Komunikaty PR

Lidl oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA

2024-09-03  |  10:30
Biuro prasowe

Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Partnerstwo to kontynuacja współpracy po UEFA EURO 2024.

Sport jest istotną częścią długoterminowego zaangażowania firmy w promocję zdrowia. Jako sprzedawca żywności, Lidl jest świadomy, jak ważne jest odżywianie dla prawidłowego funkcjonowania każdego człowieka. Zdrowy styl życia obejmuje również ćwiczenia fizyczne. Rozgrywki piłkarskie UEFA są jednymi z najpopularniejszych wydarzeń sportowych na świecie, dlatego poprzez wspomniane partnerstwo, sieć chce zachęcić jak największą liczbę konsumentów do aktywności.

Jako oficjalny Fresh Food partner podczas Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA Lidl będzie inspirować kibiców pod hasłem "We’re on your team".

Lidl Kids Team w całej Europie

Dzięki nowemu partnerstwu, Lidl obejmie swoim wyjątkowym programem „Lidl Kids Team” 30 europejskich krajów. Powstał on dzięki współpracy z Ligą Europy UEFA i Ligą Konferencji UEFA, w ramach których dzieci w wieku od sześciu do dziesięciu lat będą miały wyjątkową możliwość wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje. Sieć planuje także specjalne konkursy, w których do wygrania będą bilety na mecze.

Lidl Kids Team to także chęć zainspirowania jak największej ilości dzieci w całej Europie do aktywności fizycznej. Zdrowy styl życia i świadome odżywianie przyjęte we wczesnym dzieciństwie zmniejszają ryzyko chorób związanych z dietą w wieku dorosłym. Lidl od wielu lat koncentruje się na promowaniu zdrowia, także wśród najmłodszych. W celu kompleksowego zarządzania tematem świadomego odżywiania w 2017 r. została wydana pierwsza w Polsce polityka zakupowa „Świadome Odżywianie”, a w 2023 r. – jej rozbudowana kontynuacja. Polityka dokładnie opisuje podejście sieci do tego strategicznego tematu, jakim jest zdrowe i zrównoważone odżywianie klientów. W 2019 roku Lidl Polska wydał książkę "Supermocni kontra złodzieje zdrowia". Książka składała się z dwóch części łączących naukę z zabawą.

Lidl najbardziej widoczną marką na UEFA EURO 2024

W trakcie trwania UEFA EURO 2024, sieć za pośrednictwem aplikacji Lidl Plus, zaangażowała ponad 16 milionów użytkowników. Lidl rozdawał także kubki z owocami fanom piłki nożnej na miejscu rozgrywania meczów – w sumie zostało przetworzonych aż 91 ton owoców. Według badań przeprowadzonych przez YouGov, firma była najbardziej widocznym partnerem podczas turnieju, a ponad połowa (58%) widzów UEFA EURO 2024 wskazała Lidla jako partnera rozgrywek najczęściej, co stanowi wzrost o 32% w porównaniu z okresem przed rozpoczęciem UEFA EURO 2024 (największy wzrost spośród wszystkich partnerów).

– Jesteśmy dumni, że możemy dodać Ligę Europy oraz Ligę Konferencji UEFA do naszej szerokiej gamy partnerstw sportowych. Jako firma jesteśmy ściśle związani z Europą: powstały 51 lat temu Lidl jest aktualnie obecny w ponad 30 krajach. W Lidlu nasze podstawowe przekonania są powiązane z międzynarodową strategią CSR, dlatego współpraca międzynarodowa ma fundamentalne znaczenie – mówi dr Jennifer Cords – Senior Vice President w Lidl International.

– Cieszymy się, że mogliśmy rozwijać naszą udaną współpracę z Lidlem podczas UEFA EURO 2024 tego lata. Witamy Lidla także jako oficjalnego globalnego sponsora Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA” – mówi Guy-Laurent Epstein, Dyrektor Marketingu UEFA. – Lidl jest jednym z wiodących sprzedawców detalicznych żywności w Europie, o znaczącej obecności międzynarodowej i cieszymy się, że możemy współpracować, aby przybliżyć dynamikę i żywiołowość europejskiej piłki nożnej jeszcze większej liczbie fanów i fanek. Z niecierpliwością czekamy na stworzenie pozytywnego wpływu społecznego poprzez siłę piłki nożnej – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.