Lidl Polska po raz 15. wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!
To już 15. raz, gdy Lidl Polska wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem 32. Finału WOŚP jest zbiórka funduszy na zakup sprzętu umożliwiającego diagnozowanie, monitorowanie i rehabilitację chorób płuc u dzieci i dorosłych. Na Allegro ruszyły aukcje charytatywne, z których pełen zysk wesprze oddziały pulmonologiczne. W tym roku Lidl Polska przekazał na nie koszulkę z autografem Roberta Lewandowskiego oraz kolację przygotowaną przez Karola Okrasę w restauracji Platter by Karol Okrasa.
Lidl Polska wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat. Do tej pory sieć wraz z klientami i pracownikami przekazała na rzecz realizacji celów Fundacji WOŚP aż 44 miliony złotych. Lidl, jako firma z misją, chętnie angażuje się w prospołeczne inicjatywy, dlatego i tym razem nie mogło być inaczej. Obecnie sieć bierze udział w internetowych aukcjach charytatywnych, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 32. Finału WOŚP, czyli leczenie płuc po pandemii.
„To zaszczyt, że możemy brać udział w tak wspaniałym przedsięwzięciu i przyczynić się do zbierania funduszy na szczytny cel. Wspieramy Finał WOŚP już 15. raz i za każdym razem czujemy ogromną satysfakcję. Dziękuję wszystkim naszym koleżankom i kolegom z zespołu Lidl Polska za wspólne zaangażowanie w akcję. Wierzę, że będziemy grali z Fundacją do końca świata i o jeden dzień dłużej. Chcemy dawać przykład innym firmom, że warto pomagać” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.
Aukcje charytatywne na platformie Allegro
W ramach Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Allegro udostępnia swoją platformę tym, którzy chcą wspomóc cele Fundacji przez wzięcie udziału w aukcjach. Dochód z nich uzyskany zostanie w całości przeznaczony na cele tegorocznego Finału. Na koncie Lidl Polska można wylicytować:
- Koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. T-shirt został podpisany przez najbardziej znanego polskiego piłkarza, który po raz kolejny był ambasadorem tegorocznej akcji Lidla „Szkoły Pełne Talentów”. To nie lada gratka dla fanów piłki nożnej!
- Podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować potraw przygotowanych przez ambasadora Lidl Polska, jednego z najbardziej cenionych kucharzy w Polsce!
To nie jedyny sposób, w jaki Lidl Polska wspiera 32. Finał WOŚP – od 14 grudnia sieć organizuje zbiórkę, która potrwa do dnia Finału, 28 stycznia. Klienci Lidla będą mogli również nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. Akcja zaczęła się 11 grudnia, a cały zysk ze sprzedaży zasili finałowe konto Orkiestry.
Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska są donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci, przy zakupach za min. 50 złotych, będą mogli zasilić konto 32. Finału WOŚP za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą cztery kwoty donacji: 5, 10, 20 oraz 32 zł. Informacja o przekazaniu darowizny oraz jej wysokości zostanie wydrukowana na oddzielnym wydruku, wydanym klientowi wraz z paragonem. Całość kwoty donacji trafi na konto WOŚP, wspierając cel 32. Finału.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.