Komunikaty PR

Lexmark w dalszym ciągu dominuje rynek Managed Print Services

2022-07-26  |  15:00

W swoim raporcie Managed Print Services Market Landscape 2022, Quocirca ogłosiła Lexmarka liderem, podkreślając zalety Global IoT System, który zapewnia zwiększony czas pracy i usługi
w chmurze. W pokonanym polu firma zostawiła kluczowych konkurentów z całego świata w tym HP, Xeroxa, Canona, Ricoha i Konica Minolta.

Dyrektorka Quocirca, Louella Fernandes, powiedziała: - Lexmark po raz kolejny udowodnił, że jest
w stanie szybko dostosować się do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów w zakresie zarządzanych usług druku. Przyjmując podejście do MPS oparte na technologii i danych oraz dokonując znaczących inwestycji w sąsiednie technologie, takie jak IoT i interaktywna analityka, Lexmark utrzymał silną pozycję na rynku.

Raport podkreśla najważniejsze przewagi konkurencyjne Lexmarka, w tym:

  • Wykorzystanie technologii IoT do gromadzenia danych o wydajności z ponad miliona urządzeń na całym świecie
  • Elastyczny pakiet usług MPS dla przedsiębiorstw różnej wielkości, z inwestycjami wspierającymi rozwój MPS i wprowadzającymi zaawansowane możliwości na poziomie przedsiębiorstwa na rynek SMB i do hybrydowego środowiska pracy, w tym rozwiązanie Lexmark Cloud Bridge
  • Ekspertyzy branżowe w celu optymalizacji procesów biznesowych klientów
  • Ocenę bezpieczeństwa klientów przez dedykowanych konsultantów ds. bezpieczeństwa
  • Ofertę Cloud Print Infrastructure as a Service (CPI), która wykorzystuje technologie IoT
    i chmury do zarządzania środowiskami druku za pośrednictwem usługi subskrypcyjnej
  • Dbałość o zrównoważony rozwój dzięki urządzeniom o większej trwałości, programowi Smart Refresh firmy Lexmark, inicjatywom recyklingowym i partnerstwu z PrintReleaf

- Uznanie Lexmarka za lidera MSP w najnowszym raporcie Quocirca Managed Print Services Landscape potwierdza nasze ciągłe zaangażowanie w dostarczanie wiodących w branży rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu i IoT. Pomagają one naszym klientom dostosować się do szybko zmieniających się realiów pracy, dzięki kompleksowej infrastrukturze MPS, globalnej platformie dostarczania usług oraz szerokiego portfolio rozwiązań i usług w chmurze - powiedział Mariusz Ożarowski, dyrektor zarządzający w Lexmark Polska.

W czerwcu Quocirca uznała Lexmarka za lidera w raporcie Sustainability Vendor Landscape oraz Cloud Print Services Market Landscape.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.