Komunikaty PR

Lexus z rekordową sprzedażą w USA. To najwyższy wynik w historii

2021-04-07  |  16:00
Biuro prasowe

Amerykański oddział Lexusa podzielił się wynikami sprzedaży w marcu. Miesięczny rezultat japońskiej marki okazał się najwyższy w historii jej obecności w Stanach Zjednoczonych. Marzec zamknął też wyjątkowo udany kwartał dla Lexusa w USA. Świetną sprzedaż napędzają SUV-y oraz nowy Lexus IS.

 

Ogromne wzrosty

W marcu 2021 roku do klientów w Stanach Zjednoczonych trafiło dokładnie 33 186 Lexusów. Taki wynik oznacza wzrost o 104,7% w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. To najwyższy miesięczny rezultat w ponad 30-letniej historii Lexusa USA. Uwagę zwracają również wyniki japońskiej marki w większej skali. W pierwszych trzech miesiącach 2021 roku za oceanem sprzedano 74 253 aut ze znaczkiem Lexusa (o ponad 35% więcej niż w pierwszym kwartale 2020 roku). Tylko raz w historii amerykański oddział Lexusa zanotował lepszy wynik kwartalny.

SUV-y górą, IS ze świetnym rezultatem

Z 33 186 Lexusów sprzedanych w marcu w USA 25 003 stanowiły SUV-y i crossovery. Najchętniej wybieranym modelem był niezmiennie SUV RX (12 950 egzemplarzy), za którym znalazły się kolejno nieco mniejszy NX (6 466 sztuk) i sedan ES (4 664). Świetnym wynikom Lexusa sprzyjała sprzedaż odświeżonych modeli. Mowa przede wszystkim o nowym sedanie IS, który zanotował wynik o prawie 165% wyższy niż w tym samym okresie rok wcześniej oraz flagowym Lexusie LS (+139,2%). Sporym zainteresowaniem cieszył się też oparty na ramie GX, którego sprzedaż rok do roku wzrosła w marcu o 137,7%.

Jak trwoga to do salonu Lexusa

Najnowsze wyniki w USA tylko potwierdzają, że Lexus wyjątkowo dobrze radzi sobie z kryzysem wywołanym przez pandemię koronawirusa. W 2020 roku japoński producent awansował na drugie miejsce w zestawieniu najpopularniejszych marek premium w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż Lexusa w ubiegłym roku spadła na amerykańskim rynku o 7,7%, co można określić świetnym wynikiem na tle najważniejszych konkurentów, którzy tracili wyraźnie więcej. Jeszcze lepiej japońska marka poradziła sobie w Chinach. Tam w 2020 roku Lexus sprzedał o 11% aut więcej niż rok wcześniej. W tym samym czasie na polskie drogi wyjechało prawie 17% Lexusów więcej w porównaniu z 2019 rokiem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.

Handel

Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.