Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano… 24/7, bez kas i bez kolejek
Żabka Nano, czyli największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz zachęcenie nowych klientów do korzystania z możliwości robienia szybkich i wygodnych zakupów w sklepach autonomicznych i tym samym uwalniania swojego czasu. Przekaz kampanii jest zgodny z nowym pozycjonowaniem marki Żabka. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka, dzięki której można odebrać nawet 200 zł na codzienne zakupy w placówkach Żabka Nano.
– Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób – po prostu zabierając produkty z półek, bez konieczności skanowania i płacenia za nie przy kasie. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila – proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi – dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość, dopasowanie asortymentu i innowacyjność – pokazujemy w kampanii „Kupuj, jak lubisz” – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
Kampania „Kupuj, jak lubisz”
Kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach – Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie – prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Warszawiacy zobaczą także w listopadzie i grudniu murale w 4 lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej.
W spotach reklamowych w zabawny sposób pokazano historie dwóch osób, które kupują, jak lubią. Pierwszy, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i wyskakuje do Żabki Nano po szybkie zakupy. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy, korzystając z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.
Tylko w Żabce Nano do 200 zł na zakupy
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka, w ramach której można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano. Pierwszy bon – 5 zł na start – klient otrzymuje od razu po aktywowaniu promocji w aplikacji. Każdy kolejny bon klient otrzyma po wykonanych zakupach na łączną kwotę 15 zł. Promocja działa kumulatywnie – wymagane 15 zł może składać się z więcej niż jednych zakupów (np. transakcja 5 zł i druga na 10 zł). Bon generowany jest po pobraniu środków z karty i wystawieniu rachunku. Informację o otrzymaniu bonu klient otrzymuje pushem. Promocję można aktywować do 6 grudnia br. i korzystać z niej przez 40 dni. Zasady działania promocji opisano na stronie: https://zabka-nano.pl/
Aplikacja mobilna Żappka dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie. Liczy blisko 50 tego typu placówek, a w planach jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.
Więcej o Żabka Nano na: zabkagroup.com/pl/convenience/nano/ i zabka.pl/zabka-nano

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.