyczy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach Biuro prasowe
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Kultura Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Kultura Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
2024-12-19 | 08:00

Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę

Książka to prezent świąteczny, na który decyduje się ponad połowa Polaków. Jak pokazują wyniki „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.