Komunikaty PR

Lider w zakupach spożywczych z dostawą debiutuje w Krakowie

2021-09-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Frisco.pl stawia na lokalność i uruchamia nowy oddział w stolicy Małopolski. Będzie dostarczać kompleksowe zakupy z podkrakowskiego magazynu, 7 dni w tygodniu, na wybraną przez klienta godzinę. Z okazji premiery przygotował dla mieszkańców Krakowa akcję powitalną z atrakcyjnymi prezentami.

 

Frisco.pl to krajowy lider w zakupach spożywczych online, z piętnastoletnim doświadczeniem w dostarczaniu produktów pod drzwi klientów. Teraz wybrał Kraków. – W tej chwili z naszych usług korzysta ponad 120 tysięcy gospodarstw domowych. Chcemy umożliwić robienie wygodnych zakupów do domu przez internet wszystkim Polakom, dając im tym samym więcej czasu na to, co w życiu naprawdę ważne. Myślę, że mieszkańcy Krakowa docenią zakupy bez męczących kolejek, maseczek, dźwigania ciężkich toreb, z dostawą pod same drzwi, a przede wszystkim jakość dostarczanych przez nas produktów – mówi Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Kompleksowe zakupy online na Frisco.pl w Krakowie będą możliwe już we wrześniu. Sklep już dziś zaprasza mieszkańców Krakowa do akcji powitalnej. Klienci, którzy wejdą na stronę i zapiszą się do newslettera jako pierwsi, dowiedzą się o dokładnej dacie otwarcia sklepu. Otrzymają także atrakcyjny prezent: rabat w wysokości 50 zł na pierwsze zakupy z darmową dostawą.

Lokalne produkty z krakowskiego magazynu

Aby zachować świeżość dostarczanych produktów, a dostawy realizować punktualnie na wybraną przez klienta godzinę, Frisco.pl w każdej nowej lokalizacji stawia odrębny, lokalny magazyn. W przypadku Krakowa magazyn znajduje się w Cholerzynie. To tutaj, codziennie, dostarczane są produkty od dostawców i producentów, także tych lokalnych. – Dostawy są planowane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. U nas artykuły nie leżą tygodniami na półkach, nie są dotykane przez innych kupujących. Najczęściej jeszcze tego samego dnia, wprost od dostawcy, trafiają do klienta. Dostarczanie świeżych produktów to nasza podstawa działania. Potwierdzają to nasi klienci: zebraliśmy już 20 tysięcy opinii, a 95% z nich to pozytywne oceny dotyczące świeżości  produktów – wyjaśnia Jacek Palec.

Frisco.pl wspiera również miejscowy biznes, wybierając na swoich dostawców lokalne firmy. W przypadku krakowskiego sklepu nawiązano współpracę m.in. z Piekarnią Złoty Kłos, Masarnią Płatek, a także rodzinnym przedsiębiorstwem Anka, oferującym ręcznie lepione pierogi. – Będziemy rozwijać współpracę z miejscowymi dostawcami. Zapytamy także naszych krakowskich klientów o ich preferencje i na tej podstawie będziemy rozszerzać ofertę produktów od lokalnych dostawców – podkreśla Jacek Palec.

Prosto, szybko i wygodnie

We Frisco.pl można zrobić zakupy jak w tradycyjnym hipermarkecie, tylko wygodniej i szybciej. – Kupimy tutaj wszystkie potrzebne produkty w jednym miejscu, z gwarancją świeżości i dostawą pod same drzwi na wybraną godzinę. Kiedy my starannie przygotowujemy zamówienia, nasi klienci zyskują czas na robienie tego co lubią najbardziej – na życie. Dzięki temu zakupy stają się jeszcze przyjemniejsze, a jednocześnie mamy pewność, że oferujemy naszej rodzinie produkty najlepszej jakości, które pokonują najkrótszą drogę od dostawcy do naszej kuchni – wyjaśnia Jacek Palec.

Frisco.pl udostępnia wszystkie kategorie produktów, które potrzebne są do zrobienia kompleksowych zakupów do domu – zarówno artykułów spożywczych (świeże owoce, warzywa, mięso, ryby i nabiał), jak i środków czystości, kosmetyków czy produktów dla zwierząt. Dodatkowo, sklep oferuje szeroki wybór produktów ekologicznych, wegańskich oraz wspierających zdrowy tryb życia. W ofercie na początek znajdzie się 8 tysięcy produktów, a ich liczba będzie się sukcesywnie powiększać. Wszystko w cenach jak w sklepach stacjonarnych, z przejrzystymi oznaczeniami cenowymi i promocjami do 50%.

Zakupy można zrobić na stronie internetowej oraz w aplikacji mobilnej, a dostarczane są nawet kolejnego dnia, przez siedem dni w tygodniu, od 6 do 23. Sama dostawa jest darmowa zawsze przy zakupach powyżej 250 zł, a dla stałych klientów – powyżej 200 zł. Płatność odbywa się jedynie online, a dostarczenie zakupów przebiega całkowicie bezkontaktowo – kierowca wnosi je pod drzwi mieszkania klienta i nie ma z nim bezpośredniego kontaktu.

O Frisco.pl:

Frisco.pl to działający od 14 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.