Leasys ze specjalną ofertą wynajmu długoterminowego.
- Wystartowała zimowa kampania Leasys pt. „Zmień sanki” umożliwiająca wynajem długoterminowy samochodów w niskich ratach bez konieczności wpłaty własnej.
- Ofercie podlegają dostępne od ręki i zarejestrowane modele aut z Grupy Stellantis.
- Akcja promocyjna potrwa do 7 stycznia 2024 r.
Firma Leasys wystartowała z sezonową promocją wynajmu długoterminowego. Pod hasłem „Zmień sanki” zachęca klientów biznesowych do wynajęcia auta w niskich ratach bez konieczności wkładu własnego. Przygotowana przez Leasys oferta pozwala „wjechać” w 2024 rok nowym samochodem, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów oraz ciesząc się szerokim pakietem usług zawartych w racie przez cały okres trwania umowy.
Chcąc umożliwić firmom szybkie i wygodne wyposażenie floty w nowe samochody, Leasys w promocyjnej kampanii, oferuje wynajem długoterminowy dostępnych od ręki samochodów z grupy Stellantis. Proponuje sprawdzone modele np. Opel Astra, Opel Grandland, Citroen C3, Peugeot 3008 oraz ofertę pełną dodatkowych korzyści. Firmy, które do 7 stycznia 2024 r. zdecydują się z niej skorzystać, zyskają nowe auto na odpowiadających im warunkach i niską, stałą ratę bez konieczności angażowania środków własnych. Ponadto wynajem od Leasys zapewni im zwiększające komfort użytkowania usługi takie jak: Assistance, Samochód zastępczy, Ubezpieczenie OC, Ochronę AC, Ochronę od kradzieży i pożaru oraz Ochronę szyb. Przysługiwać im będzie również kompleksowa obsługa serwisowa obejmująca regularne przeglądy zgodne z zaleceniami producenta, serwisowanie i naprawy w przypadku awarii.
Wynajem długoterminowy to jedna z opcji finansowania floty, która z roku na rok zyskuje na popularności i dorównuje innym formom: leasingowi czy zakupowi auta ze środków własnych. Zdaniem ekspertów Leasys dobrze przygotowana propozycja wynajmu powinna być kompatybilna z oczekiwaniami przedsiębiorców, gwarantując im wsparcie na każdym kroku eksploatacji pojazdu.
– Lubimy zaczynać nowy rok z nową energią i do tego samego zachęcamy naszych klientów. Proponujemy im korzystną i przemyślaną ofertę, która w całym okresie wynajmu samochodu, pozwoli im w niskiej i niezmiennej racie jeździć regularnie serwisowanym samochodem. Ważny jest dla nas komfort klienta, dla którego liczy się niezawodność użytkowanego pojazdu i właśnie to stanowi priorytet naszej działalności – podsumowuje Bartłomiej Brzozowski, Country Manager Leasys Polska.
Leasys
Leasys, spółka joint venture 50/50 pomiędzy Stellantis i Crédit Agricole Consumer Finance, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności, począwszy od wynajmu średnio- i długoterminowego po systemy zarządzania flotą zakładową, które zapewniają wydajną, racjonalną, bezpieczną i zrównoważoną mobilność. Powstała z połączenia dwóch wiodących firm w sektorze, Leasys i Free2Move Lease, nowa spółka zajmuje czwartą pozycję w rankingu wiodących podmiotów na rynku europejskim i jest pionierem nowej idei płynnej, zintegrowanej i globalnej mobilności, przeznaczonej dla osób prywatnych, profesjonalistów i firm każdej wielkości. Leasys może pochwalić się flotą 850,000 pojazdów. Działa już w 11 krajach europejskich: we Włoszech, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Holandii, Portugalii, Polsce, Luksemburgu i Austrii.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.