Komunikaty PR

Lexmark wprowadza pakiet Cloud Bridge Connectivity Suite

2021-04-29  |  12:00

Pakiet łączności z urządzeniami umożliwi łatwe dostosowanie przestrzeni biurowej dzięki możliwości korzystania z zaawansowanych usług MPS i rozwiązań w chmurze

 

 

Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosiła dzisiaj, że wprowadza na rynek Lexmark Cloud Bridge – pakiet narzędzi zwiększający możliwości zdalnego zarządzania urządzeniami. Lexmark Cloud Bridge rozszerza dostęp do zaawansowanych usług zarządzania drukowaniem (MPS) dla bezpośrednich klientów korporacyjnych i umożliwia zdalne zarządzanie flotą za pośrednictwem rozwiązań w chmurze szerszej grupie odbiorców.

 

- Klienci oczekują takiego samego poziomu obsługi MPS na urządzeniach w dowolnej lokalizacji i każdym środowisku sieciowym. Nasi partnerzy muszą być dobrze wyposażeni, aby zapewnić zdalne wsparcie dla wszystkich urządzeń - mówi Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager Lexmark International Polska Lexmark. - Opracowaliśmy Lexmark Cloud Bridge, aby w prosty i bezpieczny sposób zapewnić zaawansowane funkcje MPS za pośrednictwem chmury we wszystkich środowiskach sieciowych - od centrali korporacji po małe biura – dodaje.

 

Pakiet łączności z urządzeniami Lexmark Cloud Bridge zapewnia zaawansowane możliwości, dzięki czemu klienci i partnerzy mogą:

 

  • Zmniejszyć obciążenie IT i koszty infrastruktury drukowania
  • Zwiększyć czas pracy urządzenia dzięki prognozowaniu zużycia
  • Zadbać o bezpieczeństwo drukarek dzięki konfiguracji urządzenia w chmurze i aktualizacjom oprogramowania układowego
  • Zwiększyć widoczność floty dzięki skonsolidowanemu portalowi i interaktywnym analizom
  • Włączyć zdalne zarządzanie mocno rozproszonej floty urządzeń

 

Pakiet obejmuje:

 

  • Native Agent standardowo dostarczany na wielu nowszych urządzeniach Lexmarka zaprojektowanych z myślą o IoT,
  • Printer Agent, który działa jako dodatkowa aplikacja na starszych drukarkach
  • Fleet Agent działający na serwerze w celu zapewnienia elastyczności w agregowaniu danych z wielu urządzeń
  • Local Agent, który obsługuje bezpośrednią łączność (USB) między komputerem a drukarką

 

Elastyczną architekturę Lexmark Cloud Bridge można rozszerzyć tak, aby sprostać przyszłym wymaganiom w zakresie zdalnego zarządzania flotą.

 

Wyjątkowa pozycja branżowa Lexmarka jako właściciela kompleksowej technologii i zaawansowana architektura technologiczna umożliwiają prawdziwie zintegrowane rozwiązanie w zakresie łączności, które zapewnia klientom kompleksowe usługi bez względu na to, gdzie przebywają i jaką złożoność sieci mogą napotkać - od mechanizmu drukującego, przez komunikację urządzeń, po pojedynczy globalny system IoT.

 

- Pakiet łączności Lexmark Cloud Bridge umożliwia nam świadczenie naszych wiodących w branży usług drukowania w dowolnym miejscu, w dowolnym czasie i w dowolnym środowisku drukowania - od floty obejmującej 100 000 urządzeń na całym świecie po pojedyncze urządzenie w zdalnym biurze domowym - powiedział Sebastian Szpila. - Baza architektury Lexmark Cloud Bridge to nowa, mocna podstawa, dzięki której możemy sprostać potrzebom naszych klientów i partnerów zarówno dziś, jak i w przyszłości.

 

Etapowe globalne wdrażanie Lexmark Cloud Bridge rozpoczyna się dziś w Stanach Zjednoczonych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Historia gier wideo ożywiona przez technologię Panasonic w OXO Museo Biuro prasowe
2024-05-23 | 13:00

Historia gier wideo ożywiona przez technologię Panasonic w OXO Museo

W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii
IT i technologie Nowy raport Salesforce State of Marketing: W Polsce chcemy AI, ale...
2024-05-23 | 10:43

Nowy raport Salesforce State of Marketing: W Polsce chcemy AI, ale...

