Lech Premium docenia wagę małych gestów w czasach pandemii
Lech Premium wraz z początkiem maja, rozpoczyna kampanię nawiązującą do sytuacji, w jakiej znaleźli się Polacy. Poprzez nowy spot reklamowy marka zwraca uwagę na pozytywne zachowania społeczne pojawiające się w dobie pandemii i przy tej okazji zachęca wszystkich do wsparcia Funduszu Interwencyjnego WOŚP.
Czas izolacji społecznej, spowodowanej pandemią koronawirusa, zmienia zachowania Polaków z dnia na dzień. W obliczu obecnej sytuacji, stajemy się bardziej odpowiedzialni, myśląc o innych więcej niż dotychczas. Budzi się w nas dobro, które gotowi jesteśmy spożytkować na niesienie pomocy tym, którzy wyjątkowo jej potrzebują. Chcąc zachować się szlachetnie i wykonać dobry uczynek, staramy się przyczynić do poprawy obecnej sytuacji. Jednak przez to, że możemy działać w bardzo ograniczonym zakresie, wielu z nas zadaje sobie pytanie czy małe gesty, których dokonujemy, mają rzeczywiście duże znaczenie dla innych osób.
Lech Premium (Kompanii Piwowarskiej) zapewnia, że tak. Marka głęboko wierzy w to, że nawet najmniejsza forma pomocy dopełnia walki z pandemią, a postawa Polaków, którzy są gotowi udzielić wsparcia drugiej osobie, zasługuje wyniesienia na piedestał. Poprzez nowy 30-sekundowy spot reklamowy zrealizowany pod hasłem „Lech. W kolorze nadziei”, marka komunikuje, że każdy dobry uczynek zasługuje na pochwałę. O ile drobny gest nie zmieni całego świata, tak może odmienić los osób, dla których nawet najmniejsza, z pozoru nieoczywista pomoc, ma wielkie znaczenie. Dziś każdy może czuć się jak bohater, niezależnie od tego czy zadbał o lekarzy przygotowując im ciepłe posiłki, czy zrobił zakupy starszemu sąsiadowi.
Tym którzy chcieliby nieść pomoc, ale nie wiedzą w jaki sposób, Lech podpowiada praktyczny pomysł – znaczącym gestem może być wpłata nawet symbolicznej kwoty na Fundusz Interwencyjny WOŚP, który zbiera środki na walkę z COVID-19.
Autorem koncepcji jest agencja Bardzo. Spot, za którego reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Postprodukcją obrazu i dźwięku zajęły się studia Televisor i Juice. Agencji Cut The Mustard powierzono przełożenie kampanii na digital, zaś za wsparcie PR odpowiada Tailor Made PR.
Link do spotu: https://bit.ly/2yqFNhZ

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.