Komunikaty PR

Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii

2020-05-04  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Lech ( 0.93 MB )

Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot reklamowy marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i przy tej okazji zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.

Czas izolacji społecznej, spowodowanej pandemią koronawirusa, zmienia zachowania Polaków z dnia na dzień. W obliczu obecnej sytuacji, stajemy się bardziej odpowiedzialni, myśląc o innych więcej niż dotychczas. Budzi się w nas dobro, które gotowi jesteśmy spożytkować na niesienie pomocy tym, którzy wyjątkowo jej potrzebują. Chcąc zachować się szlachetnie i wykonać dobry uczynek, staramy się przyczynić do poprawy obecnej sytuacji. Jednak przez to, że możemy działać w bardzo ograniczonym zakresie, wielu z nas zadaje sobie pytanie czy małe gesty, których dokonujemy, mają rzeczywiście duże znaczenie dla innych osób.

Lech Premium (Kompanii Piwowarskiej) zapewnia, że tak. Marka głęboko wierzy w to, że nawet najmniejsza forma pomocy dopełnia walki z pandemią, a postawa Polaków, którzy są gotowi udzielić wsparcia drugiej osobie, zasługuje wyniesienia na piedestał. Poprzez nowy 30-sekundowy spot reklamowy zrealizowany pod hasłem „Lech. W kolorze nadziei”, marka komunikuje, że każdy dobry uczynek zasługuje na pochwałę. O ile drobny gest nie zmieni całego świata, tak może odmienić los osób, dla których nawet najmniejsza, z pozoru nieoczywista pomoc, ma wielkie znaczenie. Dziś każdy może czuć się jak bohater, niezależnie od tego czy zadbał o lekarzy przygotowując im ciepłe posiłki, czy zrobił zakupy starszemu sąsiadowi.

Tym którzy chcieliby nieść pomoc, ale nie wiedzą w jaki sposób, Lech podpowiada praktyczny pomysł – znaczącym gestem może być wpłata nawet symbolicznej kwoty na Fundusz Interwencyjny WOŚP, który zbiera środki na walkę z COVID-19.

Autorem koncepcji jest agencja Bardzo. Spot, za którego reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęły się studia Televisor i Juice. Agencji Cut The Mustard powierzono przełożenie kampanii na digital, zaś za wsparcie PR odpowiada Tailor Made PR.

Link do spotu: https://bit.ly/2yqFNhZ

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja

Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.

Polityka

Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.