Warszawa, 23 maj 2024 – Salesforce, globalny lider w dziedzinie CRM, opublikował nowy raport State of Marketing, dzieląc się w nim spostrzeżeniami zebranymi od ponad 4800 liderów marketingu z 29 krajów - w tym 150 z Polski. Raport opisuje najnowsze trendy dotyczące tego, w jaki sposób marketerzy oceniają i wdrażają sztuczną inteligencję do swoich działań. Opisuje także podejście do pozyskiwania danych, utrzymania i strategii rozwoju używanych aplikacji. Raport dotyka także problemu zapewnienia zaufania klientów i bezpieczeństwa ich danych.   Kluczowe wnioski z badań: ●Priorytety w marketingu. Marketerzy stale rozwijają swoje praktyki w wysoce konkurencyjnym otoczeniu. Szukają sztucznej inteligencji - zarówno generatywnej, jak i predykcyjnej - aby pomóc w personalizacji na dużą skalę oraz zwiększyć swoją wydajność. ○Wdrożenie / wykorzystanie sztucznej inteligencji jest priorytetem nr 1 marketerów w skali globalnej, a także ich największym wyzwaniem. ○W Polsce marketerzy mają dokładnie ten sam priorytet, jednak z lokalnej perspektywy największym wyzwaniem są przestarzałe narzędzia i technologie.   ●Marketerzy wzmacniają swoje zasoby danych. Firmy od dawna zmagają się z łączeniem różnych punktów danych w celu tworzenia spójnych, spersonalizowanych doświadczeń w podróży klienta. Jednak w miarę deprecjacji plików cookie stron trzecich i rozprzestrzeniania się sztucznej inteligencji, zadanie to staje się coraz bardziej krytyczne i trudne. ○Zaledwie 30% pracowników działów marketingu w Polsce jest w pełni zadowolonych ze swojej zdolności do ujednolicania źródeł danych klientów. ○50% z nich ma dostęp do danych w czasie rzeczywistym np. w celu przeprowadzenia kampanii, jednak aż 61% polskich marketerów potrzebuje do tego pomocy działu IT. ○Marketerzy w Polsce stosują średnio dziewięć różnych taktyk w celu gromadzenia danych, przy czym wykorzystanie danych dotyczących klienta jest najbardziej powszechne. Na tym tle Polska nie różni się od reszty świata.   ●Marketerzy wykorzystują sztuczną inteligencję jednak myślą o zaufaniu do niej. Marketerzy zamierzają stosować sztuczną inteligencję w swoich działaniach z odpowiednimi danymi, ale obawiają się o bezpieczeństwo. ○Już 82% marketerów w Polsce eksperymentuje lub w pełni wdrożyło sztuczną inteligencję do swoich przepływów pracy. ○Wdrożenie sztucznej inteligencji jest jednak punktem różnicującym: zespoły marketingowe osiągające wysokie wyniki są 1,6x bardziej skłonne do pełnego wdrożenia sztucznej inteligencji w swoich działaniach, niż zespoły osiągające słabsze wyniki. ○Trzy najpopularniejsze przypadki użycia sztucznej inteligencji wśród marketerów w Polsce to: automatyzacja interakcji z klientami, analiza wydajności oraz automatyzacja integracji danych. Dla przykładu w wielu innych krajach jednym z głównych przypadków użycia sztucznej inteligencji jest zautomatyzowane generowanie kontentu.    ●Pełna personalizacja to jeszcze proces, który trwa. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów w zakresie personalizacji, marketerzy wykraczają poza szerokie segmentacje odbiorców, takie jak lokalizacja lub wiek, w kierunku bardziej szczegółowych identyfikatorów, takich jak indywidualne preferencje lub wcześniejsze interakcje.  Istnieje również różnica między tym, jak dostosowują się do tego zespoły marketingowe o najwyższych i najniższych wynikach. ○Zespoły osiągające najlepsze wyniki w Polsce w pełni personalizują średnio 5 kanałów. Zespoły ze słabszymi wynikami w pełni personalizują 4 kanały.   ●Marketerzy poszukują ujednoliconej analityki. Nie brakuje źródeł danych, ale wykorzystanie ich do pracy jest wciąż wyzwaniem - zwłaszcza gdy wymaga holistycznego lub długoterminowego spojrzenia na dane. ○Tylko 44% zespołów marketingu w Polsce śledzi wartość klienta w całym okresie jego życia (CLV). ○Jednocześnie aż 94% z nich twierdzi, że ma jasny obraz wpływu marketingu na przychody.   ●Głębsze relacje powstają dzięki marketingowi opartemu na kontach (ABM) i programom lojalnościowym. Firmy coraz częściej sięgają po strategie takie jak ABM i programy lojalnościowe w celu lepszego pozyskiwania i utrzymywania klientów. Jednak wiele źródeł informacji z tych programów pozostaje rozproszonych, podobnie jak doświadczenia klientów. ○Tylko 51% marketerów w Polsce twierdzi, że dane lojalnościowe są w pełni zintegrowane we wszystkich punktach kontaktu. ○45% z nich twierdzi, że funkcje programu lojalnościowego są dostępne we wszystkich punktach kontaktu. ○Marketerzy B2B w Polsce używają ABM do pozyskiwania klientów, ale mniej niż połowa używa go do upsellingu i cross-sellingu, odpowiednio to 40% i 58%.   Komentarz: “Żyjemy w nowej erze sztucznej inteligencji, katalizowanej przez generatywną gorączkę złota. Marketerzy przewodzą w wykorzystaniu AI, czerpiąc z szybkich postępów w technologii tak, aby lepiej łączyć się z obecnymi i potencjalnymi klientami. Silny fundament danych będzie miał kluczowe znaczenie dla sukcesu AI w marketingu, poprzez połączenie i ujednolicenie danych klientów w celu ich aktywacji w czasie rzeczywistym." - Ariel Kelman, Salesforce Chief Marketing Officer
IT i technologie SOFTSWISS zdobył nagrodę Global Eventex Awards za organizację Values Fest
2024-05-23 | 10:00

