Kup komplet opon marki Goodyear i zbuduj swoje własne sportowe auto z Lego!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Porsche, Ferrari, Lamborghini - te marki od lat wzbudzają zachwyt i powodują przyspieszone bicie serca u fanów motoryzacji. Dzięki nowej akcji promocyjnej Goodyeara, każdy będzie mógł mieć w swoim domu mini wersję jednego z wybranych modeli tych kultowych aut. Wystarczy kupić komplet opon Goodyear, aby odebrać swój zestaw z serii LEGO®️ Speed Champions inspirowanej wyścigami samochodowymi. Dodatkowo do wygrania jest także jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37.
Zasady promocji są proste. Wystarczy kupić komplet opon letnich lub całorocznych marki Goodyear w dowolnym rozmiarze, zarejestrować zakup na stronie promocyjnej www.goodyearpromocja.pl, zachowując paragon, a potem już tylko czekać na przesyłkę kurierską z wybranym modelem sportowego auta z serii LEGO®️ Speed Champions (Chevrolet, Porsche lub Ferrari). Akcja dotyczy opon do samochodów osobowych, typu 4x4/SUV oraz dostawczych.
Aby doświadczyć jeszcze większej dawki sportowych emocji, można wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania jest jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ modelu Lamborghini Sián FKP 37.
„Dostarczanie mocnych osiągów i niezapomnianych wrażeń z jazdy to cele, które przyświecają nam przy projektowaniu naszych opon. Inspirujemy się motorsportem, który jest wpisany w DNA marki Goodyear. Wiele z rozwiązań testowanych na torze i podczas wyścigów znajduje później zastosowanie w oponach do codziennej jazdy” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Polska.
„Poprzez nową kampanię z unikalnymi zestawami klocków LEGO®️ Speed Champions, chcieliśmy podzielić się z klientami naszą pasją do motoryzacji i jednocześnie zaprosić ich do magicznego świata motorsportu, do którego Goodyear powrócił po latach przerwy” – dodała Kosyra.
Promocja trwa od 22 marca do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów zestawów promocyjnych. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie www.goodyearpromocja.pl.
Akcję wspierają kampanie digitalowe i telewizyjne – prowadzone we wszystkich kanałach Eurosportu, a także w Discovery, TVN Turbo i HGTV, które potrwają do końca maja.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.