Komunikaty PR

Lato rozgrzewa promocje! 260 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych z bonusami

2024-07-10  |  13:00
Biuro prasowe

Jak przystało na wakacyjny miesiąc, lipiec rozpieszcza dobrą pogodą i wysokimi temperaturami. Rozgrzane do czerwoności są także promocyjne ceny mieszkań i apartamentów inwestycyjnych w ramach najnowszej akcji Grupy Murapol! Tym razem deweloper stawia do dyspozycji nabywców pulę 260 lokali z pakietami bonusów w 13 miastach na terenie całej Polski. Specjalnie dla swoich klientów, Grupa Murapol organizuje też Mieszkaniowy Dzień Otwarty, który odbędzie się już w najbliższą sobotę. 13 lipca deweloper poszerzy pulę mieszkań i apartamentów inwestycyjnych objętych letnią promocją o 5 dodatkowych lokali w każdym mieście.

- Lato to czas, w którym nasi klienci mogą przeznaczyć więcej czasu na poszukiwanie wymarzonego M lub w spokoju rozejrzeć się za ciekawą okazją inwestycyjną. W Grupie Murapol regularnie organizujemy promocje i dopasowujemy ofertę do różnorodnych potrzeb i oczekiwań nabywców, by dostarczać im jak najwięcej udogodnień w atrakcyjnych cenach. W okresie letnim nasi klienci również mogą liczyć na szereg interesujących akcji – w ramach lipcowej oferty specjalnej można zyskać korzystny pakiet bonusów, a pula 260 mieszkań i apartamentów inwestycyjnych o zróżnicowanych metrażach od 29 do 98 mkw., układach od kawalerek po 5-pokojowe, z balkonami, tarasami z ogródkami oraz pakietem antysmogowym w standardzie odpowie na potrzeby nawet najbardziej wymagających nabywców – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.

Deweloper objął lipcową promocją lokale w 25 inwestycjach na terenie 13 miast: Bielska-Białej, Bydgoszczy, Chorzowa, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia i Wrocławia. Wybierając mieszkanie lub apartament inwestycyjny z pakietem bonusów, który obejmuje: rabat w cenie, nawet 2 miejsca postojowe w podziemnej hali garażowej lub naziemne, smart home w wersji premium oraz ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu, można zaoszczędzić nawet 233 tys. zł.

Grupa Murapol bardzo ceni sobie kontakt z klientem i wspiera go na każdym etapie zakupu lokalu, dlatego 13 lipca organizuje kolejny Mieszkaniowy Dzień Otwarty w 13 oddziałach w całej Polsce. Warto już dziś zamówić listę lokali z bonusami wypełniając dedykowany akcji formularz i umówić się na spotkanie z doradcą dewelopera. Z kolei osoby, które nie znajdą na zamówionej liście mieszkań i apartamentów inwestycyjnych objętych letnią promocją lokalu odpowiadającego ich preferencjom, tego dnia będą mogły poznać 5 dodatkowych ofert promocyjnych w swoim mieście. W sobotę biura sprzedaży będą czynne od godz. 9.00 do 14.00. Klienci mogą liczyć na pomoc w znalezieniu lokalu zarówno objętego lipcową promocją, jak i ze standardowej oferty Grupy Murapol.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.