Lexmark dołączył do Związku Cyfrowa Polska
Lexmark, globalny dostawca nowatorskich rozwiązań druku oraz przetwarzania obrazów został członkiem Związku Cyfrowa Polska.
– Lexmark to silna marka, która zaangażowana jest w transformacje cyfrową przedsiębiorstw, oferująca wiele ciekawych rozwiązań związanych m.in. z chmurą czy Internetem Rzeczy. Liczę, że wspólnie będziemy mieli okazję do wielu ciekawych projektów – mówi prezes Cyfrowej Polski Michał Kanownik.
Grzegorz Najda, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe zaznacza, że transformacja cyfrowa to warunek konieczny do sprawnego zarządzania biznesem i administracją w dzisiejszym świecie pełnym szybkich i zaskakujących zmian. Pandemia znacznie przyśpieszyła korzystanie z usług i produktów cyfrowych. – Firmy wiele zyskają na sprawnym i bezpiecznym procesie cyfryzacji. W przenoszeniu infrastruktury drukowania do chmury ważne jest zastosowanie rozwiązań efektywnych i sprawdzonych. Żeby być konkurencyjnym i nowoczesnym nie można sobie pozwolić na błędy. Duży potencjał mają usługi wykorzystujące IoT czy analitykę interaktywną, jak oferowane przez Lexmark rozwiązanie MPS, które obejmuje już ponad 1 mln urządzeń na świecie.
Globalny dostawca nowatorskich rozwiązań przetwarzania obrazów
Lexmark tworzy innowacyjne technologie obrazowania wykorzystujące chmurę i Internet Rzeczy, które pomagają klientom w ponad 170 krajach na całym świecie realizować wizję prostego drukowania, bezpieczeństwa, oszczędności i zrównoważonego rozwoju.
Ścisłe połączenie zaawansowanej technologii, specjalistycznej wiedzy branżowej i wyjątkowego zaangażowania w obsługę klientów pomaga eliminować obciążenia związane z IT oraz umożliwia transformacją cyfrową, a także zapewnia oszczędności i elastyczność w sieciach handlowych, sektorze finansowym i rządowym, służbie zdrowia, przemyśle wytwórczym, szkolnictwie i innych.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.