Kupuj na AliExpress i weź udział w świątecznej kampanii charytatywnej #RazemRob
W ramach inicjatywy 50 użytkowników aplikacji AliExpress otrzyma darmowe vouchery zakupowe o wartości 100 USD oraz vouchery charytatywne o wartości 500 USD – do wykorzystania na rzecz jednej z sześciu wybranych organizacji pozarządowych. Kampania rozpoczęła się na początku grudnia na portalach Twitter i TikTok.
Poprzez kampanię #RazemRobimyCuda w okresie przedświątecznym AliExpress chce zwrócić uwagę
na problem odpowiedzialności społecznej – dzielenie się troską i miłością z tymi, którzy są w niekorzystnej sytuacji i potrzebują wsparcia. To pierwsza tego typu inicjatywa AliExpress w Polsce.
Kampania na portalu Twitter potrwa od 1 do 13 grudnia, z kolei na portalu TikTok od 4 do 10 grudnia.
W tym czasie ich użytkownicy mogą złożyć życzenia komuś, na kim im zależy śledząc #RazemRobimyCuda
i oznaczając @AliExpressRP (Twitter) oraz @aliexpresspolskaofficial (TikTok), a następnie wygrać darmowy voucher zakupowy o wartości 100 USD i wesprzeć jedną z sześciu wybranych organizacji pozarządowych kuponem o wartości 500 USD przekazanym przez AliExpress. Zwycięzcy 10 najbardziej lubianych filmów zostaną ogłoszeni 13 grudnia br. za pośrednictwem indywidualnych wiadomości e-mail od @aliexpresspolskaofficial.
W kampanii bierze udział sześć organizacji pozarządowych: Fundacja Amicis, Przytulisko
w Harbutowicach, Fundacja Projekt ROZ, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Warszawie, Fundacja Koci Zakątek oraz Dom Opieki Społecznej. Dzięki kampanii świątecznej AliExpress,
do wspomnianych podmiotów mogą trafić produkty o łącznej wartości 25 000 USD.
O AliExpress
Uruchomiony w 2010 roku AliExpress (pl.aliexpress.com) jest globalną platformą zakupową, która umożliwia konsumentom z całego świata kupowanie bezpośrednio od producentów i dystrybutorów oraz platformą dla sprzedawców z całego świata, umożliwiającą sprzedaż lokalną
i globalną. AliExpress działa w wielu językach, w tym angielskim, rosyjskim, hiszpańskim, francuskim, polskim, koreańskim i włoskim.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.