Komunikaty PR

Kwiecień z rekordowym wzrostem ruchu na stronie KUKBUK.PL

2020-05-12  |  17:00
Biuro prasowe

Dokładnie rok temu wydawnictwo multimedialne KUKBUK uruchomiło nową wersję swojej platformy on-line. Portal KUKBUK.PL przeszedł wtedy gruntowną przebudowę i został wzbogacony o wiele nowych obszarów tematycznych oraz funkcjonalności. Od początku 2020 roku wydawnictwo odnotowuje w statystykach znaczące wzrosty. Kwiecień był rekordowym miesiącem z wynikami ponad 350.000 unikalnych użytkowników i prawie 2.000.000 odsłon. To 33% wzrost w stosunku do marca.

W marcu br., jubileuszowym miesiącu KUKBUK.PL, wyniki były wielokrotnie wyższe niż rok wcześniej. Prawie 400% odsłon i 200% unikalnych użytkowników więcej. Wzrosty pokazują również, że użytkownicy chętniej eksplorują stronę. Średnio w trakcie jednej sesji czytelnicy odwiedzają cztery strony.

„Od początku roku obserwujemy comiesięczny wzrost zarówno nowych, jak i powracających użytkowników, zachowując średnio 15% wzrost organicznego ruchu na stronie.” – podsumowuje Zuzanna Rożek, specjalistka ds. marketingu i komunikacji on-line.

„Nasza strategia wyjścia poza same kulinaria i zgłębianie nowych obszarów tematycznych przynosi oczekiwane efekty. Ogromną popularnością cieszą się na naszej stronie teksty kulturalne, psychologiczne, a także te dotyczące dizajnu i zdrowia. To właśnie artykuły z tych kategorii trafiły na listę najpopularniejszych w czasie kwarantanny, obok przepisów na domowy chleb czy kimchi.” – mówi Oliwia Gede-Niewiadomska, wydawczyni KUKBUK.PL.

KUKBUK.PL tworzony jest przez dedykowaną mu redakcję oraz grono ekspertów, dziennikarzy i blogerów. Od premiery nowej odsłony portalu jego redaktorką prowadzącą jest Anna Czajkowska, wspomagana przez redaktorów: Martę Cyzio i Macieja Kostrzewę. Marcin Lewandowski na początku tego roku objął stanowisko dyrektora artystycznego strony. Stałymi współpracownikami są m.in.: Bartek Kieżun i Tomek Zielke. KUKBUK.PL opiera się na idei sezonowości, co oddaje zarówno jego część tekstowa, jak i wizualna. Na stronie znajdują się angażujące i eksperckie treści o jedzeniu, kulturze, trendach, ekologii, zdrowym stylu życia, a także praktyczne przewodniki turystyczne oraz wyselekcjonowane przepisy na każdą porę roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.