Komunikaty PR

Liderzy przyszłości podjęli wyzwanie w ramach CEO Challenge

2021-02-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Obecnie trwa piąta edycja konkursu CEO Challenge, którego się środkowo-europejski etap właśnie się zakończył. Uczestnicy  z Polski, Czech, Węgier, Ukrainy, Chorwacji i Słowenii podejmowali wyzwania z jakimi na co dzień mierzą się managerowie koncernu.

CEO Challenge to jeden z programów, dzięki którym studenci mają okazję poznać charakter pracy
w międzynarodowej firmie z sektora FMCG, poddając próbie swoje umiejętności biznesowe i menedżerskie. W ramach obecnej edycji, do ich zadania należało stworzenie strategii rynkowej dla marki Oral-B ze szczególnym uwzględnieniem kwestii wpływu na środowisko naturalne. Podczas tego dwudniowego wydarzenia uczestnicy, podzieleni na kilkuosobowe zespoły mieli np. zaproponować rozwiązania, które na przestrzeni najbliższych lat pomogą zredukować odpady z tworzyw sztucznych.

W tych zmaganiach, studenci  mogli liczyć na wsparcie doświadczonych managerów firmy, którzy pełnili m.in. rolę mentorów. Program uświetniły także inspiracyjne sesje „master-class”, przygotowane przez ekspertów z P&G, podczas których uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się, jak zbudować markę osobistą, jak analizować dane pod kątem biznesowym czy zrozumieć, na czym polega psychologia zachowań konsumenckich
w miejscu sprzedaży i dlaczego zrównoważony rozwój aktualnie jest jedną z kluczowych kwestii dla branży FMCG. Wszystko odbywało się w formie online, ale organizatorzy zadbali także o sesje networkingowe, podczas których można było wymienić się doświadczeniami, podzielić się opinią czy też po prostu umówić się na wirtualną kawę.

P&G organizuje CEO Challenge od 5 lat, a program cieszy się niezmiennie dużą popularnością wśród studentów i środowiska akademickiego. ,,Naszą motywacją do udziału w programie była możliwość poznania i współpracowania z najlepszymi managerami jednej z najbardziej popularnych firm na świecie. Ponadto, doświadczenie zdobyte podczas takiego wydarzenia, gdzie pracujemy na prawdziwych scenariuszach jest bezcenne” – powiedzieli studenci jednego z zespołów.

,,To była wyjątkowa edycja naszego wieloletniego programu. Po raz pierwszy w swojej historii P&G CEO Challenge odbył się całkowicie wirtualnie. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, aby spełnić cele tego programu – postawić przed uczestnikami niezwykle ciekawy, oparty o rzeczywistą sytuację ‘challenge’ oraz dostarczyć inspiracji i wiedzy podczas wirtualnych sesji z menedżerami firmy. Młodzi liderzy są dla nas inspiracją zarówno w kontekście biznesu, jak i dla naszej wspólnej przyszłości” - komentuje Justyna Rymkiewicz, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.

Do programu zgłosiło się ponad 70 kilkuosobowych zespołów, których reprezentanci pochodzili z 36 krajów, zaś w środkowo-europejskim etapie wystartowało 10 z nich, w tym dwa z Polski. Do europejskiego finału, który odbędzie się 25-26 marca, awansował jednak zespół z Czech, który następnie weźmie udział w globalnym finale organizowanym w Meksyku. Wydarzenie zostało zaplanowane na maj tego roku, a jego formuła będzie uzależniona od aktualnej sytuacji epidemiologicznej na świecie.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma 63% Amerykanów chce zerwać z etatem i założyć biznes. Kim są solopreneurs? Biuro prasowe
2021-04-09 | 13:30

63% Amerykanów chce zerwać z etatem i założyć biznes. Kim są solopreneurs?