SOFTSWISS zdobył nagrodę Global Eventex Awards za organizację Values Fest

Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Rozwój zielonego transportu wciąż zablokowany. Główna przyczyna to brak odpowiedniej infrastruktury energetycznej

Ponad połowa sieci napowietrznych i stacji elektroenergetycznych ma powyżej 40 lat. Brak modernizacji infrastruktury energetycznej przekłada się na słabe moce przesyłowe i blokuje rozwój zielonego transportu. Tymczasem według nowych przepisów w 2034 roku 90 proc. wszystkich nowych pojazdów ciężkich rejestrowanych w UE miałyby stanowić te bezemisyjne. – Bez odpowiedniej infrastruktury, zwłaszcza przy transporcie na duże odległości, zielona transformacja w transporcie będzie utrudniona – ocenia Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce.

Handel

Producenci owoców i warzyw: Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea. Dotknie nie tylko rolników, ale też inne grupy społeczne

Rolnicy obawiają się, że unijne regulacje, mające w założeniu chronić klimat, uderzą nie tylko w ich biznes, ale z czasem także w inne grupy społeczne, a entuzjazm związany z ekologicznym podejściem do produkcji rolnej zostanie przygaszony. – Zielony Ład to bardziej ideologia niż idea – uważa Witold Boguta, prezes zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw. Jak podkreśla, część Zielonego Ładu to nic nowego, bo pewne jego elementy są wdrażane w Polsce od ponad dwóch dekad.

Infrastruktura

Prezydent Łodzi: Wbrew danym GUS Łódź się zaludnia. Szczególnie przybywa nam młodych osób

Lepsza infrastruktura i mieszkania na wynajem to kluczowe zagadnienia, które znajdują się wśród priorytetów na najbliższe lata. Prezydent Łodzi zapowiada inwestycje i wchodzi w polemikę z danymi GUS, które wskazują, że położone w centrum Polski miasto dramatycznie się wyludnia. Hanna Zdanowska powołuje się na liczby, które sugerują odwrotny trend.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.