Komunikaty PR

Lexus nagrodzony za najlepszą obsługę dilerską

2020-08-04  |  16:00
Biuro prasowe

Salony Lexusa oferują najlepszą obsługę klienta – tak wynika z brytyjskiego badania Driver Power Best Car Dealers 2020. Japońska marka po raz kolejny zdobyła pierwsze miejsce w rankingu, zwyciężyła w pięciu kategoriach na siedem i zanotowała imponujące wyniki procentowe.

 

Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach

Dla Lexusa była to już czwarta z rzędu wygrana w brytyjskim rankingu sieci dilerskich. Wynik japońskiej marki był nawet lepszy niż w ubiegłym roku i wyniósł dokładnie 93,42%. Producent zdobył pierwsze miejsca w pięciu z siedmiu obszarów badania – są to jakość wykonania, uprzejmość obsługi, sprawność działania, komunikacja oraz dostępność samochodów zastępczych. Imponować może także rekordowy niski wskaźnik skarg – w przypadku salonów Lexusa ten wyniósł raptem 5,9%. To o połowę mniej niż średnia w całym badaniu, w którym uwzględniono 25 marek.

Lexus stawiany za wzór

„Kiedy Lexus znalazł się na szczycie rankingów Driver Power w ubiegłym roku, stwierdziliśmy, że nie przypominamy sobie sytuacji, by jakakolwiek marka zdobyła tak imponujący zestaw wyników w którymś z naszych badań. Jednak japońska firma powtórzyła to w 2020 roku, tworząc wrażenie, które można określić jedynie mianem wzorowego” – piszą w podsumowaniu badania przedstawiciele brytyjskiego magazynu Auto Express, który przygotowuje badanie Driver Power.

Redakcja przytacza opinię jednego z klientów Lexusa, Onura Ozkaya. „Personel Lexusa jest bardziej uprzejmy, bardziej sprawny i zwraca na ciebie uwagę. Lexus jest bardzo rzetelną marką” – mówi Ozkaya. Właściciel modelu IS 250 wspomina również, że kiedy nie decyduje się na samochód zastępczy na czas obsługi serwisowej, pracownik salonu sam oferuje mu podwiezienie do najbliższej stacji metra.

Japończycy kolekcjonują nagrody

Wygrana w Driver Power Best Car Dealers jest jedną z wielu nagród, jakie Lexus zdążył już zdobyć w 2020 roku. Obsługę serwisową w salonach japońskiej marki doceniono również w rankingu 2020 What Car? Servicing Satisfaction Survey, w którym producent zdobył pierwsze miejsce. Ponadto portal Auto Trader przyznał modelowi NX 300h tytuł najlepszego samochodu hybrydowego na brytyjskim rynku. Lexus zdobył też nagrodę dla najlepszego producenta w plebiscycie Auto Express Driver Power. Co więcej, z amerykańskiego badania 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study organizowanego przez firmę J.D. Power wynika, że spośród producentów aut luksusowych to właśnie japońska marka ma obecnie najbardziej przywiązanych klientów

Warto dodać, że w Polsce znajdziemy jedne z najlepszych salonów Lexusa w całej Europie. Dwa punkty dilerskie – Lexus Trójmiasto oraz Lexus Warszawa-Żerań otrzymały w tym roku nagrodę Kiwami przyznawaną salonom, które oferują najwyższy standard obsługi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.