Individual American Dream Solopreneurs, a więc cała gama freelancerów (choć nie tylko) działających na własny rachunek to grupa, która najaktywniej zarysowała swoją
Firma Rozwój pracowników i usprawnianie działalności w Tokai COBEX Polska
2021-04-07 | 12:30

Rozwój pracowników i usprawnianie działalności w Tokai COBEX Polska

  Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji pracowników to ważny filar działalności przedsiębiorstwa. W szerokim wachlarzu możliwości jakie daje swoim pracownikom Tokai COBEX
Firma Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie
2021-04-07 | 12:03

Pomocna dłoń w trudnych czasach. Mary Kay podsumowuje kampanię społeczną „Dłonie

Z sukcesem zakończyła się kampania społeczna marki Mary Kay – „Dłonie pełne dobra”. Dzięki zaangażowaniu firmy, Konsultantek Kosmetycznych i klientów,

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz bliżej rozwiązanie problemu kredytów frankowych. Unieważnienie umów oznaczałoby straty dla banków od 70 mld do nawet 230 mld zł

Kredytobiorcy, którzy zaciągnęli kredyty we frankach, oraz sektor bankowy z niecierpliwością czekają na uchwałę Sądu Najwyższego w sprawie rozstrzygania sporów o kredyty frankowe. Ma ono nastąpić 13 kwietnia. Zdaniem dr. hab. Witolda Potwory z Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu sprawiedliwe wydaje się proponowane przez KNF przeliczanie kwoty kredytu po kursach z dnia ich zaciągnięcia. Być może jednak Sąd Najwyższy zaproponuje inne rozwiązanie. Ekspert podkreśla, że szkodliwe byłoby rozwiązanie obciążające tylko jedną stronę sporu – kredytobiorców lub banki. KNF policzyła, że koszty dla banków w przypadku unieważnienia umów kredytowych mogłyby sięgnąć od 70 do 234 mld zł w zależności od przyjętego wariantu.

Prawo

Firmy rodzinne w Polsce generują 18 proc. PKB i 332 mld zł przychodu. Nowe przepisy mają ułatwić ich funkcjonowanie i sukcesję

W Polsce działa ok. 830 tys. firm rodzinnych. Generują rocznie 332 mld zł, co piąta wypracowana w naszym kraju złotówka jest wynikiem właśnie ich pracy. W ciągu najbliższych pięciu lat w ręce kolejnej generacji przejdzie ok. 57 proc. firm rodzinnych, ale tylko nieco ponad 8 proc. następców deklaruje chęć ich poprowadzenia. Do konsultacji trafił niedawno projekt ustawy o fundacji rodzinnej, który ma pomóc rozwiązać problem sukcesji, umożliwi też firmom rodzinnym stabilny rozwój w perspektywie wielopokoleniowej. – To odpowiedź na oczekiwania prywatnej przedsiębiorczości – ocenia Piotr Aleksiejuk z kancelarii Wojarska Aleksiejuk i Wspólnicy.

Prawo

Transport autokarowy pominięty w Krajowym Planie Odbudowy. Najbardziej poszkodowana będzie tzw. Polska powiatowa

W transporcie wojewódzkim, powiatowym i gminnym jest wykorzystywanych ok. 35 tys. autobusów, których średni wiek wynosi 18,6 lat, ale wiele z nich ma nawet 30 lat i więcej. Na wymianę starego, nieekologicznego taboru nie przewidziano żadnych środków w Krajowym Planie Odbudowy – podkreśla Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji, która zrzesza przewoźników autokarowych. Jak wskazuje, rząd całkowicie pominął potrzeby transportowe tzw. Polski powiatowej, zamiast tego przeznaczając środki na rozwój 1,2 tys. nowych autobusów dla dużych miast.

Farmacja

Choroba Parkinsona coraz częściej dotyka młodych ludzi. Pandemia znacząco opóźnia diagnostykę i leczenie.

– Minęły już czasy, kiedy Parkinson był problemem ludzi starszych. Najmłodszy chory, z którym rozmawiałem, miał pierwsze objawy w wieku 16 lat – mówi wiceprezes Fundacji Chorób Mózgu Wojciech Machajek. Chorobę Parkinsona, na którą cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób, diagnozuje się coraz częściej i u coraz młodszych. W ostatnich latach poprawił się dostęp do leczenia zaawansowanego stadium choroby, a w ramach dwóch programów lekowych pacjenci mają dostęp do nowoczesnych terapii infuzyjnych. Kluczowe znaczenie dla sprawności chorych ma jednak wczesne rozpoznanie i wdrożenie leczenia, co ostatnio utrudnia pandemia.