Leap podpisuje umowę dystrybucyjną z Playtech.
Firmy Leap i Playtech rozpoczęły współpracę w zakresie dystrybucji wirtualnych sportów i gier kasynowych pośrednictwem sieci Playtech, jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się technologią gier.
Umowa jest kolejnym, kluczowym etapem na drodze rozwoju Leap i pozwoli na znaczne zwiększenie zasięgu firmy na rynkach regulowanych. Współpraca pozwoli także Playtech na poszerzenie portfolio unikalne tytuły Leap, takie jak EuroLeague Instant Legends, Football Streak, NASCAR Streak i wiele innych.
Andreea Spiteri, Customer Success Manager w Leap, komentuje: "Jesteśmy niezwykle zadowoleni z partnerstwa z Playtech, jednego z najbardziej znanych dostawców technologii gier na świecie. Nasza współpraca jest dużym wzmocnieniem potencjału rozwojowego Leap i z niecierpliwością czekamy na wykorzystanie możliwości, jakie przyniesie to partnerstwo."
Tomasz Mogiła, Country Manager w Playtech, dodaje: "Jesteśmy zachwyceni możliwością oferowania na całym świecie wirtualnych sportów i gier kasynowych Leap. Firma udowodniła swoją siłę w dziedzinie wirtualnych sportów, stając się jednym z wiodących globalnych dostawców w tym segmencie. Cieszymy się, że owoce naszej współpracy pojawią się już w najbliższych tygodniach i mamy nadzieję na długotrwałe i owocne partnerstwo."

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.