Laur Konsumenta Grand Prix 2024 dla homfi
homfi
ul. Sukiennicza 8/U8
31-069 Kraków
hello|homfi.com| |hello|homfi.com
+48 12 345 21 30
www.homfi.com
Agencja nieruchomości homfi została wyróżniona w XX edycji ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta w kategorii „Agencja nieruchomości”, zdobywając prestiżowy tytuł Laur Konsumenta Grand Prix 2024.
Klienci po raz kolejny doceniają homfi
To już drugie z rzędu wyróżnienie dla homfi w tym plebiscycie. W 2023 roku agencja otrzymała Złoty Laur Konsumenta. Tegoroczny tytuł Grand Prix potwierdza wiodącą pozycję firmy na rynku, a także zaufanie, jakim niezmiennie darzą ją klienci. Respondenci uznali homfi za najbardziej wiarygodną w komunikacji z rynkiem i najbardziej rzetelną na przestrzeni ostatnich trzech lat agencję nieruchomości w Polsce.
-
Od lat bezkompromisowo stawiamy na profesjonalizm naszych usług i długotrwałe, oparte na wzajemnym zrozumieniu relacje z klientami. Nagroda Grand Prix przyznana ich głosami potwierdza, że nasza praca nie tylko spełnia ich oczekiwania, ale często wręcz je przewyższa. To dla nas najlepsza możliwa rekomendacja — mówi Adam Nowodworski, CEO agencji nieruchomości homfi. — Jesteśmy dumni z tego, że homfi jest dziś symbolem wiarygodności i rzetelności na rynku nieruchomości, i obiecujemy dalej tworzyć nowatorskie rozwiązania, które dają naszym klientom prawdziwą radość z mieszkania — dodaje.
Najbardziej ceniony certyfikat konsumencki w kraju
Laur Konsumenta/Klienta to jeden z najstarszych i najbardziej cenionych plebiscytów na polskim rynku konsumenckim. W tym roku odbyła się jego jubileuszowa, XX edycja. Konkurs pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach. O kolejności miejsc w każdej kategorii decyduje liczba głosów oddanych przez respondentów. Zwycięzcy swoich kategorii są wyłaniani na podstawie przeprowadzonych sondaży telefonicznych, opinii konsumentów i klientów, a także głosowania online.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Czterodniowy tydzień pracy testuje coraz więcej organizacji. Przynosi korzyści zarówno pracownikom, jak i firmom
Rząd pracuje nad skróceniem tygodnia pracy, a szefowa resortu pracy Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zadeklarowała, że zmiana miałaby wejść w życie jeszcze w obecnej kadencji Sejmu. Choć eksperci i pracodawcy są w tej kwestii podzieleni, to przykłady z innych rynków, m.in. Islandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, pokazują, że taki model ma wiele korzyści, zarówno po stronie pracowników, jak i firm.
Bankowość
Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców
W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.
Handel
Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł
Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.